کد خبر 1138628
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
انتخابات آمریکا - نمایه

اداره پست آمریکا هر روز نسبت به روز گذشته آرای پستی کم‌تری را برای شمارش وصول می‌کند؛ اتفاقی که می‌تواند به نفع ترامپ تمام شود.

سرویس جهان مشرق - اداره پست آمریکا برای پنجمین روز متوالی اعلام کرد آرای پستیِ کم‌تری را نسبت به روز قبل سرِ وقت تحویل پایگاه‌های شماری رأی داده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، پنج ایالت میشیگان، ویسکانسین، جورجیا، نیوهمپشر و مِین که در میان ایالت‌های دارای تأخیر در ارسال آرای پستی هستند، قانوناً امکان شمارش آرایی را ندارند که بعد از روز انتخابات وصول شوند.

در مجموع، بیش از نیمی از ایالت‌های آمریکا امکان شمارش آرایی که از طریق پستی داده شده‌اند، اما بعد از بسته شدن پایگاه‌های اخذ رأی وصول شوند، وجود ندارد.

در شماری از ایالت‌های تعیین‌کننده که رقابت در آن‌ها نزدیک است، کم‌تر از 90 درصد آرای پستی وصول شده‌اند. تنها 52 درصد از آرای در آتلانتا در ایالت جورجیا به‌موقع وصول شده‌اند و این رقم در بخش‌های گسترده‌ای از ایالت کارولینای شمالی نیز 69 درصد است. در پنسیلوانیا و اوهایو کم‌تر از 80 درصد آرای پستی قابل‌شمارش هستند.

اعتقاد بر این است که کفه ترازو در آرای پستی به نفع بایدن سنگینی می‌کند و در صورت شمرده نشدن این آرا، احتمال پیروزی ترامپ در هر یک از این میدان‌های رقابت بیش‌تر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    8 0
    تقلب نکنید لعنتی های یانگی
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    شما که گفتید فرق نمیکنه ترامپ سردارمون کشت سنگین ترین تحریم کرد لبنان سوریه را از نظر اقتصادی نابود کرد میگویند فرقی ندارد واقعا سیاست مدارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس