انتخابات آمریکا - نمایه

با توجه به قوانین مختلف ایالتی درباره ترتیب شمارش آرای حضوری و غیرحضوری، نتایج اولیه انتخابات امسال آمریکا ممکن است با نتایج نهایی تفاوت چشم‌گیری داشته باشد.

سرویس جهان مشرق - امسال به علت شیوع ویروس کرونا، شمار زیادی از مردم آمریکا رأی خود را به شکل غیرحضوری داده‌اند؛ بنابراین ممکن است نتایج اولیه انتخابات به طرز چشم‌گیری با نتایج نهایی تفاوت داشته باشد. به خصوص با توجه به قوانین مختلف ایالتی درباره شیوه شمارش آرای حضوری و غیرحضوری.

به گزارش سی‌ان‌ان، از آن‌جایی که حامیان بایدن تمایل بسیاری به رأی دادن غیرحضوری نشان داده‌اند، ممکن است در شماری از ایالت‌هایی که رقابت در آن‌ها نزدیک است، از جمله فلوریدا و تگزاس، نتایج اولیه حکایت از پیروزی قاطع بایدن داشته باشند، اما این نتایج، بعد از شمارش آرای حضوری ممکن است حتی پیروزی ترامپ را رقم بزنند.

از سوی دیگر، حامیان ترامپ علاقه‌مند هستند که روز انتخابات حضوراً پای صندوق‌های رأی بیایند. این یعنی در ایالت‌هایی مانند پنسیلوانیا، میشیگان، و ویسکانسین، با شمارش اولیه‌ی آرای حضوری، ترامپ ممکن است خود را پیروز قطعی تصور کند، اما بعد از شمارش آرای غیرحضوری، حاشیه برتری رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است کاهش یابد یا حتی نتیجه معکوس شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس