انتخابات آمریکا - نمایه

مقامات برگزارکننده انتخابات در شهرستان مونتگومری به رأی‌دهندگانی که برگه رأی غیرحضوری‌شان «مشکل‌دار» تشخیص داده می‌شود، امکان اصلاح رأی‌شان را داده‌اند؛ اما جمهوری‌خواهان با این رویه مخالف هستند.

سرویس جهان مشرق - هنوز چیزی از آغاز رأی‌گیری در ایالت پنسیلوانیا نگذشته بود که جمهوری‌خواهان در این ایالت درباره نحوه مدیری آرای غیرحضوری در شهرستان مونتگومری به دادگاه فدرال آمریکا شکایت کردند.

به گزارش سی‌ان‌ان، جمهوری‌خواهان می‌گویند مقامات شهرستان مونتگومری پیش از ساعت ۷ صبح به وقت محلی اقدام به «پیش‌بررسی» آرای غیرحضوری کرده‌اند و افرادی را که برگه‌های رأی‌شان «مشکل دارد» در جریان قرار می‌دهند تا آرای خود را اصلاح کنند. جمهوری‌خواه خواستار توقف این کار و الغای آرای اصلاح‌شده هستند.

اگرچه شمار آرای غیرحضوری‌ای که گفته می‌شود مشکل‌دار تشخیص داده شده‌اند، ۱۲۰۰ عدد از حدود ۲۲۳,۰۰۰ رأی است، اما نکته این‌جاست که پیش‌بینی می‌شود شهرستان مونتگومری به سمت دموکرات‌ها متمایل باشد. هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سال ۲۰۱۶ در این شهرستان ۵۸/۹ درصد آرا را به دست آورد، در حالی که ترامپ تنها ۳۷/۴ درصد آرای این شهرستان را کسب کرد.

مقامات برگزارکننده انتخابات در مونتگومری می‌گویند اعتراض کمیته جمهوری‌خواه این شهرستان دخالت آشکاری در روند برگزاری انتخابات است که به رأی‌دهندگان اجازه اصلاح رأی‌شان را می‌دهد.

پنسیلوانیا یکی از ایالت‌های تعیین‌کننده در انتخابات امسال محسوب می‌شود که هم ترامپ و هم بایدن به دنبال پیروزی در آن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    هنوز شروع نشده واسه دبه کردن زوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس