کد خبر 1137763
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
رونالدو به لیست یوونتوس برگشت+عکس

یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد 1-4 اسپزیا را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، شرایط یوونتوس در نیمه دوم با ورود کریستیانو رونالدو به میدان متحول شد و در نهایت دبل این بازیکن باعث شد بعد از دو تساوی متوالی، یوونتوس این هفته ۱-۴ اسپزیا را شکست دهد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه ۱۳ موفق شد به گل اول دست یابد. وینستون مک کنی در موقعیتی تک به تک توپ را در مقابل دروازه خالی برابر آلوارو موراتا قرار داد و او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۸ این بار موراتا فرصت خوبی در گوشه محوطه برای فدریکو کیه زا فراهم کرد، اما ضربه زمینی مهاجم جدید یوونتوس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد اسپزیا در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه ریکی دقیق نبود و توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه جیجی بوفون به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۳۲ اسپزیا به گل تساوی دست یافت. بارتولومی در پشت محوطه یوونتوس با ضربه ای زمینی دروازه این تیم را تهدید کرد، اما توپ در میانه راه بعد از برخورد به توماسو پوبگا تغییر جهت داد و وارد دروازه بوفون شد. در ادامه تلاش یوونتوس برای زدن گل دوم نتیجه ای نداشت و در نهایت دو تیم با قبول تساوی ۱-۱ راهی رختکن شدند.

اما کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۶ نیمه دوم به جای پائولو دیبالا وارد میدان شد و طوفان بیانکونری آغاز گشت. سه دقیقه بعد و روی پاس عمقی موراتا بود که رونالدو در موقعیتی تک به تک دروازه بان حریف را جا گذاشته و موفق به گلزنی شد.

در دقیقه ۶۴ و روی ارسال کرنر از سمت راست این اسپزیا بود که صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر چابوت با عکس العمل فوق العاده بوفون همراه شد.

اما در دقیقه ۶۷ یوونتوس باز هم به گل رسید. روی پاس عمقی فدریکو کیه زا، این آدرین رابیو بود که از سمت چپ به داخل نفوذ کرده و بعد از گذر از سد مدافع حریف با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل سوم را نیز به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۴ و با متوقف شدن کیه زا در محوطه، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که این بار رونالدو با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه اسپزیا را باز کرد. در ادامه جریان بازی آرام شده و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند تا در نهایت یوونتوس در این دیدار با نتیجه ۱-۳ به پیروزی برسد.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پریسا US ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 2
    عشق است رونالدوووو. همه ی انرژی های مثبت دنیا تقدیم تو باااد. بهترین و ناب ترین فوتبالیست تارررررریخ جهاااااااان.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 1
    اخر 4-1 برد یا 3-1 ؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس