کد خبر 107309
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۷

تیم فوتبال یوونتوس که 5 روز پیش میلان را در جام حذفی کنار زده بود موفق شد در دربی معروف ایتالیا نیز اینتر را شکست دهد و فاصله خود را با میلان صدرنشین به 4 امتیاز کاهش دهد.

به گزارش مشرق - در آخرین دیدار هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، یوونتوس موفق شد با دو گل اینترمیلان را شکست دهد و در فاصله 4 امتیازی میلان صدرنشین قرار گیرد.

بانوی پیر فوتبال ایتالیا که به تازگی میلان را در جام حذفی کنار زده بود با اعتماد به نفس بازی را آغاز کرد ولی اولین موقعیت جدی را اینتری‌ها ساختند. مایکون از سمت راست مثل همیشه گریخت، و توپ را برای دیه‌گو میلیتو سانتر کرد اما او توپ را مستقیما به سمت جیان‌لوییجی بوفون زد.

مردان کونته همچنان توپ را در دست داشتند اما نمی‌توانستند چندان موقعیت ایجاد کنند. البته یک بار ضربه سر الساندرو ماتری را ژولیو سزار گرفت و یک بار هم ضربه خود ماتری از بالای دروازه به بیرون رفت.

سپس نوبت به اینتر رسید که بازی خود را تحمیل کند. دژان استانکوویچ روی یک صحنه توپ را از کلودیو مارکیزیو در میانه میدان گرفت و پاسی بلند و قطری به میلیتو داد. او به‌خوبی توپ را مهار کرد و وارد محوطه جریمه شد و دو بار به توپ ضربه زد که هیچ‌کدام به گل تبدیل نشد.

در نیمه دوم نوبت به اینتر رسید که توپ را در اختیار بگیرد اما نتواند موقعیتی ایجاد کند!

یوونتوس برخلاف جریان بازی در دقیقه 57 به گل رسید. آندره‌آ پیرلو کرنری را از سمت راست ارسال کرد که به مارتین کاسرس رسید و او در محوطه شش‌قدم با ضربه سر اولین گل خود در این فصل سری آ را به ثمر رساند.

اینتر به‌شدت حمله کرد تا به گل تساوی برسد اما خط دفاعی این تیم شکننده‌تر شد و یوونتوس در دقیقه 70 از این موضوع بهره برد. پاس عمقی دیدنی آرتورو ویدال مقابل پای دل‌پیرو فرود آمد و او با ضربه‌ای نرم دروازه سزار پیش‌آمده را باز کرد.

فابیو کوالیارلا و جورجیو کیه‌لینی می‌توانستند در دقایق پایانی بازی گل‌زنی کنند اما بازی در نهایت با همان نتیجه به پایان رسید تا یوونتوس فاصله را با میلان به چهار امتیاز کاهش دهد. اینتر هم هشتم ماند و اکنون 10 امتیاز با لاتزیو، تیم سوم جدول فاصله دارد؛ آنها برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید این 10 امتیاز اختلاف را جبران کنند.

سایر نتایج :

آتالانتا 2-0 بولونیا
گل ها: مانولو گابیادینی 50، سیمونه تریبوکی 90

چزه نا 2-2 پارما
گل ها: سانتانا 47، سیمونه دل نرو 53 (چزه نا) سرجیو فلوکاری 40، گابریل پالتا 62 (پارما)

کیه وو 1-1 سیه نا
گل ها: فرانچسکو آچربی 9 (کیه وو) ماتیا دسترو 51 (سیه نا)

جنوا 2-2 فیورنتینا
گل ها: فرناندو بلوشی 21، رودریگو پالاسیو 89 (جنوا) ریکاردو مونتولیوو 31، چزاره ناتالی 69 (فیورنتینا)

لاتزیو 1-0 کالیاری
گل : موبیدو یاکیته 89

ناپولی 2-2 کاتانیا
گل ها: بلریم دزمایلی 61، ادینسون کاوانی 67 (ناپولی)نیکلا اسپولی 74، داویده لانزافیم 85 (کاتانیا)

نووارا 0-0 لچه

در دو دیدار شنبه شب هم نتایج زیر حاصل شد.

میلان 2-1 رم
گل ها: زلاتان53(پنالتی) و 83(میلان) ، اسوالدو 44 (رم)

پالرمو 1-1 اودینزه
فابریزو میکولی 31 (پالرمو) ، گابریل تورخه 84 (اودینزه)

جدول رده بندی سری آ ایتالیا:




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس