تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را با پیروزی پشت سر گذاشت.

پیروزی یوونتوس مقابل رئال/ رونالدو شانس کهکشانی ها را زنده نگه داشتبه گزارش مشرق، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در یوونتوس استادیوم برگزار شد که در نهایت تورینی ها با پیروزی 2-1 شانس خود برای صعود به فینال را افزایش دادند. (فیلم خلاصه و گلهای دیدار یوونتوس و رئال مادرید را در اینجا ببینید)

«آلوارو موراتا» دقیقه 11 و کارلوس توز دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی گلهای تیم میزبان را زدند و «کریستیانو رونالدو» در دقیقه 27 موفق شد نهمین گل خود در یازدهمین دیدار این فصل از رقابت‌ها را با ضربه سر وارد دروازه «جیانلوییجی بوفون» کرد.

نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

این بازی از ساعت 23:15 با قضاوت آتکینسون انگلیسی آغاز شد و شاگردان آلگری با پرسینگ شدید و بازی سریع خود در ابتدای مسابقه، تیم حریف را به اشتباهاتی وادار کرد و مزد این بازی خود را در دقیقه '8 گرفت و آلوارو موراتا دروازه تیم سابق خود را باز کرده و خوشحالی نکرد تا تداعی گر فرناندو مورینتس در سال 2004 شود.

پیروزی یوونتوس مقابل رئال/ رونالدو شانس کهکشانی ها را زنده نگه داشت +تصاویر
بعد از این گل یووه همچنان صاحب توپ و میدان بود و شاگردان آنچلوتی هنوز خود را در زمین پیدا نکرده بودند. در دقیقه '12 شوت دقیق کروس از پشت محوطه را بوفون با واکنشی عالی از گوشه دروازه بیرون کشیده و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه 27 رئال مادرید بعد از اینکه برای لحظاتی بازی را در اختیار گرفته بود، بعد از چند پاسکاری خوب و منظم، از سمت راست نفوذی انجام داده و کریستیانو رونالدو برای نهمین بار در این رقابت ها موفق به گلزنی شده و در طی دو سال برای چهارمین بار دروازه بوفون را باز کرد تا رئال مادرید را به گل ارزشمند خارج از خانه نیز برساند.

پیروزی یوونتوس مقابل رئال/ رونالدو شانس کهکشانی ها را زنده نگه داشت +تصاویر
بازی بعد از این گل به تعادل رسید اما رئال مادرید در دقیقه '40 روی ضدحمله ای برق آسا توسط مارسلو از سمت چپ حرکت کردند، و سرانجام ارسال ایسکو به دهانه دروازه پس از عبور از بوفون در آستانه دروازه با ضربه سر هامس به تیر افقی برخورد کرده و با بدشانسی توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، بازی با سرعت کمتری آغاز شد، اما در دقیقه '56 روی شوت بی مورد مارسلو از پشت محوطه، ضد حمله ای برق آسا برای یووه شکل گرفت که در نهایت با خطای کارواخال روی توز، داور نقطه پنالتی را نشان داد تا مهاجم آرژانتینی برای دومین بار دروازه کاسیاس را باز کرده و تیمش را پیش بیاندازد.

پیروزی یوونتوس مقابل رئال/ رونالدو شانس کهکشانی ها را زنده نگه داشت +تصاویر
در دقیقه '63 چیچاریتو بالاخره به میدان آمد و جای ایسکو را گرفت و در طرف دیگر زمین نیز بارزاگلی به جای استورارو به میدان آمد.

در حالی که رئال مادرید بازی را در اختیار گرفته بود و یووه چشم به ضد حملات دوخته بود، آلگری در دقیقه '78 فرناندو یورنته را به جای موراتا وارد میدان کرد. در ادامه روند بازی همانطور باقی ماند و رئال مادرید تنها مالک توپ و میدان بود اما بهره ای از این برتری نبرد تا در نهایت بازی با نتیجه 2-1 در تورین به پایان رسیده و بانوی پیر امید زیادی به صعود پیدا کند.

شــرح گل ها

دقیقه '8 (آلوارو موراتا)(1-0): روی پاس در عمق مارکیزیو، توز از سمت راست وارد محوطه رئال مادرید شده و ضربه زمینی خود را زد که بعد از دفع ناقص کاسیاس، موراتا از چند قدمی دروازه خالی تیم سابق خود را باز کرد.

دقیقه '27 (کریستیانو رونالدو)(1-1): روی همکاری خوب هامس و کارواخال از سمت راست، ستاره کلمبیایی توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا رونالدو با ضربه سر دروازه را باز کند.

دقیقه '57 (کارلوس توز)(2-1): مهاجم آرژانتینی پشت ضربه پنالتی قرار گرفته و با زدن توپ به وسط دروازه موفق شد بار دیگر تیمش را پیش بیاندازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس