رئال

دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و یوونتوس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، با پیروزی ۳-۰ تیم زیدان پایان یافت.

به گزارش مشرق، رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه خانگی تیم یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو، از سد این تیم عبور کند و صعود خود به مرحله نیمه نهایی را تاحدودی مسجل کرده باشد.

رئال مادرید بازی را در تورین فوق العاده آغاز کرد و طبق انتظارات، رونالدو، روی پاس عرضی عالی ایسکو از سمت چپ در دقیقه '۳ با نوک پا به توپ اثر گذاشت و آن را دور از دستان بوفون به گوشه دروازه فرستاد. بعد از این گل یووه کم کم خود را در زمین پیدا کرد و فشار آورد که ناواس با واکنشی استثنایی بهترین موقعیت بانوی پیر را از هیگواین گرفت.

در ادامه یک بار هم ضربه محکم کروس از پشت محوطه به تیر افقی دروازه یووه برخورد کرد و هنرنمایی ایسکو در میانه میدان قابل توجه ترین نکات نیمه اول بود که با پیروزی ۱-۰ شاگردان زیدان در زمین حریف به پایان رسید.

در دقیقه '۶۴ در حالیکه بوفون اشتباه کیه لینی را با واکنشی عالی جبران کرده بود، روی ارسال کارواخال، رونالدو یک سوپرگل به ثمر رساند؛ ضربه برگردان غافلگیر کننده این بازیکن در میان بهت بوفون در کنج دروازه میزبان آرام گرفت تا ورزشگاه یکپارچه اعجوبه پرتغالی را تشویق کند. در دقیقه '۶۶ کار یووه برای بازی برگشت هم به غیرممکن نزدیک شد؛ پائولو دیبالا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا جو ناامیدانه ای در تورین حاکم شود.

رئال مادرید کار یووه را در بازی رفت تمام کرد؛ همکاری خوب رونالدو و مارسلو، دفاع بانوی پیر را بهم ریخت تا مدافع برزیلی بعد از دریبل بوفون، دروازه حریف را برای سومین بار در دقیقه '۷۱ باز کند. در دقیقه '۱+۹۰ هم روی یک ضد حمله و پاس عرضی وازکز، رونالدو از چند قدمی دروازه توپ را به آسمان کوبید تا این بار شانس با او یار نباشد. بازی با نتیجه ۳-۰ به سود رئال مادرید پایان یافت تا بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو برای تیم زیزو راحت شود.

 در دیگر بازی، بایرن‌مونیخ در ورزشگاه «رامون سانچس پیسخوان» مقابل سویا به برتری 2 بریک رسید و شانس صعودش را افزایش دهد. هر چند سویا توسط سارابیا در دقیقه 31 به گل رسید اما گل به خودی ناواس در دقیقه 37 و گل تیاگو در دقیقه 68 که با برخورد به دفاع حریف حاصل شد، نتیجه را به سود بایرن عوض کرد و در نهایت باواریایی‌ها 2 بریک پیروز شدند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    173 0
    ناموساً این چه جوری میتونه اینقدر بپره، اونم برگردون!!!؟؟؟ اصلا چه جوری میشه آدم تو اون وضعیت ارتفاع بگیره!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس