کد خبر 1136503
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۴
///

خودرو لوکس جنسیس GV۸۰ شاسی بلند لوکس سایز متوسط است که دارای چرخ‌های ۲۲ اینچی است.

به گزارش مشرق، خودروساز لوکس جنسیس Fledgling ثابت کرده است که کاملاً توانایی به چالش کشیدن مارک‌های لوکس اروپایی و ژاپنی را دارد و اکنون با ۲۰۲۱ GV۸۰ وارد بازی شاسی بلندهای ممتاز می‌شود.  اولین شاسی بلند جنسیس توسط یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ یا یک موتور ۳.۵ لیتری V-۶ توربوشارژ تامین می‌شود.

GV۸۰ تازه واردی به بازار شاسی بلند لوکس سایز متوسط ​​است. فروش آن از تابستان ۲۰۲۰ به عنوان مدل ۲۰۲۱ آغاز شد. از آنجا که تمام GV۸۰‌ها از ویژگی‌های فراوانی از جمله صفحه نمایش لمسی ۱۴.۵ اینچی، صندلی‌های گرم شونده در جلو و درب برقی برخوردار هستند، حتی مدل‌های سطح ابتدایی آن نیز بسیار لوکس هستند.

این خودرو شاسی بلند به طور استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک ارائه می‌شود. دارای چرخ‌های ۲۲ اینچی، یک دما سنج بزرگ دیجیتال، روکش چرمی Nappa و صندلی‌های عقب قابل تنظیم با بالشتک‌های گرم و خنک است. 

///

موتور، انتقال قدرت و عملکرد

این کراس اوور لوکس سایز متوسط ​​دارای همان زیر بنای کاملاً جدید نسل بعدی سدان G۸۰ است و با پیشرانه عقب یا چهار چرخ در دسترس خواهد بود. انتخاب موتور با یک توربوشارژ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر آغاز می‌شود و به یک توربو توئین ۳.۵ لیتری V-۶ تبدیل می‌شود. تاکنون جنسیس هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌ منتشر نکرده است.  می‌توان گفت که این خودرو شاسی بلند جدید در پیچ‌ها پر قدرت است و سواری آرام را ارائه می‌دهد.

///

سازمان حفاظت محیط زیست برآورد صرفه جویی در مصرف سوخت GV۸۰ را برای سیستم انتقال قدرت چهار سیلندر یا V-۶ منتشر نکرده است. 
فضای داخلی GV۸۰ فضای جدید و مجلل تری را برای ترکیب جنسیس آغاز می‌کند. در کابین این خودرو شاسی بلند از چوب استفاده شده است. نورپردازی محیطی یکپارچه و یک صفحه نمایش بزرگ باعث می‌شود همه چیز مجلل، اما بدون سر و صدا باشد.

با وجود مواد فانتزی، طراحی داخلی یک حس مینیمالیسم را ایجاد می‌کند که واقعاً زیبا احساس می‌شود. صندلی‌های جلو با عملکرد ماساژ راحت قابل استفاده هستند که به طور قانونی احساس آرامش می‌کند. یک صندلی نیمکت استاندارد سه ضلعی در ردیف دوم امکان سوار کردن پنج مسافر را فراهم می‌کند.

///

یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی ۱۴.۵ اینچی باریک در وسط داشبورد طراحی شده GV۸۰ امتداد یافته است. حساس بودن صفحه  به مسافر صندلی جلو این فرصت را می دهد که به راحتی از آن استفاده کند و دارای حساسیت بالایی است. خوشبختانه یک کنترل کننده چرخ بر روی کنسول مرکزی نصب شده است تا راننده بتواند با سیستم تعامل داشته باشد و عملکرد آن بسیار خوب است.

ویژگی‌های ایمنی و کمک راننده

نه اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) و نه موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) نتایج آزمایش تصادف را برای GV۸۰ منتشر نکرده اند. مجموعه کاملی از ویژگی‌های کمک راننده استاندارد خواهد بود. حالت رانندگی نیمه مستقل نیز استاندارد خواهد بود. این می‌تواند یاد بگیرد که چگونه مالک رانندگی می‌کند و سبک رانندگی آن شخص را هنگام استفاده تقلید می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • صادق IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    ترجمه ضعیف
  • ناصر IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    برید حالشو ببرید در زندگی خودتون
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    2 2
    خیلی با محصولاتی که در ایران تولید میشه فرق نداره
    • امیررضا IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      0 0
      این خودرو قابل مقایسه با پراید نیست پراید با اون اوبوهت‌ اون وقت
  • سیروس IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    11 0
    وقتی وضعیت خودرو تو کشور اینطوریه که پراید مدل 80 هم دیگه نمی تونیم بخریم - چه غرضیه که این جور خبرها رو بزارید !!؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    3 1
    افتخارش مال اون کسی هست که ساخته نه ما کسی که اون رو میخره و موجبات خروج ارز از کشور و تنزل پول ملی را فراهم می کنه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    آقا زاده ها به خط
  • SE ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    4 15
    آیا شما نمی دانید تبلیغ این چیزهای لوکس جز ترویج اسراف و زندگی اشرافی و تحقیر ملت های جهان سوم نیست؟ اولا این چیزها متعلق به سوپر تریلیاردرها است. مردم عادی کشورهای غربی عموما از وسائط نقلیه عمومی و دوچرخه استفاده می کنند. آنهایی هم که خودرو دارند عموما خودروهایشان در سطح معمولی است و لوکس نیست. ثانیا خودرویی که مثل این که 365 اسب بخار قدرت و 240 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد قرار است از این قدرت استفاده کند؟ هرگز. بالاترین سرعت مجاز در تمام آزاد راههای دنیا هرگز فراتر از 150 کیلومتر در ساعت نیست. چه رسد به شهرها. پس این اسراف وحشیانه برای چیست؟ فقط برای فریب دادن من و شما. فقط برای اینکه اگر پولش داریم بخریم و کارخانه شان را رونق دهیم. به این می گویند لوکس گرایی. به جایی اینکه از یک خودرو ساده تر و ارزانتر استفاده کنیم و بقیه پولمان را در یک کار مفید تولیدی به کار اندازیم، با اینکار آن را نابود کنیم. و اگر هم پول نداریم مثل افراد عقده ای هی نگاه کنیم و توان خودی و بومی خود را تحقیر کنیم. آخر الزمان عرصه تفاخر به جاهلیت است و این خودروهای لوکس هم تنها یکی از نمونه های بیشمار حماقت بشر.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    0 0
    فقط SE 131 الحمدلله رب العالمین که همین هم هست وگرنه دیگه نمیشد!!!
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    فرمون پراید خشگل تره
  • پسر IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    فرق خودروساز با حلبی ساز
  • هلی IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    افتخار هر ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس