کد خبر 1162254
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۹
معرفی جدیدترین خودرو فیات با امکاناتی مناسب و جذاب

فیات برای سال ۲۰۲۱، امکانات اسپورتی را به مدل ۵۰۰ X اضافه کرده است که این پکیج با قیمتی مناسب در دسترس است.

به گزارش مشرق، فیات یکی از خودروسازهای ایتالیایی  است که این روزها متقاضی زیادی ندارد، چرا که در آمریکا قیمت بنزین افت داشته و مردم برای خرید خودرو فروش اقساطی بلند مدت دارند و به همین دلیل مشتریان به سمت خودروهای بزرگ رو می آورند و خودروهای کوچک دیگر متقاضی ندارد و فیات جزو یکی از این خودروهای کم متقاضی شده است اما این خودروساز ایتالیایی همچنان به ارتقای محصولات خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دانستنی‌هایی جذاب از جنسیس G۷۰ +فیلم

فیات برای سال ۲۰۲۱ پکیج جدید Sport Value را به مدل ۵۰۰ X اضافه کرده است. این پکیج دارای چندین آپشن بوده و با قیمتی مناسب در دسترس است. این خودرو قیمت  ۷۰۰ دلاری دارد، اگرچه قیمت این بسته ۷۰۰ دلار است اما فیات می‌گوید در واقع ارزش آپشن های آن ۳۴۰۰ دلار بوده و شامل مواردی چرخ‌های ۱۹ اینچی، کمک پارک جلو و عقب ParkSense، صندلی‌های جلو گرم شده، دستگاه شیشه پاک کن جلو اتومبیل، چراغ‌های جلو و مه شکن، سیستم صوتی Beats Premium، ناوبری و یک سقف متحرک دو جداره است.

این بسته در بالای قیمت شروع تریم اسپورت ۲۰۲۱ از ۲۸ هزار و  ۶۴۰ دلار (همه قیمت‌ها شامل ۱۴۹۵ دلار هزینه مقصد است) خواهد بود و ۲۵۰ دلار نسبت به مدل ۲۰۲۰ افزایش می‌یابد.

///

قیمت اولیه فیات ۲۰۲۱ از ۲۷ هزار و  ۷۴۰ دلار شروع می‌شود، در حالی که Trekking Plus با قیمت ۳۱ هزار و  ۲۴۰ دلار آغاز می‌شود. به روزرسانی‌های سایر تریم‌ها جزئی است، فیات یک تزئینات جدید و یک رنگ خاکستری مات جدید برای Trekking ارائه می‌دهد. پارچه صندلی جدید نیز دریافت می‌شود.

///

فیات ۵۰۰X یک SUV ساب کامپکت، مناسب است که از یک کابین شیک و سیستم سرگرمی ساده برخوردار است. از فضای بار و مسافر گرفته تا کیفیت سواری و شتاب، رقبای خود را دنبال می‌کند، قیمت پایه بالایی دارد و از قابلیت اطمینان قابل پیش بینی ضعیفی برخوردار است. رتبه بندی قابلیت اطمینان فیات ۳.۵ از ۵.۰ است که برای همه مارک‌های اتومبیل در رتبه ۱۸ از ۳۲ قرار دارد.

این رتبه بندی براساس میانگین ۳۴۵ مدل منحصر به فرد است. متوسط ​​هزینه تعمیرات سالانه یک فیات ۵۳۸ دلار است، به این معنی که هزینه مالکیت آن متوسط ​​است.

///

از جمله تجهیزات استاندارد این مدل‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect ۴ با صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد. نیروبخش فیات ۵۰۰ X پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متر است. این پیشرانه با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند. این خودرو قرار است پیش از پایان سال جاری میلادی در بازار آمریکا عرضه شود.

گفته شده است، تعمیر خودروهای فیات بسیار گران است، به خصوص در مقایسه با برخی رقبا؛ بنابراین، این قابلیت اطمینان کلی را از این خودرو کاهش می‌دهد. به نظر می‌رسد دلیل غیر قابل اعتماد بودن فیات در گذشته به این دلیل است که این فناوری با چندین اشکال همراه شده است اما اکنون بسیاری از اشکالات رفع شده است.

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NL ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    2 0
    پراید هم موتورش 1.3 با 100 نیوتون اینم با 400 نیوتون قشنگ معلومه پراید داره بنزین رو حیف میل میکنه
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      1 0
      این فیات ۶۰۰ ملیون تومن پولش هست و حتی با دناپلاس توربو هم قابل مقایسه نیست.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      1 0
      چرا 600 میلیونه صد و بیست میلیونه رانتخواری نمیزاره کارا درست حل بشه لگن به مردم میدن صد میلیون
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    انشالله شورای رقابت درایتالیا قیمتش رو اعلام وبه بشریت خدمت کنه!!! قصه پرغصه خودرو وخودرو ساز در ایران را.حتی روسای قوا هم نتوانستند سامان بدهند.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    دوران خودروهای بنزینی سه سال دیگه تموم میشه حتی اینجا
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    3 1
    خدا لعنت کند هر کی را که از خودرو سازان داخلی حمایت کند
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      1 0
      مشکل حمایت از تولید ملی نیست. خودروساز داخلی میتونه یک واردکننده ی موفق باشه و سودش را هم داشته باشه. کشور هم برای واردات خودرو ملیاردها دلار ارز باید تخصیص بده و ارزش پول کاهش پیدا می کنه. اکثر مردم هم قادر به خرید خودرو خارجی نیستند.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    یعنی ارزش مردمان ایتالیا از ارزش مردمان ما بالاتر است!؟
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    این گزارش‌ها رو برای سوزوندن دل مردم ایران میزارید؟
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    چه قدر شبیه رانا پلاس خودمونه ولی عمرا کیفیت اونا داشته باشه. خودروهای داخلی خیلی بهتر از این لگن های خارجی هستند. مدیونید غیر این نظرتون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس