کد خبر 1154165
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
دانستنی‌هایی جذاب از جنسیس G۷۰

جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۲ با طراحی جدید و چراغ‌های چهارگانه معرفی شد.

به گزارش مشرق، اولین تصاویر رسمی جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۲ به صورت رسمی منتشر شدند. این خودروی کره‌ای با زبان طراحی جدید سازنده خود توسعه پیدا کرده و جذابتر از گذشته شده است. این سدان بزرگ لوکس هنوز هم به دنبال به روزرسانی است و در واقع این نمونه تولیدی یک فیس لیفت بزرگ به جای مدل نسل بعدی است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از خودرو لوکس جنسیس GV۸۰ +عکس و فیلم

این یک واقعیت شناخته شده است که G۹۰ بعدی دارای چراغ‌های جلو چهارگانه خواهد بود و طراحی شبیه دیگر تولیدی دارد. GV۸۰ کوچکتر و GV۷۰ که به تازگی رونمایی شده است همانند نسل دوم G۸۰ و G۷۰ فیس لیفت شده از همین موضوع پیروی می‌کنند. در طراحی بخش پشتی این خودروی کره‌ای سدان تغییراتی زیادی اعمال شده و چراغ‌های چهارگانه نیز در این بخش حضور دارند که برای طراحی آن‌ها از بال‌های اطراف لوگوی جنسیس الهام گرفته شده است.

2022 Genesis G90 به طور اختصاصی براساس عکسهای جاسوسی ارائه شده است

این خودرو دارای دیفیوزر هم رنگ بدنه و اگزوزهای بیضی شکل است.  نمونه‌های اولیه ۲۰۲۲ G۹۰ با صفحه لمسی دیجیتال و سرگرمیدر کنار هم است که در یک تکه شیشه قرار گرفته اند. این یک تنظیم دو صفحه‌ای است، همان چیزی که در بسیاری از مدل‌های مرسدس پیدا خواهید کرد، اما مطمئن هستیم که جنسیس چرخش خاص خود را روی آن قرار خواهد داد.

2022 Genesis G90 به طور اختصاصی براساس عکسهای جاسوسی ارائه شده است

مشخصات فنی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گرچه ما شنیده ایم که ۵.۰ لیتری V۸ تنفس طبیعی همچنان ارائه می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود G۹۰ اصلاح شده تعلیق هوا را برای سواری نرم به دست می‌آورد، زیرا برای یک سدان پریمیوم بزرگ مناسب است. گزارش‌های محلی حاکی از آن است که مدل جنسیس دارای یک سیستم رانندگی نیمه مستقل سطح ۳ پیشرفته نیز خواهد بود.

2022 Genesis G90 به طور اختصاصی براساس عکسهای جاسوسی ارائه شده است

در کابین این خودرو سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر بزرگ ۱۰.۲۵ اینچی قرار گرفته که شامل طراحی رابط کاربری جنسیس می‌شود و از آپدیت OTA، اپل کارپلی، اندروید Auto و حالت Valet پشتیبانی می‌کند. جنسیس پد شارژ بی‌سیم را به جای عمودی به صورت افقی درون کابین قرار داده است. غیر از این تغییرات، سایر بخش‌های کابین مشابه گذشته است. اگر قرار باشد گزارش‌های اخیر باور شود، قرار است رونمایی رسمی تا پایان سال ۲۰۲۱ برای منطقه KDM انجام شود.

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    7 0
    الان یه ایرانی چند سال باید کار کنه تا از اینا بتونه بخره ؟؟؟؟؟ کلا فکر هم میکنید خبر میذارید ؟
    • پسر IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      2 0
      تنها کاری که باعث میشه حلبی سازای ایران به خودروساز تبدیل بشن واردات خودرو بدون گمرک تا مردم بتونن بخرن.تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو نر
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    7 0
    در برابر جذابیت های محصولات ایران خودرو و سایپا هیچ بود
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    6 0
    و ما در اندر خم پرایدیم!
  • NL ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    7 5
    مردم ایران خیال می کنند مردم کشورهای غربی همه از گرانترین خودروهای مدرن را سوار می شوند و با سرعت 200 تا در خیابانها می تازند. اما واقعیت خلاف این است. قیمت بسیار بالای سوخت و تعمیرات خودرو سبب شده حتی آن دسته از اقشار متوسط اروپایی و آمریکایی که توان خرید خودرو را دارند از خرید آن خودداری کنند و یا حتی اگر هم خرید کردند آن را فقط برای مواقع خاص استفاده کنند و در امور روزمره از دوچرخه و وسائط حمل و نقل عمومی بسیار با کیفیت خود استفاده کنند. ضمن اینکه آمار شتاب و سرعت 250 و... وقتی در هیچ یک از خیابانها و حتی آزادراه های جهان بالای 150 مجاز نیست نشان می دهد که خودروسازان جهان در حال فریب مردم هستند. دلیل اینکه ما در ایران به پراید نیاز داریم این که نه وسائط حمل و نقل عمومی خوبی داریم و نه خیابانهای ما برای راندن خودرو استاندارد است. پس خودرویی با حداقل کیفیت و تعمیرات ارزان برای ایران بهترین گزینه است.
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      2 3
      اگر دوست داشته باشید می توانم نشانی از سایت های آلمانی را خدمت تان تقدیم کنم که محدودیت سرعت ندارند. راستی شما که این هم دم از قیمت بالا خودرو در جهان می زنید می شود بفرمایید، تولیدات صنعتی خودروسازان با تیراژ میلیونی را چه کسانی خریداری می کنند؟
    • به 12.48 IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      7 2
      پلیس برای خودروها محدودیت سرعت گذاشته ! نه خودرو سازها! اقلا کامنت را درست بخوان بعد جواب بده!
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    فایدش چیه این که به ایران نمیاد ایران جای ماشین های آشغال ایران خودرو وسایپاست بعدم اگرم به ایران بیاد با قیمت های گزافی که مردم عادی توان خرید نداشته بشند خوش به حال عرب های خلیج فارس
  • ڪیان IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    ماشینِ‌شیڪ‌وروپاییه. عالی
  • امیر IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    12 4
    من مدتی در آمریکا دنبال ماشین بودم. اصلا این جور برندها را جز عربهای پولدار کسی سوار نمیشه. محبوبترین خودروهای اونجا فقط ماشینهای ژاپنی و مقرون به صرفه است. طبقه خیلی پولدار مثل وکلا و پزشکان و صاحبان کاباره هم اگر خیلی بخواهند پز پولداری بدهند می روند سراغ ماشین آلمانی و سوئدی و آستون مارتین. شخصا در نمایشگاه دسته دوم فروشیٰ یک جنسیس جی ۷۰ مدل ۲۰۱۶ خریدم که یک ذره گلگیر خورده بود، 4000 دلار . تست کردم و من هنوز فکر میکنم شاید بهترین ماشینی بود که تجربه کردم ولی چون زیاد فراگیر نیست و قطعات تعمیری اونها گران هست، مردم استقبال نمیکنند. میخواستم این را بگم که اگر بازار خودرو مثل بقیه دنیا باز باشه، رقابت منجر به بهبود وضع مردم میشه و همین مارک و برندهای رویایی گیر طبقه متوسط هم خواهد آمد و کسی عقده ای نمیشه. جالبه که در آمریکا اینجور ماشینها را دزدها هم طرفش نمیرن چون خریدار زیادی ندارد.
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      4 5
      نمی دانم قسم حضرت عباس را باور کنم یا دم خروس را ... نوشته شما را قبول کنم یا تیراژ وسیع تولیدات خودروها و قیمت آنها را. شما همین الان توی سایت می توانید قیمت خودرو را ببینید که یک کارگر عادی می تواند به راحتی ان را خریداری کند. تازه لیزینگ هم هست. یعنی ماهانه خودرو را اجاره می کند به قیمتی معادل 4 ساعت حداقل حقوق اش. در ادامه برای این که فرد خودرو را استفاده کند، برخی شرکت ها خدمات ویژه مثل تعویض مجانی روغن و... را تا مدت گارانتی ارائه می دهند.
    • به ۱۲:۵۲ IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      8 4
      معلومه حداکثر تا دوبی بیشتر نرفتی و جز چند تا شیخ زاده سوار بوگاتی و مازراتی ندیده ای. خیر. مردم اروپا و آمریکا آنقدر خرجهای گوناگون و سنگین دارند که هیچ وقت خرید خودروی عالی اولویتشان نیست. خود خودرو هم بسیار پر خرج است. فقط یک نمونه اش قیمت بنزین. حتی اساتید دانشگاه در اروپا ترجیح می دهند از دو چرخه و اتوبوس استفاده کنند جز در موارد خاص. خودم از نزدیک شاهد بودم.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    یه تیتر هم با عنوان دانستنی های جذاب در مورد تیبا برید
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    چقد شبیه پراید ماست خدا سایپا و ایران خودرو رو از ملت و دولت ما نگیره البته درآمدش واسه دولته و مرگ و میر واسه ما ملت
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    در مورد دانستنی های جذاب پراید هم مقاله بزنید. بنظرم مردم هنوز با ویژگی ها و قدرت خارق العاده پراید آشنا نشده اند.
  • ho3ein021 IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    4 0
    ارزش خرید نداره. خیلی بزرگ و بی ریخت هست، به خصوص پشت ماشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس