کد خبر 1134893
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
خوراکی نمایه میوه نمایه

متخصص تغذیه با اشاره به اینکه ویروس کرونا طبعی سرد دارد، گفت: برای مقابله با این بیماری، مصرف مواد غذایی که طبع گرم دارند مانند سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه ، زیره و ترکیب سیاه دانه و عسل پیشنهاد می‌شود.

به گزارش مشرق، ودود خوش طینت، متخصص تغذیه، در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثرهستند؟»، گفت: ویروس کرونا طبع سرد دارد و افراد برای مبارزه با این بیماری باید غذاهایی که طبع گرم دارند مصرف کنند؛ در نتیجه مصرف مواد غذایی حاوی سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه و زیره در این دوره پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سیستم ایمنی بدن را با این توصیه‌ها تقویت کنید

وی متذکر شد: مصرف ۳ تا ۵ گرم زنجبیل در روز، هویج، ترکیب سیاه دانه و عسل، مالیدن روغن شامل ترکیب نعنا و بادام شیرین، بادکش گرم کتف و ریه، مصرف جوشانده شامل زنیان، نعنا، شوید همراه عسل و مخلوط یک واحد نمک،  5 واحد عسل و ۳ واحد لیمو ترش بسیار مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آیا کرونا از طریق لمس بسته موادغذایی منتقل می‌شود؟

این متخصص تغذیه با بیان اینکه مصرف آب سیب هر ۸ ساعت یکبار توصیه می‌شود، از مردم درخواست کرد: حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و از ترددهای بیجا اجتناب کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 1
    با سلام برنامه تلویزیونی بسیار مفید انارستان شبکه افق مورخ 5 آبانماه با موضوع "پیشگیری و درمان کرونا در پاییز" را در لینک زیر مشاهده فرمایید: https://www.telewebion.com/episode/2405889 لطفا با نشر وانتشار این پیام در فضای مجازی، به رفع این معضل بزرگ در کشور و احیانا نجات جان یک هموطن ، کمک نمایید.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    روغن بنفشه چی پس؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس