لمپارد: بایرن بهترین تیم اروپا است/بازی با آن‌ها برای پیشرفت چلسی لازم بود - کراپ‌شده

سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری خود به تمجید از بایرن مونیخ پرداخت و بازی فصل گذشته مقابل این تیم را بهترین تجربه برای پیشرفت این تیم لندنی عنوان کرد.

به گزارش مشرق، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی از بازیکنان خود خواست تا از تجربه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کنند زیرا بایرنی‌ها تلاش می‌کنند تا در همه جنبه‌ها پیشرفت کنند. وی این صحبت‌ها را پیش از دیدار مقابل سویا در نشست خبری خود اظهار داشت.

بایرن فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی را در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 7 بر یک شکست داد تا در ادامه راه برای ششمین بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کند.

لمپارد در این باره گفت: این یک فرصت عالی برای یادگیری است زیرا شما در برابر بهترین تیم‌ها بازی می‌کنید ، ما فصل گذشته مقابل بایرن، بهترین تیم جهان روبرو شدیم.

وی ادامه داد: تیم فصل گذشته جوان بود و برای پیشرفت بسیار کار می‌کرد و بازی بایرن فرصتی عالی برای بازیکنان جوان تیم بود تا بتوانند در سطحی که برای رسیدن به آن هستند،‌ قرار بگیرند. من وقتی که بازیکن جوان بودم همین تجربه را داشتم. در بین بازیکنانی که در حال حاضر در چلسی هستند ، برخی تجربه بیشتری نسبت به دیگران در لیگ قهرمانان دارند.

چلسی با آمدن تیاگو سیلوا، کای هاورتز ، تیمو ورنر و حکیم زیاش تیم خود را با ترکیبی از بازیکنانی جوان و با تجربه در لیگ قهرمانان اروپا تقویت کرده است.

سویا هم در آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در گروه E که تیم‌های کراسنودار روسیه و رن فرانسه حضور دارند، میهمان چلسی خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس