کد خبر 1089118
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
ورنر: لمپارد باعث شد راهی چلسی شوم

مهاجم لایپزیگ از دلیل انتخاب چلسی سخن گفت و از تنها ناراحتی خود بعد از جدایی از تیم محبوبش پرده برداشت.

به گزارش مشرق، تیمو ورنر توانست در دیدار پایانی خود با پیراهن این تیم دو گل به ثمر برساند تا با ۹۵ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شود. ورنر با چلسی به توافق نهایی رسیده و فصل بعد در این تیم بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

اقدام جالب باشگاه لایپزیک برای ورنر +عکس

او گفت: پایان با شکوهی با لایپزیگ داشتم و بسیار خوشحالم که با پیروزی کار را به پایان رساندیم. فصل بسیار خوبی برای ما بود. از همه هم تیمی هایم تشکر کردم چرا که من روزهای خوبی را تجربه کردم و اگر بازیکنان نبودند قطعا من هم موفق نبودم. بازیکنان لایپزیگ برای همیشه در قلب من خواهند بود. ما سال‌هاست که کنار هم هستیم و بدون شک دلتنگ هم خواهیم شد.

او درباره دلیل انتخاب چلسی گفت: گفت و گوها با مسئولان چلسی بسیار عالی بود و به همین خاطر خیلی زود به توافق رسیدیم. من با لمپارد خیلی راحت بودم و احساس کردم که می توانیم در کنار هم موفق باشیم. وقتی با لمپارد گفت و گو کردم به خوبی پی بردم که او برای من ارزش قائل است و به همین خاطر راهی چلسی شدم. اگر انگیزه ام برای پیشرفت نبود هیچ وقت لایپزیگ را  ترک نمی کردم.

ورنر در پایان گفت: تنها ناراحتی من این است که نتوانستم با لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهم. برای تیم در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت می کنم.

لایپزیگ برای نخستین بار در تاریخ خود توانست با شکست تاتنهام به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    چون دوست داره زیاد بزنه کرنر.. آآآآه آآآه آآههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس