کد خبر 1107466
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
سولسشایر: از شانس های مان استفاده نکردیم و این دردناک است

سرمربی منچستریونایتد استفاده نکردن از شانس های گلزنی را دلیل حذف این تیم از لیگ اروپا دانست.

به گزارش مشرق، اولین دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا یکشنبه شب بین دو تیم سویا و منچستریونایتد برگزار شد و شاگردان یولن لوپتگی با پیروزی ۲ بر یک به فینال صعود کردند. 

بیشتر بخوانید:

سویا با شکست منچستریونایتد راهی فینال شد

اوله گنار سولسشایر سرمربی یونایتد بعد از حذف تیمش از لیگ اروپا و پایان فصل نخست حضور در این تیم بدون کسب جام گفت: وقتی از شانس های خود استفاده نکنید کار سختی دارید. ما یک تیم جوان داریم و امروز مشخص بود که بچه ها باید یاد بگیرند و ثبات کسب کنند. ما می دانیم که بازیکنانی داریم که می توانند گلزنی کنند  اما این فوتبال است. تمام تلاش های ما برای به ثمر رساندن گل دوم  به نتیجه نرسید و این غم انگیز است.

او در ادامه گفت: ما از فوریه بازی های خوبی ارائه کردیم، بنابراین از حذف از لیگ اروپا غمگین هستیم. ما مسیری طولانی را طی کرده ایم. من از کار با این بازیکنان بسیار خوشحالم ، اما شما دیدید که آنها تا پایان مسابقه چقدر خسته بودند. پاهای خسته و مغزی خسته داشتند. اگر بخواهیم در مسابقات جام حذفی پیش برویم ، قطعاً باید پیشرفت کنیم. با مصدومیت مشکل داشتیم. بسیاری از بازیکنان تعداد زیادی از مسابقات را انجام داده اند. ما همیشه در تلاش هستیم تا تیم اصلی را بهتر کنیم. باید این باخت را فراموش کنیم. فصل جدیدی خیلی زود شروع می شود و نباید این باخت تاثیری روی کار ما داشته باشد.

منچستریونایتد در جام حذفی نیز در مرحله نیمه نهایی به چلسی باخت و به فینال نرسید و تنها دستاورد سرمربی نروژی در این فصل کسب رتبه سوم و جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس