کد خبر 1138585
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
تیمو ورنر با نامه از لایپزیگی ‌ها وداع کرد

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی معتقد است که این تیم می‌تواند تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا بالا برود.

به گزارش مشرق، چلسی بعد از پیروزی روحیه‌بخش و پر گل خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کراسنودار فردا شب در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی میزبان رن فرانسه خواهد بود. تیم فرانک لمپارد در حال حاضر با چهار امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته و پیروزی در مسابقه فردا می‌تواند امیدهای این تیم را برای صعود تا حدود زیادی افزایش دهد.

تیمو ورنر یکی از آماده ترین بازیکنان چلسی پیش از بازی فردای این تیم مقابل رن گفت: " ۱۰ حضور ابتدایی من در چلسی واقعاً خوب بوده و تا به اینجا چیزهای زیادی آموخته ام. اوضاع در این جا نسبت به فوتبال آلمان متفاوت است. از طرفی بعد از اتمام قرنطینه برخی بازیکنان و با کامل شدن تیم شرایط خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

در ابتدای امر حضور در یک لیگ جدید کمی دشوار است اما رفته رفته من به این درک رسیدم که چه سبکی مورد نیاز تیم است. امیدوارم شرایط همینگونه ادامه پیدا کند."

ورنر در ادامه گفت: " ما از بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم برخوردار هستیم و باید هدف مان را صعود به مراحل بالاتر قرار دهیم. ما به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ هستیم و فکر می‌کنم که از شانس خوبی نیز برای این موضوع برخورداریم."

ورنر در ادامه به تمجید از هم وطن خود یعنی کای هاورتز پرداخت و گفت: " من شناخت بسیار زیادی از او دارم و معتقدم که کای یکی از با استعدادترین بازیکن های دنیا محسوب می شود. او در عین جوانی مانند یک بازیکن بسیار با تجربه و خوش فکر عمل می‌کند."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 2
    چمپیونزلیگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لیگ قهرمانان قشنگ تر نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس