کد خبر 1132348
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
سوپر توکانو

ارتش فیلیپین 6 فروند هواپیمای تهاجمی سبک A-29B سوپر توکانو را از برزیل دریافت کرد.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، کشور فیلیپین که در چند وقت اخیر با ظهور گروه تروریستی داعش و کارتل های مواد مخدر و باندهای جنایتکار سازمان یافته مواجه شده است برای تقویت توان هوایی به منظور مقابله با این گروه ها 6 فروند هواپیمای آموزشی رزمی سبک سوپر توکانو را از برزیل تحویل گرفت. این هواپیما در کنار توان انجام آموزش اولیه خلبانان هواپیماهای جنگی پتانسیل بالایی در بحث پروازهای گشت رزمی و پشتیبانی از نیروی های زمینی دارند.

سیستم پیشران این هواپیما یک فروند موتور توربوپراپ مدل PT6A-68C ساخت شرکت پرات اند ویتنی کانادا با قدرت 1604 اسب بخار مجهز شده است. این هواپیما دارای دو خدمه بود و می تواند به سرعت نهایی 590 کیلومتر در ساعت برسد. برد رزمی این هواپیما در زمان حمل 1500 کیلوگرم محموله در حدود 550 کیلومتر است. این هواپیما می تواند به انواع توپ و مسلسل ، غلاف های پرتاب راکت های هدایت شونده و غیر هدایت شونده و بمب های لیزری ، هدایت ماهواره ای یا سقوط آزاد و موشک های هوا به سطح مسلح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    13 6
    با نصف پولی که دادید میتونستین جنگنده ایرانی بخرین
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    10 6
    ملخی جنگنده. خخخ. یعنی برای خریدن مزخرفات بصورت میلیون دلاری پول میدهند. ولی رهبر فرمودند وقتی ما توان تولیدش را داریم، نباید بخریم. طبق فرمایشات رهبر گرانمایه ایران، ما امروز ملخی میسازیم و شبیه ساز پرواز و یاسین آموزشی و جنگنده کوثر هم داریم. بزودی هم خط تولید سوخو-30 اس ام 2

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس