کد خبر 1131752
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ترامپ: بایدن آمریکا را به پناهگاهی برای جنایتکاران تبدیل می‌کند

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد اگر دموکرات‌ها در ماه نوامبر رای بیاورند، آمریکا «پناهگاهی برای جنایتکاران» خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، می‌گوید دموکرات‌ها با استرداد پول از پلیس و تحریک حملات به مأموران اجرای قانون، کشور را به «پناهگاه عظیم جنایتکاران» تبدیل خواهند کرد.

ترامپ در یک گردهمایی مبارزاتی دیروز در «جینسویل» ایالت ویسکانسین گفت: اگر قدرت را به دموکرات‌ها بدهید، چپ رادیکال ادارات پلیس را در سراسر آمریکا تغییر، منحل، و خلع سلاح خواهد کرد. در پاسخ به این سوال که آیا او [بایدن] از کاهش بودجه پلیس حمایت می‌کند، باید گفت:" بله، بله، کاملا بله.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: بایدن تهدیدی برای امنیت ملی است

ترامپ سپس به ناآرامی‌های طولانی مدت در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها، مانند شیکاگو، نیویورک و اوکلند اشاره کرد که مردم آن در شرایط سختی زندگی می‌کنند و از تظاهرات‌هایی که در راستای «جنبش زندگی سیاهان ارزش دارد» برگزار می‌شود رنج می‌برند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت «امسال بیش از ۱۰۰۰ مأمور اجرای قانون مورد حمله شریرانه قرار گرفته اند، هیچ کس در این باره صحبت نمی‌کند. بایدن از پلیس به عنوان "دشمن" نام برد و آن‌ها را به عنوان یک نیروی نژادپرست سرکوبگر تحقیر کرد.»

بیشتر بخوانید:

ماس: با آمدن ترامپ روابط فراآتلانتیک پیچیده‌تر شده است

ترامپ به طرفداران خود در ویسکانسین گفت که فکر نمی‌کند جو بایدن، رقیب دموکراتش، واقعاً به گفته‌های او در مورد پلیس اعتقاد داشته باشد. او با تأکید بر اینکه به شدت از پلیس خود دفاع خواهد کرد گفت «من همیشه در کنار قهرمانان اجرای قانون خواهم ایستاد.»

او هشدار داد که دموکرات‌ها حقوق اصلاحیه دوم شهروندان آمریکایی را می‌گیرند و کل کشور را به «پناهگاه عظیم برای جنایتکاران» تبدیل می‌کنند. ترامپ گفت: بایدن از آشوبگران و غارتگران و آنارشیست‌ها دلجویی خواهد کرد و من آن‌ها را دستگیر می‌کنم. من می‌خواهم مردم در امنیت باشند.

از ۲۵ مه سال جاری میلادی، پس از مرگ جورج فلوید، تبعه سیاهپوست آمریکایی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس بود، اعتراضات علیه وحشی گری و نژادپرستی پلیس در شهرهای عمدتا تحت کنترل دموکرات‌ها آغاز شده است.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش ادعا کرد که دوره ریاست او برایش  «دو، سه میلیارد دلار و شاید بیشتر» هزینه داشته است. وی اظهار داشت رسانه‌ها در این باره و واقعیتی که او حقوق ریاست جمهوری خود را از دست داده گزارش نمی‌دهند. رئیس دولت آمریکا در مورد بودجه مبارزات انتخاباتی ادعا کرد که می‌تواند بیش از هر کس در طول تاریخ انتخابات پول جمع کند، اما نمی‌خواهد افراد تأثیرگذار را در وال استریت همراه سازد تا به بازار مبادلاتی آسیب برسد.

رئیس جمهور آمریکا گفت که دیوار در مرز آمریکاو مکزیک «به زودی به ۴۰۰ مایل می‌رسد» و با توجه به اینکه شیوع بیماری همه گیر جهانی در جریان است، «زمان مناسبی برای داشتن دیوار» است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    اظهاراتش شبیه یه بنده خدایی میمونه که میگفت فلانی بیاد دیوار میکشه ، دلار میشه ۵ تومن. بیچاره میشیم و از این حرفا هرچند این کله زرد واسه ملتش حداقل دو تا دستاورد داشت ، این رفیق اینجامون که جز وعده فریب و غالب کردن برجام و ست ریش و ماسک چیزی نداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس