انتقاد تند یحیی از مدیران پرسپولیس: بشار عزیزم را می خواستم

سرمربی پرسولیس با اشاره به جزئیات درخواست های خود از مسئولان باشگاه درباره جدایی بشاررسن توضیح داد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پیام مهمی خطاب به هواداران علاوه بر تاکید بر مخالفت خود با جدایی بشار رسن و سایر بازیکنان، ابراز امیدواری کرد مشکلات تیم به زودی حل شود.
در این پیام آمده:
با توجه به نگرانی‌های هواداران عزیز ذکر برخی نکات را ضروری می دانم؛

باشگاه امروز به بازیکنان فصل قبل گفته برخلاف قول داده شده فعلاً بخاطر مشکلات مالی و اولویت در پرداخت به آقای برانکوی عزیز نمی‌توانیم پرداختی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

جلسه مهم برای خروج پرسپولیس از بحران

بازیکنان تاریخ ساز و باغیرت تصور می‌کردند با توجه به اظهارنظرها مبنی بر تامین بدهی به برانکو این مشکل حل شده و پس از دو سه بار منتفی شدن وعده پرداخت باقیمانده مطالبات و آپشن ها بیستم مهر حتماً طلب شان پرداخت می‌شود اما اکنون مشخص شده معادلات باشگاه بهم خورده و مبلغ طلب آقای برانکو بطور کامل تامین نشده و همچنین باشگاه اکنون توان پرداخت به انها را ندارد. بازیکنان زحمتکش تیم هم با آگاهی از این موضوع و مشکلات بوجود آمده، در تمرین امروز حضور خواهند یافت.

کاش این مسائل قبل از شروع تمرینات و موعد پرداخت در یک جلسه مشترک به آنها اعلام می‌شد. ضمناً قرارداد اغلب بازیکنان پرافتخار ما یک‌چهارم پایه قرارداد برخی تیم‌ها است و آنها در صورت افتخارآفرینی در لیگ و آسیا حدود سی تا پنجاه درصد آپشن دریافت می. کنند. همین نفرات بودند که آپشن های قرارداد لیگ هجدهم را اواخر لیگ نوزدهم و پس از کسر سی درصد دریافت کردند و نهایت همکاری را با باشگاه خود داشته‌اند و در زمره تاریخ‌سازان باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند و شایسته نهایت احترام و تقدیر؛ و فراموش نکنیم این بازیکنان با کمترین امکانات و با از خود گذشتگی توانستند به فینال راه پیدا کنند. از هواداران عزیز خواهش می‌کنم مراقب کسانی که دنبال ایجاد اختلاف بین شما و بازیکنان هستند، باشند.

ضمناً امیدوارم مشکل قرارداد برخی نفرات باتعصب تیم مثل خلیل زاده، کنعانی زادگان، نادری، رادوشویچ و.... با مذاکرات در فضایی منطقی حل و فصل شود و هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشود و پیشنهادات دیگر تیم‌ها به برخی نفرات هم دردسرساز نشود.

تاکید می‌کنم بشدت با جدایی بشار عزیز مخالفم و مخالفت من با جدایی بشار را همه می‌دانستند امیدوارم او هر چه زودتر این پیشنهاد قطری را فراموش کند.

هواداران عزیز؛
می دانم استرس زیادی متحمل شده‌اید. حقیقتاً خودم هم درد دل‌هایی دارم و همچون شما نگران برخی مسائل هستم اما ان‌شاءالله با پیگیری باشگاه و هیات مدیره، نگاه مثبت بازیکنان و دعا و انرژی مثبت شما یکایک مشکلات و چالش‌ها حل شود و بتوانیم با تمرکز و آرامش اماده مسابقات شویم. برخی چالش‌ها ریشه در مسائل مالی دارد و برخی هم با انعطاف و پیگیری و بررسی ان‌شاءالله حل می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 1
    اینم داره چرت و پرت میگه ها. خود بشار رسن گفته باشگاه به تعهداتش عمل کرده و من خودم دارم جدا میشم و ربطی به باشگاهنداره بعد این اومده میگه باشگاه باید توضیح بده. به نظرم اونی که باید توضیح بده خود بشار هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس