کد خبر 1130363
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
بی‌میلی خطرناک باشگاه پرسپولیس نسبت به بازگشت رادو!

باشگاه پرسپولیس تاکنون اقدامی نسبت به تسویه مالی با دروازه‌بان کروات خود نکرده است.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشوویچ با حضور حامد لک به نیمکت پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازگشت تا نسبت به تصمیم فنی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم ناراحت شده و خواهان دریافت تمام مطالبات فصل گذشته‌اش شود.

وکیل رادو در نامه‌هایی که به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده به بندهای مندرج در قرارداد دروازه بان کروات این تیم مبنی بر فسخ یکطرفه با دریافت تمام مبلغ قرارداد اشاره کرده است تا مسئولان باشگاه را تحت فشار برای پرداخت پول به وی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

بدهی سنگین پرسپولیس به رادوشویچ

با این حال مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه که در حال حل و فصل طلب سنگین برانکو ایوانکوویچ برای جلوگیری از افزایش محکومیت این باشگاه در فیفا است نسبت به طلب رادو اقدامی انجام نداده تا این دروازه بان نیز قید بازگشت به ایران و حضور در تمرینات پیش فصل پرسپولیس را بزند.

باشگاه پرسپولیس در صورتیکه نتواند بدهی خود به رادو را تا پایان مهرماه تسویه نکند با شکایت رادو که از وضعیت اسکان خود در تهران نیز ناگهان ناراضی شده روبرو خواهد شد.

قرارداد رادوشوویچ با پرسپولیس تا پایان فصل آینده لیگ برتر ایران است که در صورت عدم پرداخت بدهی فصل گذشته او، پول قرارداد سال آینده وی نیز باید بطور کامل پرداخت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    جناب آقای وفا دار حتی اگرنیایی بخاطرهمه خوبی هروقت دروازه بودی خیالمان راحت بود.ولی ایکاش درمقابل استقلال بیشتر از پیشکسوتان پرسپولیس وهواداران کمک می‌گرفتی ولی درقلبمان خواهی ماند ازکسانیکه باانصاریعوربیعخواه برخورد ناشایستی کردن دلمونوشکستند این دونفربدانندتکه ای ازقلب ماهوادارن خواهند ماند هيچ وقت باشگاه مدیران رابطه ای وفرق نداره آقایحیی باشه یااقایلوه نخواهیم بخ‌یدانصاری بخاطرمان چه پیشنهاد ازاروپاواسیا ردکرد امامتاسفانه بی حرمتی رااقایان مربی های بامرام شکستن تاذات شان رانشان دلم ازبی عدالتی آقایحیی بدرداومد چوب خداصدانداره.... محمد عزیز جاودانه ماندنی درقلبمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس