آلودگی هوا نمایه

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در ۵ روز آینده با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا به تدریج برغلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده می‌شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، ‌در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، بیان کرد: طبق بررسی نقشه هواشناسی کماکان تا ۵ روز آینده جوی ناپایدار در اغلب مناطق کشور حاکم خواهد بود که با توجه به سکون نسبی هوا پیش‌بینی می‌شود به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده شود.

بیشتر بخوانید:

هشدار در مورد وزش باد شدید در استان تهران

وی اضافه کرد: در سه روز آینده در مناطقی از شرق وجنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی با گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

ببینید:

فیلم/ پیش‌بینی هواشناسی از زمستانی سرد

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و مرکز دریای عمان مواج است.

ضیائیان بیان کرد: روز آینده اهواز و بندر عباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان وشهر کرد با کمینه دمای سه درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آسمان تهران صاف است. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۲ و ۱۱ درجه خواهد بود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: از امروز تا ظهر چهارشنبه ۲۳ مهر ماه به دلیل وزش باد شدید افزایش ارتفاع موج بین یک و نیم تا دو متر در تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود که ممکن است موجب پاره شدن تورهای صیادی و غرق شدن شناورهای سبک شود که توصیه می‌شود در تردد قایق‌های سبک و تفریحاتی و فعالیت‌های شیلاتی احتیاط شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس