ترامپ نمایه

یک فرد مطلع در کاخ سفید گفت، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدن گزارش رونمایی کره شمالی از موشک بالستیک قاره پیمای جدید بسیار خشمگین شده است.

به گزارش مشرق، گفته می‌شود «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پس از دیدن تصاویر مربوط به رژه نظامی روز شنبه در کره شمالی «بسیار خشمگین» شده است.

بیشتر بخوانید:

دعوت آمریکا از کره‌شمالی برای مذاکره درباره خلح سلاح کامل اتمی

نگاهی به رژه بزرگ ارتش کره شمالی/ رونمایی از موشکی که تمام خاک آمریکا را هدف قرار می‌دهد +تصاویر

به نوشته روزنامه «سان»، یک فرد مطلع به پایگاه «وکس» گفته است که ترامپ پس از مشاهده رونمایی از موشک بالستیک قاره پیمای پیونگ یانگ گفت، واقعاً از «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی «نا امید» شده است.

ببینید:

عکس/ رژه نظامی در کره شمالی با حضور "اون"

این فرد افزود ترامپ پس از مشاهده این گزارش نگرانی خود از این موشک‌های بالستیک را با چند تن از مقامات کاخ سفید در میان گذاشت.

 کره شمالی در رژه بزرگ نظامی خود که شنبه بعد از ظهر به وقت تهران برگزار شد، یک نوع موشک بالستیک  قاره پیمای جدید متحرک به نمایش گذاشت که به گفته کارشناسان بزرگ‌تر از نمونه‌های قبلی است.

ارتش کره شمالی در این رژه چهار فروند از این موشک قاره پیمای جدید را در حالی به نمایش گذاشت که بیشتر دولت این کشور نیز به وجود آن اشاره کرده بود. این موشک‌ها در رژه دیروز سوار بر خودروی حامل موشک « ۱۱- اکسل» به نمایش گذاشته شدند.

ببینید:

فیلم/ رونمایی کره شمالی از موشکی که تا خاک آمریکا می‎رسد

موشک قاره پیمای جدید بزرگتر از موشک «هواسونگ-۱۵» است که نوامبر سال ۲۰۱۷ آزمایش شد. آزمایش آن موشک در آن برهه موجب اظهار نظر کارشناسان مبنی بر توان رسیدن آن به قاره آمریکا شد.

کیم و ترامپ تا کنون سه بار با یکدیگر دیدار داشته‌اند تا در ازای خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره، تحریم‌ها علیه کره شمالی لغو شوند اما این دیدارها هیچ نتیجه‌ای نداشته‌اند.

ترامپ وعده داده در صورت انتخاب مجددش به سرعت با کره شمالی به توافق برسد. این در حالی است که «کیم یو جونگ» خواهر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی ماه گذشته گفته است، چهارمین دیدار میان کیم و ترامپ «غیرضروری» و «بی‌فایده» است.

از طرفی «برایان مک‌کئون» مشاور امور خارجه «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، او در صورت دستیابی به پیروزی آمادگی دارد با کیم دیدار کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 21
    پس خدا به داد کره شمالی برسه
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      8 3
      پس دم کرهٔ شمالی گرم که داره راه درستو میره چون دود یانکی ها رو در آورده!!
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      12 2
      خوش به حال کره شمالی که قدرتش دارد که لازم باشد خاک امریکا ه را بزند چون امریکا ه فقط بازور جواب می خواهد مرگ بر امریکا ه حامیانشان
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    19 1
    یکی کلک این سگ زرد بکنه حالم از دیدنش بهم می خوره مثل استفراغ یرقانی ها می مونه
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    9 3
    اگر با دیدن یک موشک اینطوری به جلز ولز میافته ببینید سر ایران چه فشاری بهش میاد!! فکر کنم به مرز سکته برای هر رژه تو ایران میافتد.
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    14 1
    خدا به داد آمریکا برسه چون این موشک جدیده تمام خاک آمریکا رو میتونه هدف قرار بده.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    3 1
    به زودی از عصبانیت سکته میکنی و میری جهنم شیطان مغرور
    • عاشق ایران IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      1 0
      خوشبختانه ایران به صلاح دید و تکنولوژی ساخت تعدادی از سلاحهای اعلام نشده خودش رو به کره داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس