صادق خرازی

چهره‌های نجیب اصلاح‌طلب مثل عارف یا "محمدصادق خرازی" نیز دچار تردید در مشارکت انتخاباتی شده‌اند! آیا "خروج از دموکراسی" و بدعاقبتی جزئی از سرشت چپ ایرانی است؟

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.  

*** 

جریمه نداشتن ماسک ۵۰ هزار تومان، جریمه گرانفروشی هیچ

گرانفروشی بدون ماسک ممنوع شد!

رئیس‌جمهور روحانی طی سخنانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: مهم است که جلوی مسیر انتقال را بگیریم و برای اینکه این مسیر گرفته شود، به محض آنکه فرد فهمید مبتلا شده است، به خانواده و محل کار خود اطلاع داده و دو هفته در قرنطینه باقی بماند و حق خروج از قرنطینه را ندارد. اگر فرد تخلف کند برای هر نوبت تخلف، ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

به گزارش ایرنا، او می‌افزاید: سازوکار و سامانه آن مشخص شده و وزارت بهداشت مسئول آن است. این تخلف باید به حسابی که وزارت بهداشت امروز اعلام می‌کند، واریز شود و اگر آن را واریز نکند از روش‌های دیگر گرفته می‌شود.

رییس دولت تدبیر و امید همچنین گفت: این جریمه‌ها باید به حسابی که امروز توسط وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌شود باید واریز بشود و اگر فردی پرداخت نکرد از راه‌های دیگر به عنوان بدهکاری آن افراد اقدام می‌کنیم که جزو مصوبات امروز ستاد ملی کرونا بود.  

روحانی یادآورشد: همه افراد جامعه وقتی در جامعه حضور پیدا می‌کنند و از منزل خارج می‌شوند باید از ماسک استفاده کنند، اگر کسی از ماسک استفاده نکرد ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود. نیروی انتظامی و بسیج و ناظرین و بازرسان وظیفه دارند مشخصات افراد را ثبت و به خود فرد اعلام کنند و او باید ظرف دو هفته در حسابی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند، مبلغ جریمه را واریز کند و اگر واریز نکند از راه‌های مختلف از حساب او کسر خواهد شد و نیروی انتظامی از ابزار و وسایلی که در اختیار دارد استفاده می‌کند.

وی افزود: ممکن است فردی ماسک ندارد و کسی هم با او مواجه نشود و با او صحبت نکند در عین حال به او ابلاغ خواهد شد که چه روزی و در چه خیابانی بدون ماسک بوده است و موظف است ۵۰ هزار تومان جریمه را پرداخت کند.

روحانی بیان کرد: مصوبات امروز فقط برای تهران بزرگ است که ممکن است بعدا به استان‌هایی دیگر که مورد نیاز است تعمیم پیدا کند.[۱]

*اگرچه اهتمام رئیس‌جمهور روحانی به وظایفشان در مسئله کروناویروس قابل تمجید است اما با خوانش این تصمیم سخت‌گیرانه این سؤال نیز بروز می‌کند که چرا آقای روحانی در قبال مسئله گرانی که موجبات مشکلات عدیده‌ای را برای مردم فراهم کرده است دست به اتخاذ تصمیمات سخت‌گیرانه نمی‌زند؟

و فی‌المثل چرا از روحانی نمی‌شنویم که گرانفروش‌ها باید شامل فلان مجازات‌ها و تنبیهات بشوند!؟

این سؤالیست که از سال‌های دور از دولت می‌پرسند و فقط با پاسخ سکوت مواجه می‌شوند.

ضمن اینکه مثلا شاهدیم سخنگوی محترم دولت نیز به جای اینکه دستور کار اصلی دولت را مقابله با گرانی عنوان کند اما از این می‌گوید که اصلی‌ترین کار امروز ما عقب‌راندن تحریم‌هاست! [۲]

این رفتار عجیب دولت و بازی در زمینی که اساساً توپ در آن نیست؛ شائبه‌های بدبینانه‌ای را در بحث "فتنه اقتصادی" و دست‌های پنهانی که عامدانه به دنبال بیشتر کردن گرانی‌ها هستند ایجاد کرده است.

تاکنون چندین چهره اقتصادی عنوان کرده‌اند که مسئله روز اقتصاد ایران "مسئله قیمتها" است.

***

چرا رجال نجیب اصلاحات دچار بدفرجامی می‌شوند؟

"احتمال خروج از دموکراسی"؛ تردید حزب محمدصادق خرازی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰

"شهاب الدین طباطبایی" عضو شورای مرکزی حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان(حزب جوانگرای اصلاح‌طلبی که چهره محوری آن سیدمحمدصادق خرازی است) ‌به تازگی در پاسخ به این پرسش خبرگزاری دولتی ایرنا که برخی تحلیل می‌کنند اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت نخواهند کرد. تحلیل شما در این زمینه چیست؟ گفته است:

"فعلا برای پیش بینی و تحلیل زود هست. بالاخره هرکسی می‌تواند آرزوهای خود را در قالب تحلیل و پیش بینی مطرح کند و اشکالی هم در این زمینه وجود ندارد. همچنین شما در نظر داشته باشید که برخی هم معتقد هستند که برخی افراد تندرو اصولگرا با بیان این تحلیل‌ها به دنبال تحریک اصلاح طلبان هستند تا حتما در انتخابات شرکت کنند. اما با همه این تحلیل‌ها من معتقد هستم فعلا نمی‌توان تحلیل روشن و شفافی در مورد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم بیان کرد"!

این مقام حزب ندا همچنین در صحبت‌های خود اظهار می‌کند: من فکر می‌کنم انتخابات سال آینده ریاست جمهوری نه به دلیل اینکه برخی جریانات اینگونه دوست دارند بلکه اگر بخواهند پرشور برگزار شود و مردم حضور گسترده داشته باشند چاره‌ای جز این نیست که دو جریان سیاسی در داخل خود منسجم عمل کنند و با کاندیدای مشخص  در انتخابات حضور پیدا کنند تا رقابت جدی شکل بگیرد.[۳]

*متأسفانه گویا باید به فرجام حزب جوانگرای ندای ایرانیان نیز با اندوه و حسرت نگریست...

حزبی که با هدف "تربیت ۵ هزار جنتلمن سیاسی" و با محوریت یک چهره معتدل اصلاح‌طلب شکل گرفت اما گویا حملات اصلاح‌طلبان ستادی به آن کارساز بوده و حالا کادر این حزب نیز مشغول اما و اگر و ان‌قلت درباره حضور در انتخابات شده‌اند!

این در حالی است که حضور در انتخابات نمی‌تواند انتخاب یک "حزب سیاسی قانونی" باشد یا نباشد؛ بلکه واجب عینی است و یکی از فلسفه‌های وجود احزاب، حضور در انتخابات محسوب می‌شود.

و تعجب اینجاست که چرا شاهدیم رجال اصلاح‌طلب و حتی جوان‌های این جریان سیاسی خاص به جای اینکه با انرژی و قاطع از حضور در انتخابات حرف بزنند اما تصمیم در قبال آنرا به روزهای آینده موکول می‌کنند و یا از این می‌گویند که " فعلا نمی‌توان تحلیل روشن و شفافی ارائه کرد"!

آقای طباطبایی که از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ نیز هستند در عین حال باید بدانند که هیچکس دلیلی بر ضرورت تحریک اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات نمی‌بیند زیرا همانطور که گفتیم؛ حضور در انتخابات یک اصل غیر قابل انکار است که هیچکس شکی در آن ندارد.

البته فرض تشویق به حضور برای احزاب غیر قانونی، میلیشیا و دنباله‌های داخلی دشمن، یک مفهوم باطل است زیرا در قبال این جریانات خارج شده از قانون و دموکراسی؛ برخورد امنیتی و قضایی لازم است نه پیشران حضور در انتخابات! چون یک حزب قانونی و دوستدار مردم، خود مشوّق انتخابات است نه دشمن آن یا مردد در آن!

متأسفانه آنطور که امید داشتیم حداقل اشتباهات پیرمردها و رجال هسته سخت اصلاحات در میان قشر جوانان اصلاح‌طلب شیوع نیابد؛ اما گویا اینطور نیست و جوانان این جریان سیاسی خاص نیز به هر دلیلی راه تقلید از پیرمردها را برگزیده‌اند و دنباله‌روی کسی مثل موسوی خوئینی‌ها شده‌اند که در بیانیه اخیرش بصورت خاموش بر امر "تحریم انتخابات" و تکرار تحریم انتخابات مجلس یازدهم از سوی اصلاح‌طلبان تأکید کرده است! [۴]

این مسئله به‌شدت جای تأمل و عبرت دارد که چرا حتی رجالی از اصلاح‌طلبان همچون محمدرضا عارف و سیدمحمدصادق خرازی که به صفت نجابت و اعتدال شناخته می‌شدند نیز به روز فعلی گرفتار شدند که یکی پای حکم تحریم انتخابات مجلس یازدهم را در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان امضا می‌کند و از معرفی لیست انتخابات استنکاف می‌کند و دیگری هم شاهد تردید حزب متبوعش برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ هستیم.

***

گرانی‌ها تقصیر سپاه است؛ چون روی موشک شعار نوشتند!

محسن رهامی، فعال اصلاح‌طلب و از حامیان رئیس‌جمهور روحانی در مصاحبه با ایسنا اظهار کرده است:

"ما اصلاح‌طلبان باید مسئولیت حمایت از دولت روحانی را بپذیریم و به میزان سهم مجلس دهم و دولت روحانی در ایجاد مشکلات، از مردم عذرخواهی کنیم، ولی تمام مشکلات مربوط به دولت و اصلاح طلبان نیست. اگر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت لوایح FATF را می‌پذیرفت، سیاست خارجی هماهنگ با دولت بود، بر موشک‌ها مرگ بر اسرائیل نوشته نمی‌شد و به سفارت عربستان حمله نمی شد، شدت مشکلات تا این حد نمی‌شد. "

او همچنین می‌گوید: معتقدم اصولا حداکثر چیزی در حدود سی الی چهل درصد قدرت ادارهٔ کشور در اختیار نهادهای انتخابی مثل ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی  و شورای های اسلامی شهرهاست و اصلاح‌طلبان در این بخش با اصولگرایان مسؤلیت مشترک در موفقیت ها و ناکامی ها دارند. ما به همین نسبت در مقابل نارسائی‌ها و مشکلاتی که ناشی از عملکرد اصلاح‌طلبان است باید مسولیت خود را بپذیریم و در پیشگاه ملت عذرخواهی کنیم. [۵]

*ما قضاوت درباره این اظهارات فرافکنانه را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

اصلاح‌طلبان پیش از این از آیت‌ا... جنتی، دولت پنهان، تحریم، قانون اساسی کشورمان، سیاست‌های ایران در محور مقاومت و عدم مذاکره با آمریکا نیز بعنوان علت گرانی و مشکلات کشور نام برده بودند!

"صنعت موشکی کشور"، شاید جدیدترین اختراع آنها برای فرار از مسئولیت "گرانی" و ناکارآمدی دولت متبوعشان در این زمینه است.

***
 

1_ www.irna.ir/news/84067665/

2_ mshrgh.ir/1121424

3_ www.irna.ir/news/84053627/

4_ mshrgh.ir/1121882

5_ https://www.isna.ir/news/99071612164/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 317
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 197
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    گور پدر هر چی خائن هست . هر غلطی بکنید این مملکت حسینیه و صاحب داره . ولی دلیل نمیشه شما خائنین رو به حال خود واگذار کنند . چون نتیجه استخراج ، این خائنین خوارج و عمر عاص لعنت ا... علیه هستند
    • محمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      دقیق گفتی اصلاح طلبا به مردم خیانت میکنن
    • ایرانی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      82 35
      احسنت
    • حسین پهلوان IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      88 23
      تو چرا از امام حسین مایع میزاری بی تدبیری این حسن روحانی و وزراش چه ربطی به امام حسین داره....در ضمن عمرو عاص کیه با زمان حال صحبت کن ...
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      47 18
      نیاید فریب عدم شرکت اصلاحطلبان را خورد این یک خدعه است که راه برای افراد معلوم الحال باز شود و دست شورای نگهبان بسته شود و انها جرئت رد صلاحیت انها را از دست بدهند
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      35 8
      درود بر حسین اعلا برای همیشه با بیت مصدق هم سپاهی بود ؟؟؟؟؟ بزنید تو دهن امثال این ادمهای حقیر ( رهامی و بقیشون )تجارب جهانی مثل عرفات و السیسی و قذافی هم بسیار زیاد است که چوب اعتماد و سازش شان را خوردند
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      39 4
      خوارج ادعای دینداریشون بیشتر بود
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      46 11
      من با شما موافقم اما بابا حرف بسه باید مردم اصلاح طلبان را تنبیه بکنند
    • آدم IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      61 10
      ما هم میگوییم اصلاحطلبان غلطند اما اصولگرایان چه کاری برای این مملکت کردند که این وضع مملکت است. از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.
    • کامبیز IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      84 14
      خانه از پای بست ویران است ، اصلاح طلب اصول گرا هیچ فرقی ندارند
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      32 5
      7 سال اقتصاد کشور را معطل امضاء برجام و اجرای برجام کردند و تورم 600 درصدی را سر سفره مردم گذاشتند حالا میگن مشکلات تقصیر سپاه است !!!!
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      11 0
      دلار میره بالا بورس هم سبز میشه؟ چرا؟
    • علیرضا IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      10 0
      دمت گرم
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      11 1
      خائن بودن نبودن در چی میبینی وحسینی بودن نبودن درچی می بینی بابستن دکمه یقه وته ریش ودر عزادرای ها شرکت کردن ایا کسی با این روش نمی تواند اختلاس گر باشد یا جاسوس باشد این برای کشور یک فاجعه است که فکر می کنید هر کس اینگونه ظاهر نشود وهمه خط شما نباشد مرگ او واجب است ایطور باشی می شویی داعشی نادان نباش اگر در معدن کار کنی هزارتا مرض بگیری وبا اون پول به فقراه کمک کنی امام حسینی باشی شرط است
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      10 2
      کاش روحانی و مسئولین این کشور بین مردم حاضر میشدن تا مردم بهشون نشون میدادن چقدر دوستشون دارن...!
    • ن IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      4 1
      احسنت .دیر زود داره .مطمعن هستم امام حسین ریشه خائنین به مردم را با خفت خاری خشک خواهد کرد.
    • مالک IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      4 8
      دقیقان موافقم واقعان با این حال که زیر برجام زدند امریکایی ها هنوز براشون درس عبرت نشده که باید به خودمون و تولید داخل متکی باشیم .اینا دیگه کی ان الله اکبر.عشق است ولی فقیه و سپاه.
    • علی پوراحمد IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      4 5
      واقعا جای تاسف داره که برخی از اصول گراها یادشان رفته که معنی و راه و روش اصول گرایی چیست . اصول گرایی که مانند اصلاح طلبان گرفتار مال اندوزی واستفاده از بیت المال و ادامه راه و رسمی که اصلاح طلبان در دستگاهها حاکم کرده اند ،شده است و برای اصلاح این روشهای اشرافی قدمی بر نمیدارد چون خودش از این راه منتفع میشود هزاران بار بدتر از هر اصلاح طلبی است .
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    70 71
    تاریخ تجربه خوبی است اصلاح طلبان ما صادقانه در حال خیانت به ارمانهای امام و انقلاب هستند و به جز قدرت به هیچ چیزی فکر نمی کنند مصداق کامل إِنَّهُمْ لا أَيْمانَ لَهُم‏ هستند قطعا اینان اگر زمان ا میر مومنان بودند با آن حضرت می جنگیدند به همین خاطر هم اگر با من بود دستور می دادم همه خیانت کارانشان را بزنند و این قدر به این مردم و باورهای دینی انان ظلم نکنند .
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      31 3
      یکی به این بگه حادثه منا و جرثقیل و شیخ نمر و جنگ یمن و مالک ریگی و.............. پیشکش اگه فقط بخاطر تجاوز به دو کودک ایرانی در فرودگاه سعودی غیرت انجام عملی را داشتید ان چند سنگ به سفارت پرتاب نمیشد تا چند قرن کاسبی کنید
    • عباس IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      32 20
      نفرین بر اصلاحات و رئیسش و طرفداران شان
    • Ali IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      34 19
      در حال حاضر مشکلات مردم ظلم به باورهای دینی نیست ، مردم مشکل نان شب دارند و شما .... باورهای دینی مشکل شماست نه مردم
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      24 8
      ظلم به باور دینی یعنی همان ظلم به معیشت مردم چون کسی که دیندار باشه دروووووووووغ -حق خوری - پرخوری - اسراف - دزدی - اختلاس - ربا - رانت - اشرافیت - تنبلی - چشم و هم چشمی - حسادت و نژاد پرستی - استکبار و ......... به عنوان علت العلل مشکلات اقتصادی در او کم رنگ و کمرنگ و کمرنگ خواهد بود و در نتیجه معیشت مردم رو به سامان
    • به ALI IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      22 11
      شما بی دینها البته اگر باور دینی داشتید و از خدا می ترسیدید و معنی گناه را می دانستید نه در تامین معیشت مردم کوتاهی می کردید و نه با بی حجابی و بی بند و باری خانواده ها را متلاشی می کردید.
  • قاسم باوی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    66 60
    حیف این لباس مقدس که بعضی اصلاح طلبان تن می کنند خجالت بکشید حتی یک بچه 10 ی12ساله حاضر به این خفت وخواری نمیشد متاسفم که غیرت دینی ندارند باید خلع لباس بشوند
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    61 66
    اخوند و غیر اخوند این گروه ستمکار اصلاح طلب قابل اعتماد نیستند و جز خیانت دغل از انها ندیده ایم
  • حسين DE ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    32 6
    حسن آقا يادته اوائل شيوع ويروس كرونا با هر گونه قرنطينه مخالف بودى و مدل انگليسى را توصيه ميكردى؟
    • BE ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      13 1
      این نیز انگلیسی است - نمونه صحیح از ابتدا این بود که بگوییم چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم - آنها در این مورد لال هستند ، چرا؟
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    68 17
    مرگ بر منافق
    • محسن121 IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      33 73
      آقای روحانی عزیز این برنامه ای که شما اعلام کردید قابلیت اجرا هم داره؟
    • US ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      97 50
      چرا همیشه موضع گیری های اصلح طلبان تهوع آور در امور داخلی اتفاقاً و تصادفاً هماهنگ، همزمان و همزبان با دشمنان کشور و نظام ایران است!؟ خیلی این اتفاق و تصادف عجیب است!!!!!
  • کیوون برره IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    30 8
    به قول کیون برره پول وده پول زور وده خخخخ
  • احسان معتمدی IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    36 29
    به امید هدایت اصلاح طلبان...
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    57 27
    به آقا محسن باید گفت گه جواب ابلهانی مثل تو خاموشی است
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    44 44
    اصلاح طلبان دزدند!
    • مهدی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 3
      فرزند ادب باش نه فرزند پدر فرزند ادب زنده کند نام پدر
  • US ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    40 44
    این چنین فسادی در تاریخ خلقت بی سابقه است. هر چی بهم میزنی گندش بیشتر بالا می آید.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    36 39
    چرا بسیاری اصلاح طلبان از ابتدا تا الان اختلاس گر اند.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    38 16
    حماقت محسن رهامی حد و مرزی نداره
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    18 17
    نجابت فقط اونجا که گفت اگه احمدی نژاد بیاد خون راه خواهد افتادو نظام رو تهدید به کشتار مردم کرد!
  • ایرانی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    14 20
    آیا اصلاح طلبان نجیب هستند؟
    • حسین IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      5 1
      نجابت دررفتار است نه حرف هیچ گروهی وحزبی پاک نیست
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    11 23
    ما نهضت کردیم واین نهضت ادامه داره !!!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    14 13
    مشرق سه تا موضوع نوشتی جوابم به ستاش اینه 1- واقعا با این فشار روی مردم میزان مشارکت در انتخابات بعدی به شدت بیشتر پایین خواهد آمد مگر با حضور یک نیروی انقلابی و مومن 2- آقای روحانی از اول هم چشمش دنبال این یک مثقال یارانه بود الان بهانه اش جور شد می پرسی چرا جلوی گران فروشی رو نمی گیرد چون ... 3- نفر آخری هم ...شما جدی نگیرید
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    25 7
    کلا دولت آقای روحانی مایل به خدمت به مستضعفین و متدینین نیست . این دولت دولت تجار و سلبریتی ها و دگر اندیشان و ایرانی های دو ملیتی است . توی این هفت سال به کرات این موضوع به اثبات رسیده است . اگر هم در جایی نمایش خدمت به مردم عادی را داشته اند در کنارش چند برابر به گروهای فوق الذکر منفعت رسانده اند . ماسک زدن یک ضرورت است که باید در کنار بسیاری دیگر از ضرورت ها به آن می پرداختند . از خیلی وقت پیش این انتظار را از این دولت داشتیم . اما همین دستورشان هم فرمایشی است فرض کنید به خواهند یک بالای شهر نشین غرق در ثروت را بخاطر ماسک 50 هزار تومان جریمه کنند گفتم فرض کنید چون قطعا اینکار را نخواهند کرد . آیا این عمل باز دارنده است ؟ چرا برای ماشین های صف کشیده به سمت شمال این کار را نمی کنند ؟ چرا اجازه تشیع جنازه یک کرونایی را به خانواده اش نمی دهیم اما برای تشیع جنازه سلبریتی ها از وزیر و استاندار و فرماندار همه به خط می شوند و خودشان هم در مراسم شرکت می کنند ؟ یک بام و دو هوای رفتار این دولت قصیده ای صد من کاغذ است .
  • حسین IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    19 25
    رهامی تو خوبی که مثل بچه های که تکلیف نمی‌نویسند بهونه میاری واقعا برای تمام اصلاح طلبان بلاخص برای شما متاسفم که این چنین بهونه میاورید
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    23 22
    روحانی نماهای اصلاح طلب از روحانیت فقط لباسش را دارند و هیچ اعتقادی به علمی که آموخته اند ندارند مانند پزشکی و استاد علوم تغذیه ایکه هم سیگار میکشد و هم ...میخورد ...مصیبت ما هم پس از انقلاب حضور و نفوذ این مشکل آفرینان و دزدان اعتماد و اعتقاد مردم در مصدر امور مملکت بوده و هست
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    18 2
    با مطرح كردن جريمه ماسك نزدن مي خواهند اداي كشورهاي پيشرفته را در آورند.
    • حبیب IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      1 0
      نه عزیزراه دیگهنمانده که چطور جیب مردم را بزنند و حسابهای خودشونوپر کنندواماده بشن برای فرارازکشور
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    22 14
    اصلاخات مادر تمام بدبختیهاست
    • Sima IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      4 9
      ببندید بابا
    • ایرونی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      2 0
      روحانی چجوری میخوای از یارانه 45هزار تومنی 50هزار به عنوان جریمه برداری؟!!!!نکنه تهش میگی 5تومن طلب من
    • ناشناس. IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      سلام. مقصراول دولته. دوم کسبه ومغازه دارکه به حق خودقانع نیستن وبسیارگران فروشی میکنند. سوم مردمی که وقتی جنسی مبخوان بخرن خیلی زیاد خریدمیکنند. خلاصه همه مقصریم که به همدیگه رحم نمیکنیم. البته مقصریم که امام زمان عج ظهورنمیکند تاریشه فاسد وفساد رابرکند. گناه وفساد درجامعه هم باعث رفتن برکت ازسفره هاشده. خدا به فریادمان برسه.......... به رییسی رأی بدید دلار میشه پنج هزار تومان یادتونه.
  • مردی از نسل سوخته IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    22 3
    من همیشه فکرم اینه در مغز این روحانی چی میگذره ؟ الان از خودش چقدر راضیه ؟ آیا فکر نمی کنه سرنوشت میلیونها ایرانی بخاطر بی عرضگی کابینه ایشون از زندگی فقط زنده بودن را دارند ؟ آیا فکر نمی کنه چند میلیون نفر هر روز و شب نفرینش می کنند
  • رضا IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    28 6
    مرگ برخائن وطن فروش.غرب گدا،روغن فکر
  • DE ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    19 6
    گرانفروشی بدون ماسک ممنوع شد! گرانفروشها بایستی ماسک بزنند که شناسایی نشوند بالاخره از برو بچ خودمون هستند دیگه / گرانی‌ها تقصیر سپاه است؛ چون روی موشک شعار نوشتند اگر ننوشته بودند امریکاه نمیفهمید ایران عین الاسد را زده و الان تحریمها برداشته شده بود و حتی درخت خر زهره و درخت چنار و درخت زبان گنجشک ...هم سیب و گلابی داده بودند.
  • آزادی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    6 2
    آخه جریمه نقدی برای نزدن ماسک واقعا خنده دار و مسخره است کجا میخواهی جریمه اش کنی و چطور؟ میخواهی روی کاغذ بنویسی به لباسش بچسبانی!!! یا میخواهی چند نفر مأمور جریمه بگذاری این چه کاریه که امکانش وجود ندارد!!! سازکار دیگری پیش بگیرید البته اگر بلد باشید!!!
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    18 2
    عه پرزیدنت بی خاصیت وقتی مملکت رو می فروشه و بسیجیان اعتراض می کنند انواع لقبها رو بهشون میده ولی الان برای پر کردن جیب و خزانه خودش به بهانه نزدن ماسک، اسم بسیجیان رو میاره تا بطور ناخوداگاه مردم از دست انها ناراحت شوند.
  • حجت IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    9 3
    نیاید فریب عدم شرکت اصلاحطلبان را خورد این یک خدعه است که راه برای افراد معلوم الحال باز شود و دست شورای نگهبان بسته شود و انها جرئت رد صلاحیت انها را از دست بدهند
    • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      0 0
      البته خودشون میدونن که سال دیگه رای نمیارن
  • محمدصالح سوری IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    9 1
    واقعا شعور چیز خوبیه نمیدونم بعضی ها خدادادی از آن بی بهره اند یا...
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    13 2
    یک نفر سوار ماشین شد جای گاز و ترمز رو بلد نبود رفت زد وسط میدون، می گفت میدون رو بدجایی زدن
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 11
    شعار نوشت کار اشتباهی است چون بهانه دست اصلاح طلبان میدهید
  • سرباز IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 4
    می خوان بیان می خوان نیان. حالا مثلا مجلس نیومدن چی شد؟ نظام ساقط شد؟ نیان برای ما بهتره راحت و بدون نگرانی سه قوه می افته دستمون. والا منت چه کسایی رو باید بکشیم
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    8 2
    این اشتباه شماست که فکر می کنید اینها نجیب بوده اند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    9 2
    مگر داخل برجام نوشته شده بود اگر روی موشک شعار نوشته شود، گرانی به وجود میاید، در متن برجام هیچ موردی درمورد صنعت موشکی وجود ندارد، این حرفهای بچه گانه آدم رو میخندونه، شماها عرضه اداره یک بقالی رو هم ندارید، چطور اون زمانی که دکتر احمدی نژاد سر کار بود همه چیز تقصیر احمدی نژاد بود، الان که شما سر کارید همه مقصرن، جز اون کسانی که سر کارن و فاجعه به بار آوردن
  • جواد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    12 42
    همه اون موشک ها و حمله به سفارت عربستان مربوط به قبل از سال 96 هست ولی دیدیم که اصلاح طلبان با کمال شجاعت در سال 96 وعده حل تمام مسایل کشور را دادند.اگه راست میگن همون موقع استعفا میدادن و اون همه وعده وعید نمیدادن .حالا که رسوای خاص و عام شدن فرافکنی میکنن
  • صفا DE ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    38 3
    واقعا این مورد درست است اگر ما این کارها انجام میدادیم به این روزها گرفتار نمیشدیم
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    9 3
    حاج اقارهامی هرچه اختلاسگروغارتگراموال بیت المال طی این هفت سال همه اصلاح طلب هستند.
  • محسن FR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    10 64
    به خدا این آمریکا و غرب مشکلشون با جمهوری اسلامی نیست، اینا کلا از ایران از حکومت هخامنشی، اشکانی، ساسانی و بعد اسلام عقده دارن، ایران مثل کشورای نظامی نمیتونه فقط با نفتش ثروتمند بشه، مگرنه زمان شاهم ازمون حق توحش میگرفتن این اصلاح لبا کی میخوان بفهمن غرب چه ایرانی باهاش مقابله کنه چه نکنه میخوان زمین خوردنش ببینن، ما چه موشک داشته باشیم چه نداشته باشیم غرب مارو تحریم میکنه
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    10 4
    آقای روحانی... من موندم اون روز قیامت به منکر و نکیر چه جوابی داری بدی؟
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    60 10
    خودمونیم اقای رهامی بد بیراه هم نگفته هر کسی کمی فکر کنه میبینه درسته
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      5 4
      از آلبانی جه خبر؟!
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    5 2
    به نظر من باید این طرح 8 ماه پیش اجرا میشد تا کار کرونا به اینجا نمی کشید.
  • محمد IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    20 71
    اگر سپاه روی موشک نوشت مرگ بر اسرائیل شما که روی برجامتان نوشتید (ما نوکر آمریکا هستیم ) پس چرا اینهمه تحریم ارباب برایتان آماده کرده خداوند به این اصلاح طلبان یک ذره عقل بدهد که ندارند اگر داشتند به کشور خود خیانت نمی کردند وبرای خوشنودی دشمن حرف نمی زدند.ترامپ احمق که مارا تهدید می کند به پشتیبانی شما اصلاح طلبان است چون او شمارا یک نقطه انحرافی در حکومت ایران میداند که موافق نوکری شیطان بزرگ هستید تا شکمتان پرباشد وبه نوکری ادامه دهید واین بلای گرانی هم دست امثال شماست والا شیطان بزرگ بفرموده امم عزیز راحل هیچ غلطی نمی تواند بکند معاندین امام زمان (عج) چه کسانی هستند ؟غیر از شماها؟ آنهایی که اکنون با این انقلاب اسلامی مخالفت می کنند وهمیشه نوای دوگانگی در کشور می نوازند فردا همین ها بروی امام زمان خویش شمشیر خواهند کشید ! شک نکنید کسی که نائب امام خویش را قبول ندارد ولی شیطان را بعنوان ولی خود دائما تمجید می کند بطور قطع فردا امام زمان خویش را قبول نخواهد کرد .
  • غلامحسن IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 2
    با حرف زدن چیزی درست نمیشه بس دیگه حرف زدن
  • شاه غلام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    15 4
    در جواب این حضرات فرا کن .باید بگم ما کهنوجیها جنوب شرقی استان کرمان یه ضرب المثل معروف داریم که میگن گربه ازخجالتی کنده رو میخاروند حالا حکایت این. دوستانه گند زدن به اقتصاد ومعیشت مردم گردن سپاه .میندازن. بیچاره ها سپاه نبود کشور هم نبود.
  • رضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    7 5
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
    • سعید IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      4 0
      چرا هر چی میشه از آمریکا یا کسه دیگه رو مقصر میدونید این همه تورم ،دزدی ،اختلاص، بیکاری،فحشا،تقصیر کسی نیست اونهایی که جواب ندارن بدن و تو کاری که علم صحبتشو ندارن خودشون پشت امام ،نمیدونم شعار به اینو اون قائم میکنند ،نا عزیز جان مقصر ما خود مردم هستیم که ظلم پرستیم وگرنه امام حسین احتیاجی به امثالی مثل ماها نداره ما گرفتار این جماعت شدیم که اون اون موقع بود الانم هست فردا نری با ماشین یا موتور تصادف کنی البته خدایی نکرده یا سیل بیاد بگید تقصیر آمریکاست یا کسه دیگه روشن فکر باش
    • مم IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      2 0
      دیگه میخوای چیکارکنه؟!تنهاکاری که مونده اینه که خونه وزندگیمونوبفروشیم که باهاش نان بخریم!!!!
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    7 0
    بهتر نبود مبلغ جریمه نقدی ماسک رو به دلار میگرفتید؟
    • بیات IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      4 1
      دیگه شمال رفتن مفتی نباشه. دهن کجی به کادر درمان مفت نباشه
  • محمد IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    5 7
    مرگ بر امریکا
  • همصدا با مردم ایران IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    8 4
    اصلاح طلب نگو دزد جیب مردم به نفع آقازاده های مثلآ ژن برتر بگو
  • حیدر صالح IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    5 0
    7 سال مملکت را به منجلاب کشیده الان هم با جرائم واهی به حساب اصطلاح بهداشت مردم را فقیتر کند
  • mahdi IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    5 2
    تف به گورشما اصلاح طلبان نفوذی سازمان زیتون اسرائیل هشت سال مملکت دستتونه پدر مردم رو در اوردین حالا طلبکار هم هستین بمیرید با این سیاست های صدمن یک غازتون خطاب به این شیخ اصلاح طلب رهامی اینا رو ولش کن مگر قرار نبود روحانی شد رئیس جمهور دلار نشه پنج هزار تومان الان دلار شد سی هزار تومان تو از اون ادم های نفوذی اسرائیل هستی یک روزی میاد که تک تک شما اصلاح طلب ها رو مثل گروهک نفاق تکه تکه میکنیم و تحت تعقیب تون قرار می دهیم اون روز خیلی دیر نیست جناب منافق های نفوذی
    • حسین IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      2 0
      ان شاءالله
  • کمال IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    6 0
    عامل گرانی صاحبان موشک اقتصاد هستند (با رانت .چپاول و دلالی )
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    8 2
    بی حیایی لیبرالها از زنان بدکاره هم بیشتر است
  • M IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    حالا هم ب بهونه های ماسک نزدن پول ازمردم بالابکشین تاکم میارین بهونه تراشی
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    طرح خوبیه / هر کس رعایت نکرد باید جریمه بشه بخصوص اونایی که میرن شمال
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 2
    چرا نظرات مخالف اصلاح طلبان فقط قابل نمایشه باعث تاسفه خیلیا دنبال صدمه زدن ب اصلاح طلبا هستن بهر شکل کسی منکر اقدامات اشتباه دولت فعلی نیست اما عده ای هم برای رسوا کردن دولت اصلاحات آب تو آسیاب دشمن میریختن تا فشار ا داخل و خارج باعث بشه عملکرد دولت و اصلاح طلبا اونی نشه ک پیش‌بینی شده
    • غلامرضا ثابت IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 1
      گور بابای،هر چه حزبیه،بفکر مردم باشید
  • محمدرضا IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 1
    رها کنید این جمعیت اصلاح طلب و قدرت طلب و منافقان دهه ۹۰ رو وبه مزخرفات اونها گوش نکنید انشاءالله در قرن جدید ایران از لوث اینها و نفوذی هایی مثل اینهو آزاد بشه
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    هدف گرفتن پول از مردم است والا جان مردم برایشان اهمیت نداره.
  • طلوع فجر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    13 5
    کور باد چشمی که دیدن سپاه را ندارد
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      4 0
      انشاالله
  • مهدی فعله گری فرزند غلامرضا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    7 0
    برای پول گرفتن تا دلتون بخواد قانون میذارن:)))
  • مم IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    98 7
    مشرق یک سانسورگربه تمام معناست که فقط نظرات هم جناح خودشوبدون ازقلم انداختن منتشرمیکنه ولی نظرات مخالف روزبیخ سانسور.بااین سیاه بازیها نمیتونی دردهن مردموببندی واکثریت جامعه روباخودت هم جهت نشون بدی.
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      1 0
      نه من انتقاد درست و حسابگرانه از دولت دارم..اونم چاپ نکرد ...!!
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      0 1
      از کجا می دونی بایگانی شده ها توهین و فحش به اصلاح طلب ها نیست...؟ آخه توهین خط قرمز مشرق هست و استثنا نداره.
  • حسام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    6 1
    اصصصصلا هم این مملکت شبیح مملکت امام حسین نیست، وقتی خودمون به خودمون رحم نمی‌کنیم، نکنه این مسافرتا ودلالیا رو دولت گفته انجام بدین، ما مردم تا 80درصد مقصریم، که دامن میزنیم،
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 84
    عجب بی شرمی اگر سپاه نباشد کشور هم نیست مردم این سخن امام را بیاد دارند
    • . IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      سپاه و ارتش دو بازوی محکم کشور
  • مم IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    67 7
    اون بالامشرقوپاک کن بنویس مخصوص فقط اصولگرایان که ریانباشه
    • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      4 5
      وطن فروش تو که از همون رانت خوار ها هستی باید هم از حرف حساب بترسی . مشرق حقیقت رو میگه.
    • مهدی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      1 0
      محمد مشکل شما اینه که فقط فکر میکنید خودتون حرف حساب میزنید دیگران حق نظر ندارند وبه مخالف نظر تان حتاکی و تهمت میزنید نه برای شما برای خودم متاسفم......
  • آراز IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 1
    گرانفروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی جنسی از مبدا مثلا کارخانه گران به دست مغازه دار یا فروشگاه میرسد این دیگه گرانفروشی نیست. چون گران بدست توزیع کننده رسیده، باید فکر اساسی برای تولید و یا ارز مملکت صورت بگیرد
  • سعید IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 73
    سپاه موشک ساخت روش نوشت مرگ بر اسرائیل .شما چی ساختید ؟مملکت فقر و فحشا و گرانی .مملکتی که در و پیکر ندارد و هر کس هر جور میتواند بیت المال را غارت میکند .درود بر دلاوران سپاه
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 1
    اصلاح طلب واصولگراوحزب های دیگر همه به فکر خودشون هستند هیچ کسی به فکر مردم وکشورنیست بر پدرومادرفرصت طلبها لعنت فاتحه کشور و مردم عادی راخواندید.چه زحمت هاکشیده شدوچه خونهاریخته شد وچه عزیزانی ازدست رفتندچه خانواده هایی بخاطرابادانی کشور ازجان ومال خودشان گذشتند شهید جانباراسیروهزاران مشکل دیگر را سپری کردیم که به اینجا برسیم؟ لعنت بر دست اندرکاران ازماکه کاری برنمیادواگذارتون میکنیم به عدالت خدا
  • احمد IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 1
    یوم الحساب نزدیک است
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    حتما وام چند هزار میلیاردی داداش روحانی جهانگیری،حقوقهای نجومی برای خودشون ودوستاشون وام‌های آنچنانی تسهیلات ویژه آنچنانی خانه‌ای بالای شهر قصر مانند آنچنانی بخوربخورو تو‌پتروشیمی نفت بنزین وهزاران چیز دیگه حتما کار احمدی نژاد وسپاه واشخاص دیگست گندیکه دولت روحانی واصلاح طلبها به مملکت زدن هیچ دولت وهیچ سلسله ای نزده وجالبه هرچی میشه میندازه گردن این واون ،علتشم اینه چون بی لیاقت وناکارامدن ودزد وچپاولگرن مثل بچهای کوچک فقط تقصیرهارو گردن این اون میندازن چون بزدل وترسو هستن واصلا واصلا اینکاره نیستن ی ده و نمیتونن مدیریت کنن چه برسه به ی مملکت خاک تو سر ما به شما رای دادیم غلط کردیم بخدا ،وخدا شمارو لعنت کنه که جفت پا زدید دهن ملت واعتماد ملت با این وضع واوضاعیکه درست کردید
    • مجید معمر IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      1 0
      .جناب طبری اصلاح طلب بودند ؟
  • مصطفی DE ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    6 6
    آقای محسن رهامی، .... خجالت بکش که میگی گرانی ها تقصیر سپاه. اگه سپاه نبود تو .... هم الان نبودی ....
  • احمد IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 9
    ما گرانی را با پیش رفت موشک هایمان ترجیح میدهیم به ارزانی بی عزت
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    هفتاد میلیون توپ توی زمینه که هیچ کس اونا رو نمی بینه به هم دارن پاسشو ن میدن
  • سید عبدالله IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 1
    آقای روحانی چرا برای گرانیها که روز به روزهم بدتر میشود جریمه وضع نمیکنید اگر کاردولت جنابعالی نیست خداشما واصلاح طلبان را لعنت کندوتمام شمارا بااین ویروس کرنا نابود کنه انشاءلله
  • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    شرکت نکردن اصلاح طلبان تو این انتخابات برای اینه که دست پیش رو گرفتن تا پس نیافتند. چون میدونند رای ندارند.
  • عماد IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    بر موشک ها مرگ بر اسرائیل نوشته نمیشد!! گویا احساس حقارت این گونه انسان نما حد یقفی ندارد...
  • مریم IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    خاک عالم بر سر تمام نظریه نویسای سیاسی معلومه جیباتون پره دلتون خوشه اینجا جنگولک بازی میکنید مردم عوام راخر کنید خوب بلدید خووووب
  • حسنزاده IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    آره جون خودت رها کردن نظارت و سومدیریت اقتصادی گرانی ایجاد نکرده که! چون امریکا اون شعارهارو دید به نوچه های داخلی گفت همه چیزو گران کنید!!
  • مهماندار هواپیما IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    یادم این اقای رهامی سال 58 در مسجد جواد الئمه 16 متری امیری فریاد می زد که مردم تهران 15 نماینده جنایتکار و سرمایه دار به مجلس فرستادن تا سرمایه داران انقلاب مصادر ه کنن حالا چی شده با رانت خاران و جنایتکاران و سرمایه داران زد و بند می کنه وبراشون سینه چاک میده
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    این دفعه بجای شعار خود جناب رهامی رو به موشک ببندین بره اسراییل
    • مهدی IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      0 0
      حتی اسمشو هم بلد نیستی بنویسی مملکت دست عوام بیسوادی مثل شماست ده خط اسم این خبیث رو بنویس که سوتی ندی روحانی .روحانی . روحانی
    • مهدی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      0 0
      این محسن رهامی نه حسن روحانی!!!!!
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 1
    ملت عزيز چپ و راست . بقول خودتون اوصولگرا و اصلاحگرا . چرا انقدر توسرو كله هم ميزنيد . چهل دزد بغداد جم شدين دور هم دعواي زرگري راه انداختين كه چي . الحمدال... هردو ورتونم ديديم . كه نگي نديديم . فكر كرديد هميشه نسل به نسل خرو خرتر ميشيم . نه اين شماييد كه سره دمتون بيشتر از پيش بيرون ميزنه ....
  • محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    اقای روحانی بنده کارگری هستم باماهی دومیلیون ودویست حقوق بیست روزهست کروناگرفتم ودرمنزل قرنطینه هزینه درمانم مبلغ بالاخوردوخوراک رانصف کردم شماتابحال هزینه ای به بنده داده ایدبابت خرج دارووخوراک که تهدیدمیکنید بنده بیست روزباجیب خالی قرنطینه هستم مسئول بی کفایت
  • ایرانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    لعنت خدا ولعنت خلق عالم خدا،بر هرچه خائن!!
  • ناشناس IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 1
    آقای رئیس جمهور محترم لطفا بفرمایید اون بد بختی که به کرونا مبتلا شد اگه استطاعت مالی نداشت کدوم بیمارستان رایگان بستریش میکنه یا کدوم ارگانی هزینه زندگیشو میده ؟
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    الحمدلله که فقط چند ماه دیگه باید جناب آقای اصلاحات رو تحمل کنیم و شکر خدا که کسی نمیتونه بیشتر از دو دوره متوالی رییس جمهور بشه مچکریم
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    یکی به این جناب بگه بی تفاوتی به مردم هم چه با ماسک چه بدون ماسک ممنوعه
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    اصلاح طلب دیگه تمومه ماجرا
    • امید PL ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      بعدروحانی که تمام بشه همه مابی نیازمیشیم
  • مجید معمر IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 2
    تحلیل شما درست اما قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای تحریم ایران نتیجه اصلاح طلبان بود ؟ ما نمی‌توانیم مثل ملل دیگر عالم زندگی کنیم ؟ نتیجه سیاستهای چین کمونیست چه شد ؟ چرا دست به اصلاحات زد و تبدیل شد به یک کشور پیشرو ؟
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    رهامی ...است اخه FATF یعنی پذیرش خفت و خواری یعنی نفت در برابر غذا یعنی عراق شماره ۲ انرژی هسته ای که براش کلی شهید دادیم و با خون به دست امده بود این احمق ها دادن به باد لابد بعدش میخواید موشکامون رو هم بگیرید ۲ تا مثل این رهامی توی این مملکت باشه دیگه نیاز به دشمن نداریم
  • رضا NL ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    هرکی به این مردم خیانت کردند و باید محاکمه شوند
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    محسن رهامن از نزدیک میشناسم باسندومدرک مردم هوشیار باشند به هیچ حرفش اعتماد نکنند.
  • You IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    6 2
    باید اصلاح طلبهای دزد خاعن و مزدور رو تفکر تسلیم اونها رو نابود کرد. این دزدان همیشه طلبکار هستند و دیگران رو مقصر میدونن. تمام تلاش این مزدوران فقط تسلیم و نابودی ایران هست ولی خوابشو ببینن
  • 3ds IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    این ٧ سال و اندی فقط توهم زدن این آقایان اقتصاد مملکت رو در دوره اول روحانی معطل تصویب برجام کردن در دوره دوم تا الان هم نمیدونیم با چه اصراری لیوان آب ریخته شده (برجام!) رو میخوان جمع کنند این شد عملکرد پرمدعای جناب روحانی و شرکا وحامیان (اصلاح طلبان)
  • عادل IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    اصلاح طلبها روزگار مردم ایران را سیاه کردن ..واقعا ننگ برشما .
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اگر نمی شد اگر نمی کردیم و... در اگر نتوان ... خیلی از اوقات حرف نزدن بهتر است. مثل رئیس دولت که حرف از اقتصاد نمیزند ولی دستور میدهد هر نوبت عدم رعلیت پروتکل چقدر جریمه دارد.
  • یاسر IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 2
    دوره ریاست جمهوری خاتمی ایران بهترین شرایط رو داشت ولی از وقتی که پای اصولگرا ها و احمدی نژاد به میان آمد ایران از همه لحاظ بیچاره شد تمام بدبختی ها و مشکلات مردم و مملکت زیر سر احمدی نژاد بود
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    هنوز دنبال کوبیدن اصلاح طلبان هستید جامعه از اوناهم گذشتن کارایی رفاه اجتماعی پیشرفت اقتصادی بهداشت و.. میخوان با این شعارها که شما میدید بدست آوردن اینها جمع ضدین اند
  • مرجانه a.hfgy1298 NL ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    خیلی فکر خوبی است افرینذاقای روحانی تادیگر مردم از افرادی مه ماسک می زنند نخندند ومسخره نکنند من هفت ماه قبل این نظریه رادادم حالا باید بگم خاک عالم توسرترامپ دهن ول درد وبلای هرچه ایرانی هست بخوره توسر ترامپ ونتایاهو
  • ناشناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    آهای آقای اصلاح طلب همین سپاهی که چهارتامثل تومقصرش میکنید به خاطره شعارهای روی موشک همین سپاه بوده وهست که تاالان شماهاروفامیلهای غربی شماجمع نکردن پایین میریدوبالا میاین سپاه مقصره خودتون جمع کنیددنبال نون بگردیدکه خربزه آبه
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    دِ آخه نظر راست را که منتشر نمی کنید وگرنه این اصلاح طلبها لیاقتی جز فحش اهانت و حتی لعنت ندارند
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 1
    اگر سپاه نباشه شب آرامش نداری بخوابی یک شب مرز نگهبانی بده تا بدونی امنیت یعنی چی رو موشک که سهله رو در خونه نتانیاهو مینویسیم مرگ بر اسراییل
  • اصفهان IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    مرگ بر آمریکای جهان خوار
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    واقعا که !همه خودشون رو میزنن به اون راه یعنی ما ملت نمیدونیم مشکل مملکتمون از کجاست که تقصیرا می افته گردن رییس جمهور؟ باید رعایت کرد
  • طبیبی US ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    مرگ برآمریکاواسرائیل
  • محمود IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    گرانفروشی منفعت دارد.جریمه نزدن ماسک هم همچنین.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    باز دولت پول کم اورده گشنه شده چشبیده به جیب مردم بدبخت فلک زده ک به بدبختی خرج زندگی رو میدن تواین بازار مزخرف ایران شما ک بلد نیستین کاری بکنید
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    روی موشک بعدی مینویسیم مرگ بر گرانی شاید عملی شد .
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    اون دفعه سربالا شعار نوشتند .. بهتر است این دفعه سر پائین بنویسند .. ولی بنویسند..حتما
  • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    نون رهامی توی روغن که هنوز طرفدار روحانی . بابا بس دیگه . چقدر می خواهید نگاه خبیث تان را به خارج بدوزید . به جوانان این مملکت میدان بدهید .
  • م.ن IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    مهرگرانی دردست دولت وافساردولت روی گزدن خودش درمملکتی که قانونی برای مهاردولت نباشدجای تعجب است که ۸سال اجباراب۰ایدتحمل کنی رحمت برچنگیز
  • بسوزید IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    سپاه برجام موشکی رو داد هوا. اینا اینطوری انتقام میگیرند!.ملت حواسش به خائنین اصلاحات و وفادارن واقعی ".سپاه پاسداران " هست،
  • باقری IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    شما اصلاح طلبان جماعتی هستند که عصا از کور می‌دزدید خدا لعنت کنه شما را که مردم به گدایی وان فروشی ونامیدی کشاندیم دولت تدبیر و امید هم چرخ مردم چرخید هم سانتریفیوژ
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 2
    زنده باد ایران زنده باد اصلاحات
  • نیروی مقاومت اسلامی پیروز IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 1
    تنها راه جلوگیری از گرانی استفاده از راهکار کالابرگ همانند دوران دفاع مقدس اس که دولت محترم باید بخودش زحمت بدهد و انبارها را در اختیار گرفته و ارزاق و مایحتاج مردم را از تولید کننده دریافت کرده و توسط توزیع کنندگان همانند فروشگاه های رفاه و ...با قیمت مناسب بدست مردم برساند .
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    اگه همین سپاه نبودفاتحه مردم بدبخت خونده بود البته لعنت به خودماهم بشه که به افسادطلبارای میدیم
  • پلیس راه IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    پلیس هر خودرویی که خلافی یک تومانی دارد درهرجا باشد توقیف میکند فرقی نمی کند در کجا باشی می برندپارکینک خزانه خالی شده
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    آخه بی غیرت های بی دین اصلاح نا طلب های اختلاصگر هرچه دارین از همین سپاه غیرتمند دارین که هر روز وهر ساعت بهانه دست مشتی تروریست دادین که از اون طرف مرز میان جوونهای پاسدار ما رو میکشند وبه اسیری میبرند دولت بی کفایت یعنی این که آمریکا عین سگ از همین موشکها و قایق های تندرو سپاه میترسه اونوقت شما هم ملت و به خواری وبدبختی وگرانی وگرسنگی کشیدید این اخلالطلبها ۸۰۰سال این کشور به عقب کشوندند
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 1
    "ما اصلاح‌طلبان باید مسئولیت حمایت از دولت روحانی را بپذیریم و به میزان سهم مجلس دهم و دولت روحانی در ایجاد مشکلات، از مردم عذرخواهی کنیم، ولی تمام مشکلات مربوط به دولت و اصلاح طلبان نیست. اگر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت لوایح FATF را می‌پذیرفت، سیاست خارجی هماهنگ با دولت بود، بر موشک‌ها مرگ بر اسرائیل نوشته نمی‌شد و به سفارت عربستان حمله نمی شد، شدت مشکلات تا این حد نمی‌شد. " عجب، عجب، عجب!!!!!!!!! شیخ با سبد به دزدی باغ انگور می رود؟
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    رهامی را رها کن تا هر چه دل تنگی میخواهد بگوئید اینا میخوان این اراجیف خودشان را مطرح کنند
  • احمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    کسی که ۱۵ سال از عمرش تو کشوری بوده که دشمن ایران هست و تابعیت اون کشور رو داره دلش برای ایران و مردمش نمیسوزه که بخواد بنفع ایران کار کنه. این نتیجه انتخاب از روی احساسات هست نه تحقیق.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    دولت تزویر؛ اثر تحریم یعنی اینکه توی بازار فلان جنس، مثلا مرغ وتخم مرغ پیدا نشود نه اینکه بازار پر از جنس باشد ولی گران.! این دیگر بر میگردد به دستپخت دولت تزویر که بازاری بی رحمانه گرانفروشی میکند و دپلت فتنه وآشوب نظارت نمیکند.
  • علی اصغر IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    2 0
    احتمال زیاد ازاین به بعد شاهد دزدی از حساب مردم خواهیم بود به بهانه کرونا. دولت گفت اگر کسی جریمه را ندهد از حسابش میگیریم. یعنی برداشت از حساب مردم برایشان مانعی ندارد
  • ح.س KR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    خدا لعنت کند هر کسی باعث فقر و بیچارگی مردم این مملکت شده ان شاالله گرفتار عذاب دنیا و آخرت بشوند وپریشان شوند همانطور که بیشتر مردم را پریشان کردند
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    ای کاش من هم یک عراقی بودم . ماشین شاسی بلند که سوار می شوند . از بهترین مواد غذایی ایران مفتی استفاده می کنند . بدون ماسک و به راحتی در زیارتگاهها حاضر می شوند . حتما آنها از ما ایرانیان مسلمان ترند .
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    خیار 10 هزار تومنی تقصیر موشک هست؟ اینکه نهاده های 4200 تومانی با قیمت ارز روز 30 هزار تومانی به دست مردم می رسد تقصیر موشک است؟ اینکه حسن روحانی یکهو شنبه یادش می افتد که قیمت بنزین 300% افزایش پیدا کرده تقصیر سپاه است؟ اینکه دولت 18 میلیون دانش آموز را به مدرسه فرستادند و نرخ آلودگی به کرونا افزایش شد به طوری که کشته های کرونا از نزدیک به 100 نفر به نزدیک 300 نفر در هر روز رسید، تقصیر موشک است؟ احمق بودن خودتان را بروز ندهید. ساکت باشید برای شما بهتر است.
  • م.ن IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    ماشاله کوغیرت
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    فقط دریک حوزه خوب عمل کردیم وموفق شدیم اون هم نظامی بوده‌.منافقین میخواهند همین راهم نابود کنند که درمقابل دشمن زیاده خواه بی دفاع بمانیم.
  • م م GB ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    آخه نمتونی کشورواداره کنی حرفم نزن
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    دلار 32000 تومان باز هم تحریم ها اثر ندارد حالا ازقیمت این دلار چه کسایی نفع می برند بار گرانی هایش بر دوش چه کسایی هست پیدا کنید پرتقال فروش را
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    ببخشید یه سوالی دارم . کشور ما این همه مشکل اقتصادی و مدیریتی داره که حداقل ۷۰ درصدش با تدبیر قابل حله . اینو مطمعنم . اینو نمیفهمم چرا رییس جمهور ما بجای اینکه برای اقتصاد و مسئله هایی که میتونه اینده کشور رو هدف قرار بده ، میاد هر روز جلوی تلویزیون میشینه و تمام وزیرهاشم جمع میکنه و در مورد کرونا صحبت میکنن و به هم فقط گزارش میدن و ما میشینیم و میبینیم ؟ مگه وزارت بهداشت نمیتونه این مسئولیت رو انجام بده و بزاره بقیه وزرا و رییس جمهور مشکلات رو حل کنن ؟ به نظر نمیاد که به بهانه کرونا مشکلات مارو بیخیال شدن ؟ تو رو خدا جواب بدین ، اونچیزی رو که با وجدان بیدار و بیطرف میبینید رو بگید . حتی ایشون رییس پلیس کشور رو هم هر روز احضار میکنن تا بشینه امار کرونا رو‌گوش کنه . حداقل کاری نمیکنن میتونن برن در مغازه ها و بازرسی کنن گران فروشی رو . به خدا هرچی فکر میکنم نمیتونم درک کنم یه همچین مسئله مشهود و واضحی رو تو کشور هشتاد ملیونی که تو زندانش انسانهایی هستن که بخاطر دزدی نون و پفک و یا یه دونه حتی نمکدون به زندان افتادن و برای همیش لکه دزد و سارق به پیشونیش مونده ، کسی نیست این واقعیت رو پدر همه رو دراورده رو ببینه . تو رو خدا یکی این رییس جمهور رو یه کاری بکنه . خود من زندگیمو به قران دارم از دست میدم . زنم داره میزاره میره چون خونه دوست داره ، ماشین دوست داره ، رفاه دوست داره ، شوهر بیکار دوست نداره ، شوهر بی پول دوست نداره ، شوهری که حتی ..... خب ادمه اونم ، همه که صبر ایوب و ته مرام و معرفت ندارن که پای این موضوع ها بتونن از یکبار زندگیشون بخاطر چهارتا شعار بگزرن . دو تا دختر دارم ، نگرانم ، دخترای قشنگ و سالم و که خدا به همتون اولاد خوب و سالم بده ، دوتا دختر که فردا خوستگار دارن هزارتا جور خرج دارن ، دوست ندارن جهیزیشون صدقه سر مردم باشه و از خیریه اونده باشه . دوتا دختر که به غرور پدرشون میخوان سرشون رو بالا بگیرن . اخه وقتی من فقط دارم با یارانه زندگی میکنم و کاری ندارم و حرص خوردن خجالت کشیدن شده کار همیشگی ، غرور از کجا بیارم که فردا دخترام بخوان به عشقش سرشون رو بالا بگیرن تا بهش افتخار کنن مرد باشین اقای رییس جمهور ، همونطوری که ما هستیم و نمیایم تو روزی که دشمن نشسته تا ما یقتون رو یگیریم، نشستیم و اخ نگفتیم تا دشمن شاد نشی ، تو هم دشمن شادمون نکن
  • سعید IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 3
    اولا این که اصولا دولت‌ها در جمهوری اسلامی بعد از دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی چندان اختیاری از خود نداشته اند یا حداقل در حد وطایفی که دارند صاحب اختیارات لازم نبوده اند اصلی است که اکثریت ملت کوچه و بازار هم بر آن اذعان دارند ثانیا در بحث اقتصاد هم نباید از حق گذشت که منابع مالی مطمئن کشور اکثرا در دست نهاد هایی است که دولت بر آن نظارتی ندارد که این منابع نیز بصورت بخشی و در اختیار جمعیت محدودی از کشور قرار می‌گیرد و تاثیر چندانی در بهبود وضعیت اقتصادی کل کشور ندارد تالثا بر هیچ فرد ایرانی مخالفت گروه تمامیت خواه تندرو با برجام همچنین پیوستن ایران به FATF و سنگ اندازه‌ای های این جناح در این میان پوشیده نیست که دلایل عمده مشکلات فعلی کشور هم همین موارد است البته اگر نخواهیم با شعار با مشکلات کشور و ملت برخورد کنیم اینکه بعد از بوجودتحریم ها و موج گرانی ها در نظارت دولت ضعیف عمل کرده سخن درستی است ولی مگر تمامی سران حکومت و دستگاهای تحت امر آنها ادعای خدمت به ملت و کشور را ندارند چرا حداقل بعد از تحریم‌ها دستگاه‌هایی که بعضا خود عامل بوجود آمدن تحریم بودند به کمک دولت نیامدند تا نسبت به کنترل بازار و جلو گیری از سوء استفاده سود جویان از خدا بی خبر اقدام کنند ودر نهایت تا اوضاع بر این منوال بچرخد و عده ای که منافع و حیات خود را در زیر فشار بودن ملت ایران می‌دانند کمی به خود نیایند و خدا را در نظر نگیرند و در نظرات و اعمال خود بخاطر خدا و ملت زجر کشیده ایران تجدید نظر نکنند هر دولت دیگری هم که روی کار بیاید دردی از این کشور و ملت درمان نخواهد شد و هر سال وضعیت بد تری خواهیم داشت
  • BG ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    گرانی هیچ ربطی به تحربمها نداره و کاملا ساخته و پرداخته از داخل کشور و طراحی و مهندسی شده است.
    • ناشناس IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      0 0
      ابن ها عمدا دارن مملکت رو به سمت هرج و مرج و آشوب پیش میبرن که القا کنند نظام ناکارآمدو باید عوض بشه
  • ایرانی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    دولت روحانی بزرگترین خیانتی که کرد چاپ اسناد خزانه اسلامی وتحویل به طلبکاران به جای مطالبات بود ولی به اسم مطالبات رفته رفته شد جایگزین پول نقد باعث 3 برابر شدن قیمت تمام شده خدمات وکالاشد پیمانکاران وشرکتها قبل از این التماس میکردند برای گرفتن کارها از دستگاههای اجرایی با قیمت 60 ال70درصد زیر قیمت پیشنهادی حالا دستگاه التماس می کند تا آنها با 80 الی 90 درصد بالای قیمت پیشنهادی کار رابگیرند وسالی 15 درصد هم جهت حفظ قدرت خریدهم تارسید اسناد خزانه سود پرداخت می شود این یعنی خیانت قرن و3 برابر شدن قیمت تمام شده ارایه کالا وخدمات وضمناکلیه اهرم های فشار از دستگاه اجرایی جهت حسن اجرای تعهدات چون پیمانکاران وشرکتها می دانند که دستگاههای اجرایی مجبورند تاقبل از پایان سال مالی باهمه شرایط یک طرفه آنها موافقت کنند تا تخصیص اسناد خزانه برگشت نخورد واز طرف مطمئن هستند که درسرسید اسنا خزانه اتوماتیک به حساب آنها واریز خواهد شد پس ملزم به انجام باکیفیت وبه موقع کارها نبوده ودستگاه اجرایی ودست اند کارانش رابه هیچ حساب می کنند
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    اگه یکی ماسک نزنه از طریق شناسایی چهره. کد ملی و شماره تلفنش را پیدا میکنید. چرا اینهایی که تو روز روشن خفت گیری میکنن. دزدی میکنن. اسید میپاشند. پیدا نمیشند. یا نمیخواهید یا نمیتوانید. پس فقط وفقط برید.
  • حسن IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    برادران هم وطن کسی به نظرات شما اهمیتی نمی‌دهد بیخودی اعصاب یکدیگر را خورد نکنید سواره از پیاده خبر نداره اینها یعنی مسولین اصلا مردم را آدم حساب نمکنند
  • سیامک IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    شرم کن اگر fatfاجرا میشد تعدادموشکها را هم به امریکاییها باید تحویل میدادی
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    شمایی که نشستین تو کاخهاتون از پول مردم جیبتون پر میکنید اگر راست میگین یک روز برین جای سپاه از مرزهای ایران محافظت کنید...بخدا قسم که یک ثانیه هم نمیتونید فقط حرفهای گنده میزنید
  • کاربرجدید IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    رو هیکل تو هم مینویسیم مرگ برآمریکا
  • محمود IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    وای بر رهامی که کم و کاستی و دزدهای خودتتون رو میندازید گردن این و اون خدا ازتون نگذره که مردم رو به خاک سیاه نشوندید
  • سیاوش IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    از کسی که مستقیم تو چشم یک ملت نگاه بکنه ودروغ بگه خیلی خوشم میاد ولی اینکه همین شخص ریس جمهور یک ملت و ریس جمهور یک کشور اسلامی هست شرم دارم...
  • رضا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    تمام مشکلات موجود،زاده تفکر کنار آمدن(خود فروشی)به بیگانگان است،و جای بس تاسف دارد که فشار بر اقتصاد قشر ضعیف جامعه میآورند برجام را دیدم متاسفانه دیده و شنیده شده که مهمترین دستاوردهای این ملت از جمله جنگ تحمیلی،سرادر رشید و دیگر دستاوردها دچار مطامع این گونه دگر ریسان شدند،همه ما مسئول هستیم شهدا شرمنده ایم
  • علی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    باسلام، شما مسئولان کشور فقط میخواهید جیب مردم را خالی کنید، آقای روحانی وقتی که می‌گفت بروید کد بورسی بگیرید و بروید بورس همه ی ملت رفتن دفترپیشخوان جای سوزن انداختن نبود وشلوغ شده بود یه مدت، و بعد هم روزهای کرونایی از صداوسیما تبلیغ میکردید و میگفتید بروید سهام عدالت آزاد کنید و دوباره بانک ها شلوغ شد و تجمعات زیاد شد چرا آن موقع به فکر نبودید، هر وقت بیکار میشید یه تصمیم چرت میگیریدو... بله مردم باید رعایت کنند نه که با جریمه کردن و خالی کردن جیب مردم، مردم بدبخت کردین این همه گرانی و اختلاص های خیلی زیاد. خدایا به امید خودت فقط و فرج امان زمان را برسان الهی آمین من امیدم اول خدا و بعد فقط امام زمان عج
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    فریب دیگه بسه
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    70درصد مردم هم همین حرف را می زنند
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    اخه یکی نیست به این بگه جلوگرونی روبگیرفقط دارین مردم روتلکه میکنه
  • مراد IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    ببخشیدمن عربی بلد نیستم.تو رو خدا فارسی صحبت کنید ما هم بفهمیم. دوستان تمام نظرات به عربی نوشتند
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    هشت سال جنگ دفاع مقدس به خدا مردم این مشکلات اقتصادی نداشتن
  • کمیل گرجی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    تا به حال جمهوری اسلامی دولت کم ندیده به خودش حالا چی شده که توی این هفت سال همه چی رو به رهبری و سپاه میبندید آخه آدمای عاقل اینا از قبل بودن این دولت که از وقتی که تغییر کرده گند زده به این وضعیت
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    وای بر شما
  • عطا IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    باسلام،به نظر من مردم کرونابگیرند بمیرند بهتر از ننگ وذلت کشیدن از دست چنین دولتی هست .
  • میلاد IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 1
    زنده باد سپاه
  • PL ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    میخواید خزانه دولت را از جیب مامردم پر کنید ها خزانه خالی شده مردم که خر نیستند اگر تو فکر مردم بودید نمیزاشتید از همون اول بیارنش توکشور چرا هر وقت قیمتار ومیبرید بالا وضعیت یدفعه قرمز میشه
  • مستعف IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    به فکرمردم باشیدنان ندارن بخورن
  • رضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    یک نفر حرف حق زد اون هم اقای رهامی. واقعا شجاع نترس البته راست گو ...
  • عباس IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    همه اش تقصیر دولت ها بوده ! اصلاح طلب ها که معلوم الحالند ، احمدی نژاد هم که اصولگرا بود ولی گم راه شد ! فکر نمیکنید وقتشه این داستان ها رو تمومش کنیم و ببینیم واقعا مشکل جامعه چیه؟! انشالا امام زمان ظهور کنه و این مملکت رو از شر ریاکاران و فرصت طلبان از هر گروه و جناحی خلاص کنه
  • GB ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    همشون از یک قماشن
  • سیامک FR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    سپاه مگه چیکار کرده بی شرف تقصیر تو امثال توست که ۴۰ ساله مملکت رو قبضه کردین عوضی ها گورتونو گم کنین از این مملکت ...سپاه نور چشم ایران و مردم ایرانه دهنتو آب بکش وقتی داری از سپاه حرف میزنی احمق
  • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    4 0
    به خرازی بگید تو یکنفر شهید ندادی که مملکت خانوادگی مال شما باشد جواب بچهای شهید را تو وامثال تو بدند
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    حالا واقعا جون مردم انقد براتون مهم شده؟!! پس چرا باگرانی مبارزه نمی کنید که خیلیا از گرسنگی وسوءتغذیه دارن میمیرن.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    وای بر همچین مسولی که این حرفهامی زند اگر این موشکها و مردم مظلوم نبودنند ناموس همچتین آدمها دست بیگانه بود
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    مادامی که ماها ملاک خوب یابدبودن انسانی را صرفا اصلاح طلب واصولگرا،چپ وراست و....بودن بدانیم ونه عملکرد، او وضعمون همین خواهدبود. درهمه جاودر میان همه‌ی اقشارو گروه ها خوب وبد بوده وهست. صرفا داشتن یک عنوان ضامن بدی وخوبی نمی تواند باشد.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام در کشورما دو دولت وجود دارد دولت رسمی و انتخابی سیاسی و اجتماعی و دیگری دولت غیر رسمی بازار وسرمایه داری ویا مافیای اقتصادی که درسطح کشور جولان می‌دهد و بی ثباتی اقتصادی مدیریت می کنندو هر دو هم توسط اصلاحطلبها مدیریت می شود
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    جددا دولت چرا نمی گوید اگر مافیای گرونی مسکن ، خودرو و اقلام خوراکی مردم را بگیریم ( حال این اشخاص هر کس باشد از بالا تا پائین ) به اشد مجازات میرسانیم ( مفسد اقتصادی ) ، و چرا واقعا این مافیاها را بازداشت و رسواشون نمیکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی حیدری IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    به خدا قسم که این مرد حدش همین ستاد کرونا است
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    خدایا دولت روحانی که تمام می شه
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    آخر با تخریب یکدیگر به کجا می خواهید برسید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اگر نبود داعش می آمد و...
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    جناب روهامی صهیونیست ها از نتنیاهو راضی نیستند فکر کنم شما گزینه ی خوبی برای ریاست جمهوری در اسرائیل باشی.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    همه مقصرند...سهم همه محفوظ است به اندازه یک رای
  • ازاده IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    همش حرف مفت میزنید. مملکت به گند کشیدین با این مدیریت تدبیری حالا بی لیاقتی خودت میندازی گردن سپاه اگه سپاه نبود این ارامش نبود برادران سپاهی با جونشون هم لب مرزها هم داخل کشور بازی میکنن تو از یه ویروس کوچک ترسیدی رفتی تو خونه ات چپیدی از ترس جونت.تواین هفت سال مردم با سیاستهایتان داغون کردید خدا ازتون نگذره
  • خان داداش IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام خدا رو شکر ک سخن گفت تا عیب و هنرش برای همه مشخص بشه
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    همه بد بختی زیر سر اصلاح طلبهای خائن به وطن هست پس زر نزنید
  • امین IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    تمام زندگی و دار ندارم فدای یک تار موی ریس جمهور عزیزم حجه الاسلام حسن روحانی دامت برکاته که هشت سال ازعمر گرانبهایش را صرف حدمت به این مردم و کشور کرد این خدمات در تاریخ می ماند ایستادگی در مقابل دشمنان خارجی و بعضا افرار نا آگاه داخلی که مانع پیشرفت کشور هستند کارهر کسی نیست زنده باد دکتر حسن رو حانی قهرمان و قهرمان
  • عباس IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    واقعا این دولت شورشو در آورده به سپاه بیچاره چه ربطی داره آخه نامرد. مگه سپاه مسئول اقتصاد مردم هست ؟ سپاه وظیفه اصلیش فقط برقراری امنیت می باشد که واقعا ما امنیت زیاد داریم. این دولت خائن اینقدر تحریف کرده همه فکر می کنن اینا کاره سپاه هست. دولت باید به حرف رهبر گوش می داد. خدایا ظهور امام زمان را نزدیک کن
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اگه سپاه نبود تا حالا به ناموس خیلی ها تجاوز میشد و شما ها باید میرفتین جزء داعش می شدین و به کد خودتون می گفتین آق دایی
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    ننگ برشما که گرانی رابه سپاه نسبت می دهید.روز روشن این همه دروغ عجب!!!!!
  • ایران وطن من IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اقا روحانی بیکار که هستیم بدهکار بانک هستیم پول نداریم جریمه هم باید بدیم یک بار بگین ادمای بی ارزش بمیرن
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    این گرانی ها سازمان یافته است دست ضد انقلاب ونفوذی درکاره
  • ناشناس IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    بر خائنین وطن
  • ارهز IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    بی خردی وناتوانی خودتون رو گردن دیگران ندازین به سپاه چه ربطی داره الان یه امنیت داریم که اونم به خاطر سپاه س
  • چنگیز IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    پس این همه فساد خصوصی سازی برای خود فقر فحشا ربا اینها را نمی بینند هر اتقاقی می افتد سپاه راپیش می کشن سپاه شده خاری توی چشمان بد خواهان انقلاب پرونده هم اصلاح طلب وهم اصول گرا در کشور عزیزمان مشهود است روح شهیدا ن باهنر رجای بهشتی و همه شهدا شاد
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    هرکسی به آرمانهای انقلاب و نهادهای انقلابی توهین کند مطمئن باشیند که سرش تو آخر انگلیس امریکاست .وخدارسوایش خواهدکرد
  • جانباز شیمیایی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    با شرف اگر این حرف که گرانفروش بدون ماکس از شماست بهتره مثل رهبر جوان کره شمالی که دینی هم ندارد در حظور مردم گریه کرد و گفت از اینکه نمی توانم وضع معیشتی مردم را خوب کنم تو دین داری
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    جناب آقای محسن رهامی که به نظرم رهای شما امنیت وآسایش خود را از کجا بدست آوردید از همین موشک های چرا مردم را فریب می دهید همرا با دشمنا ن انقلایب به دوستان انقلاب حمله ور می شوید
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اگه حرف نزنه کسی نمیگه که لاله
  • سروش IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اینا افراد احمقی هستن خطا ها و ندانم کاری های خودشونو به پای سپاه که در همه جا موفق و پیروز عمل کرده میزارن .مهره های بدبخت علاوه بر اینکه کاری از دستشون بر نمیاد . نمک رو زخم مردم میپاشن
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اصلاحطلبان مساوی است با ثروت یعنی ملت کشک .... ختم کلام
  • رضا IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 1
    از خدا خجالت نمیکشین حداقل از شهیدا خجالت بکشین شما وامدار شهدا و مردمین
  • حسین نصیری IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اقا این اقای روحانی جریمه ماسک اجرا کنه ده سال دیگه کرونا تموم نمیشه
  • رضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 1
    اسلام در زمان پیامبر دو شقه نبوده در اسلام رنگ و حزب و لهجه و... دلیل برتریت نیست
  • مهدی IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    روحانی با ماسک چقدر زیباست (:(:(:(:
  • رضا IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    متاسفانه ما نتوانستیم با عقلانیت کمر دشمن را بشکنیم مانند چین که با تولیداتش کمر آمریکا را شکسته و متاسفانه باز هم عقلانیت در تمام مسئولین ما نیست کشوری با اینهمه ثروت خدا دادی چرا باید اینطور باشه
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    11 0
    سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی کنیم مگر اینکه خودشان عوض کنند.ایه شریفه قران
  • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    واقعا برای اصلاح طلب ها متاسفم
  • محمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    موشکهای سپاه ؟؟؟!!!! مقصر گرونی دولت اقای روحانیه
  • م مرادی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    3 0
    مایع تأسف است که چجوری بعضی ها در برابر مشکلات مردم زبان سکوت را در پیش گرفتن و در عوض به کسانی که کار میکنند ، حمله می‌کنند . "الهی مسببین گرانی را به زمین گرم بزن " به امید روزی که دعای ملت مستجاب شود . آب نخورید آمریکا شما را تحریم میکند .دستورات آمریکا مو به مو اجرا کنید . دشمن هر چی گفت گوش کنید... هیچکس نیست بگه شما این وسط چکاره این. این سرزمین ثمره خون شهداست ، به وقتش شهدا انتقام خواهد گرفت .
    • فی طریق العشق IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      آقای محسن رهامی شما غلط میکنی بی عرضگی خودتون رو گردن سپاه میندازید اونقدر احمق هستی که فکر میکنی با پاک کردن مرگ بر اسرائیل از روی موشک ها همه چیز حل میشه متاسفم برات و امثال تو که انقدر احمق و باطل هستید شما غلط میکنی حرف مفت میزنی
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      عوض این حرفا به اصل خودفکر کنید مسلمانید چطور خواب راحت دارید درحالی که بعضی نان شب ندارن بخدا یه کم فرمایشات رهبر عزیزمان را اجرا کنید حزب بازی بسه واله سپاه سپاه پیامبره افتخار کشوره همه ایرانی هستیم رهبری داریم که دنیا نظیرش را نداره ای کاش ذره ای وفاداری
  • دارابی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    اره افربن بزنین تو سر همدیگه که تقصیر اصلاح طلبه یا اصولگرا اونا که باهم مشکلی ندارن هرچی هست جنگ زرگریه! گرونی دلار و تورم هم از قاچاقه و کسایی که تایین نرخ میکنن چطور یه جنسی رو قاچاق با دلار چهار تومنی وارد میکنی همونو بادلار۳۰ تومنی میدن دست مردم؟!!
  • مرتضی دهنوی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    جناب‌روحانی‌اگربرای‌هرکاری‌اینجورقاطع‌عمل‌میکردی‌‌‌حال‌وروزمملکت‌خیلی‌بهترازاینابود.لطف‌کن‌اول‌ماسک‌به‌مردم‌بده‌‌.مردم‌پول‌خریدماسک‌هم‌ندارن
  • حسين DE ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر عارف و خرازى چهره هاى نجيب اصلاح طلبان هستند پس چهره هاى نانجيب آنها كدام هستند؟اصلاح طلب و نجابت ؟مگه ميشه؟مگه داريم؟
  • انقلابی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    هر اتفاقی در کشور رخ میده(سیل،زلزله،آتش سوزی،حادثه تروریستی،بیماری کرونا،دفاع از مردم و...)سپاه پاسداران به عنوان نیروی انقلابی و خادم مردم به عنوان اولین نهاد وارد عمل میشه.حالا با نهایت وقاحت میگید سپاه عامل گرانیست!!!؟؟؟شرم بر خائنین
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    اینایی که به FATF زور میدن دو دسته اند الف) دشمن ایران ب)خنگ آخه IQ ایران نفت رو با هزار بدبختی و زحمت داره میفروشه . اونوقت اگه FATF تصویب بشه اونا اطلاعات گردش مالی داخلی رو هم به دست میارن که میشه فاتحه . اونوقت همه صرافی ها تحریم میشن و اقتصاد ایران فلج. البته فکر کنم اینا هم همینو میخوان چون حتی پنگوئن هم اینو درک میکنه. تنها شعار من : زنده باد جمهوری اسلامی . مرگ بر خیانت
  • زرین کوثر FR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    ازخون شهداخجالت بکشیدمردم ازگرسنگی زجر میکشندمملکت رامثل بنی صدرمی خواهند بفروشنداگه دین نداریدآزادمردباشیدحجب وحیا، کانون خانواده،اعتقادات،... همه داره از بین میره،خدایاامام زمان(عج)رابرسان...
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای محسن رهامی اگه سپاه نبود الآن باید پوتین داعشی ها رو واکس میزدید ،تضعیف سپاه تضعیف انقلابه ،کی میخواید شما و اربابتون بفهمید؟
  • علی DE ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    راههای دور زدن تحریمها رو لو دادید وبه اربابتون انگلیس و امریکا گرا دادید حالا میگید بخاطر شعاره چهل سال شعار دادیم چیزی نشد حالا شما مردم رو احمق فرض کردید انشالله بحق محمدوالش همه خاینین به وطنمان ومردممان نسلشون از زمین کنده بشه وقبل ان رسواشون کن تا حالا خدا با مردم بوده ودیگه هم هست بامید رسوایی دولتمردان نامرد
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    نامردا ازاین کاخ های تارعنکبوتیتان بیرون بیاید ملت راگرفتارکردید.چرا شما که بنام ملت به کام خودتان هستید.به فکر مردم نیستید.
  • حسن IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    بخدا این اصلاح طلبان دنبال اصلاح زندگی خودشون و هم پیاله های خودشون هستند اینا نماینده اسرائیل تو ایران هستند کاری دشمن جرات انجامش رو نداره اینا با ملت انجام میدن اینا تفاله های قاجار و پهلوی هستند با رنگ و لعاب مختلف که انشالله باید تو زباله دان تاریخ دفن بشن بحق خون شهید سلیمانی و هم رزمان عزیزش.
  • کریم IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    همه مردم میدانندحتی بچه های دبستانی که حرف آقای رهامی صحیص و منطقی است حالا شما چی رو میخوای تو مغز مردم پر کنی خدا میداند
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    بزرگترین مشگل تورم و بی ثباتی بازار خودرو و مسکن و..‌‌ که قشر ضعیف جامعه له شدن زیر فشار تورم پراید شده 140 میلیون و حقوق 2میلیون و مخارج سنگین کرایه خانه و..... سکوت مسئولین یعنی با شرایط تورم و قیمت های بالا مشگل ندارن ؟؟؟ وقتی حقوق های چند ده میلیون تومان دارن نمیتونن درک کنند با دو میلیون درآمد و مستاجر بودن یعنی چه، پراید هم شد حسرت ، در طول یک سال بالا 3برابر رشد کرده، خدایا هیچ کس شرمنده خانواده نکن، پس انداز کردم برا خرید ماشین که با تورم سنگین و چند برابر شدن دیگه توان ندارم.......
  • حنیفا IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    حالاودر این شرایطسخت که ناشی از عملکرد دولت بی تدبیر وناامید کننده است این جمله حکیمانه امام عزیزمان را خیلی بهتر درک می کنیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود وقاحت تا به کجا
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای روحانی از شهدا خجالت بکشید با این وضعیکه در حد داغون برای مردم درست کردید،شما وتیمتون ناکارامدین لطفا استعفا بدید خودتون وملتو راحت کنید
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    علنا میخان توروز روشن جیب مردم رو بزنن. ای برشرفه نداشتتون
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    بی یشتر از این عذاب ندهید کردم بدبخت وبیچاره را شاید کسی هزینه گرفتن ماسک رونداشته باشد الان دولت میخواهد جیبش را به این صورت به بهانه جریمه پر کند خجالتم خوب چیزیه ماسک رایگان توزیع کنید تا همه استفاده کنند
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفا یه فکری برای این گرانی. بکنید
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 2
    کاش ملت ایران میفهمید که تنها راه درست پیروی از رهبر وپشت سر ایشان حرکت کردن وگوش دادن وعملی کردن بیانات ایشان است .نه دولت واصلاح طلبان زبون که خواری وحقارت ایران وایرانی را میخواهند .ما مرید رهبریم
  • سرباز ایرانی IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    بابا بس کنید جون مادرتون ،مارو به خفت کشوندید ،من امروز بخاطر بی کفایتی شما به هر دری زدم که چهار میلیون جور کنم بدم به طلبکار ،مجبور شدم میفهمید مجبور شدن یعنی چی ،
  • جعفر IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 1
    واقعا تاسف، بنده حدودا ۸ سال در بخش انرژی این مملکت خدمت کردم،مشکل مملکت ما دلار و ترامپ قمار باز نیست اصلا اینها عددی در مقابل داشته های ما نیستند، مشکل ما خوارج صفت ها و معاویه زاده هایی هستند که شیر دایه یهودی انگار خوردن، خدا لعنت کنه اونهایی رو که اشراف گری و جنتلمن بازی راه انداختن، اگه وجدان دارید از رهبری و سپاه یاد بگیرید ، حرف و عملشان یکی هست. اما شما چی ادعای اسلام دارید ولی شمر صفت هستید. دلیلش هم اینه که حق الناس رو فراموش کردید، بزدل های ترسو،رهبر معظم گوی و میدان رو داد دستتون باز هم بهانه بنی اسرائیلی میارید خدا وکیلی خجالت داره، اگه سپاه نوشت مرگ بر اسرائیل وجود داشت پایگاه های آمریکا رو زد، تاسف تاسف تاسف برید توبه کنید، کا به خدا اون دنیا کارتون زاده.
  • آرش IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    درود بر اصلاحات
    • DE ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      پایگاه خالی ...
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    نمیدونم این ملت کی میخوان سر هوش بیان اقایان اینها نیامده اند کشور را درست کنند اینها از اول برای خرابکاری امده اند اینها با دشمن دست دارند والله اینها جریاناتی هستند که از اول انقلاب همراه انقلاب بودن چون مجبور به سفر با انقلاب بودند و وانمود به انقلابی بودن ومسلمان بودن میکنند اینها لامذهب اند اگر ملت ما این رافهمید بسیار خوب واگر نه این هم یک پرونده گل مالی شده وسرپوش بزارید بره چون دین ما هم برای ما مفهومی نخواهد داشت ما همه ساکنین این کشتی هستیم چون بزرگان ما جلوی این اهالی فتنه نمی ایستند همه در حال غرق شدنیم تا کی باید این خائنین به انسانیت را تحمل کرد مردم چون خوبان ما در کنار اینها ساکنند شما کاری کنید
  • Ali IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای رهامی میشه دهن مبارک رو ببندید و بیش از این، این ملت نجیب رو نفهم فرض نکنید گندی که شما و اصلاحات و دولت مطبوع تون زدید مثل یه لکه ننگ در پرونده اصلاحات و اصلاح طلبان برای سالیان سال خواهد درخشید ،اصلاحات و اصلاح طلبی فاتحه ،تمام شد روی مبارک رو کم کنید لطفا ،
  • حیدر IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    توی مسائل و مشکلات همه مقصر هستند.متاسفانه وقتی در کشور کسی جواب عواقب کارش را نمی پردازد نتیجه کار میشود همین که میبینید. چه روحانی و چه احمدی و چه اشخاص دیگر تا زمانی که رویه عوض نشود همین چرخه ادامه می یابد و در این بین فقط مردم روز به روز بیچاره تر می شوند
  • حسین IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    دوستان سلام مسؤلین بدونن هدف اصلاحطلبها از این برنامه ها اغتشاش و درگیری هست ، من نمیدونم چرا مجلس ورود نمیکه،
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ایلیا IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر احمدی نژاد را تایید صلاحیت بکنند اکثریت ملت شرکت میکنند
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    از مردم کرونا زده ازجیب مردم برمیدارند می ریزن تو جیب خودشون از اول درست مدیریت می کردید حالا نیازی نبود دست گدایی به طرف مردم بکنید
  • دادلی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    عروسه بلد نبود برقصه.خبر رسید اتاق کج بوده.حال روز احوال این روزها.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای روحانی گرانی تا کی.مزدم گرسنه هستند.آیا شما از درون اتومبیل گرسنگی مردم را متوجه شده اید یا خیر.شاید دلیل ندیدن شما عینک دودی وشیشه های دودی اتومبیل شماست.شما در دادگاه عدل الهی محاکم خواهید شد.شک نکیند.دادگاهی که قاضی آن خداست.
  • ...... IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    ایشالا خداجوابشونوبده مردم پایین دست دارن زیربار مشکلات شرمنده میشن دنیابی صاحب نیس شب وروزم دروغ نیس
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 1
    خیانت که شاخ ودُم ندارد،منافق بودن هم شاخ ودُم ندارد، آقایی که گفتی روی موشک شعار مرگ بر اسرائیل نوشته نشه!!!!! بدون فعلا این جمله درحد یک شعار اما واقعیه،که به کوری چشم امثال شما،طبق اشاره صریح قرآن این شعار تبدیل به عمل خواهد شد وپرچمدارش ایران عزیزِ ولی آن زمان اگرعمر بی برکتتان دردنیا باشد خواهی دید که جز رو سیاهی چیزی برایتان باقی نمانده
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    آیا میدانستید برجام هیچ یک از تحریمهای یک طرفه آمریکا رو لغو نکرد مثل حال حاضر
  • جعفر IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 1
    آقای محترم اگر سپاه نبود کشوری بنام ایران هم نبودضعف کشورما عدم وجود مدیران انقلابی است
    • جواد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      سلام. آقا جعفر دمت گرم در واقع، کینه و دقِ دلیِ اصلاح طلبانِ خائن و بی ریشه ای چون آقای رهامی، از سپاه و بدگویی ایشان از نهادِ انقلابی و ولایتمدار سپاه، به خاطر اینه که، این خائنان نتونستن در فتنه سالِ 1388 به هدف شومشان، برای براندازی انقلاب اسلامی برسند و این عدم موفقیت رو، تقصیر وجود سپاهیان عزیز میدونن، ما حامیان انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه، هنوز یادمان نرفته، این اصلاح طلبان خائن و منافقانِ وابسته به اینها، چطور با لگد و مشت، به دهانِ بسیجیها و سپاهیا میزدن، اما کور خواندن، تا سپاه و بسیج در میدان هستن، این خائنانِ به دین، اسلام، انقلاب، ایران و ولایت فقیه، هیچ غلطی نمیتونن بکنن، اگر همین بسیجیا و سپاهیها هم نبودن، اینا تا حالا مرده بودن، همین آبرویی هم که دارن، از صدقه سَریِ همین انقلاب و خونِ پاکِ همین سپاهیا و بسیجیهاست، پس ای خائنینِ اصلاح طلب، هنوز هم اگه تتمه ای، از آبروتون مونده، بیدار بشید و آخرتتون رو، به درهم و دیناری نفروشید، که هر که به دامنِ آمریکا و اسرائیل و سلطنت طلبها افتاد، دنیا و آخرتش به فنا رفت، سپاه، بسیج و ولایت مطلقه فقیه، سه رکنِ اصلیِ ماندگاری انقلاب اسلامی ایران هستن . مرگ بر خائنینِ وطن فروش
  • علیرضا IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    1 0
    گرانی
  • حمید IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    همین موشکا اگر نبود الان معلوم نبود سر خواهر و مادرت چه میومد اقای خائن حیا هم خوب چیزیه. مملکتو ول گردید به امان خدا بازم میگید موشکای سپاه؟ مرگ بر اسرائیل ضد بشر۸۸۸۵
  • شهریار پوراحمدی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    رییس دولت تدبیروامیدالبته تاانجاهم باتدبیربوده وهم امیدوارچراکه آخرین تدبیری که اندیشیده گرفتن پنجاه و دویست هزارتومان از مردم بنام جریمه نزدن ماسک ورعایت نکردن پروتکل کرونا وریختن وجوه به حسابی که اعلام میشودکه اینهم ایجادامیدی شده برای صاحب حساب حال اگر گرانفروش بکارش ادامه میدهدوترس ازدستگاهی نداردهم حتماتدبیری هست .
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    این جریمه ها میره تو جیب خود این آقایون مختلس تو جیب ملت که نمیره بعدش گرونی ها همه زیر سر خودشونه
  • امیر شجاع IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعا متاسفم که میگه روی موشک ها مرگ براسرائیل نوشته بودند حاج آقا من علنی میگیم اسرائیل باید نابود بشود ما اسرائیل را زیر پا می‌گذاریم هر روزی باشه توی قدس نماز می‌خونیم الان امثال شما بدبختی به مردم تحمیل کردن چه ربطی به موشگ داره چه ربطی به عربستان داره شما خودتون میخواین مردم بریزین به خیابان‌ها تلاش میکنید ولی مردم این سختی‌ها را تحمل میکنن تا بگذرد پشت ولایت فقیه ورهبری عزیزمان هستیم ما گشنه ميخوابیم ولی تسلیم اون اجنبیها که میگن موشک نداشته باشید نمی‌شویم مرگ بر اسرائیل جنایات کار الان شما ها خودتون دولتمردان با این کارهاتون مردم تحریم کردین با همین حرفهای کهنه وپوسیده شما در ایران من ارزشی نداره فقط خودتون ذلیل میکنید برای اجنبیها
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    نظرمن میخوای خداپدرمادرتوبیامرزه بجای محل امن آخرزمانی یک راهی به کرات دبگه سفینه ای چیزی که ازکره زمین بریم.کروناحکومت کنه.واقعاکه۴
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    گرانی ها تقصیر رئیس جمهور که مملکت مون را خراب کرده نه سپاه، سپاه که همیشه در سیل، زلزله، همه جا بودن
  • US ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    گور پدر اصلاح طلبا،خائنای نیرنگباز وپررور.گم شین دیگه وروتونو کم کنین
  • بهمن،شیرگبر IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام،اقای،ریس،جمهور،گرانی،بیداد،میکنه کجایید؟،جلوی،این،همه،،گرانی،راشما،بایدبگیرید،چرا،به،فکرملت،نیستید
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای روحانی وزیرات که بحرفت نمی‌کنند مردم هم که همه بدشون میاد از چرااستفا نمی‌دهی بری کنارم چی میشه بخدا بدبخت شدیم روغن 5 کیلو 90000تومان سخت برا ماکه نداریم یا یه زن بیکار با دوتا بچه
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام خسته نباشید ببخشید بکدام چرت پرت شان نظریه دهیم به برکت اصلاح طلبان یک عده دین و آیین شان را عوض کردند حتی مسلمان هم نشدند رفتند به طرف مسیحییت متاسفانه
  • امیرعبدالرضایی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    ترابخدازانوتونوازگردن ضعیف ونهیو مستضعفین بردارید بفکررفع مشکلات باشید هیچ ریاست جمهور اصلاحطلبی ازگذشته تابحال بدردمانخوردبجزیوم البدترچیزدیگری برامون نداشت.
  • ابراهیم IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    بعضی ها فکر می کنن اونا خیلی می فهمن و مردم هیچی بارشون نیست آخه .... قیمت ملزومات مصرفی که ۹۹ درصد تولید داخل هست به موشک چه ربطی داره یا برنانه ساقط کردن شرکت های مادر و درست کردن اوضاع نابسامان به عربستان چه ربطی داره اینها همه برنامه هایی بود که انگلیس تبارها به سر مملکت آوردن ما نباید بگیم مرگ بر آمریکا باید بگیم مرگ بر وطن فروش خائن .
  • ۲۳۴ IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    1 0
    چرا بعضیا فکر میکنند صاحب این مملکت یکی دیگه در امریکا است. صاحب این مملکت ما هستیم که توی این کشور زندگی میکنیم و هفت هزار سال توی ایران زمین اجدادمون زندگی کردن.
  • mohsen ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    آخه بی تدبیر وقتی از ترس کرونا تو جلسه سران قوا نمیره و دکتر جراح میره تو مردم و وظیفشو انجام میده و یا پرستاران و تعدادی هم ازین عزیزان شهید می شوند . این آقا چطوری رئیس جمهور شده اون نونی که میخوره و اون حقوقی ک میگیره حرومش باشه ..خودش و دارو دسته اش‌
  • هادی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    1 0
    امام خمینی ره اگر سپاه نبود کشورهم نبود. زندگی شما مدیون موشکهای سپاه هست
  • محسن IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفاحرف نزن
  • نعمتی دانشگر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    تمام کار اینو هاشمی انجام میداد میگفت چیکارکن چیکار نکن کار از دستش دراومده دیگه نمیتونه کاری بکنه
  • محسن IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    گوش به فرمان رهبریم،
  • اریایی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    گور هرچی اصلاح طلب،دزد و بی شرفه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    هیچ کجای دنیا گرونی نیس بجزایران حالا مردم دیگه باید ۵۰ هزار تومن به اقای روحانی بابت ماسک جریمه بدن ببنید چه مملکتی داریم خدایا به دادمان برس
  • رضوی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    اصلاحات همه دروغ گو هستن رهامی وجهانگیری وسایر دولتی ها چی می دانند کرسنکی یعنی چه وخجالت مردی که صبح میره دنبال یه لقمه نون حلال ولی شب با شرمنده کی میاد خونه یعنی چه؟ ویه چه می‌داند زنان سر پرست خانواده با ماهی کمتر از 500 تومن زندکی را بافقر سپری کردن یعنی چه اگر همین گروهای جهادی سپاه وبسیج نبودن به داد این بیچاره برسن وبسته های معیشتی به دستشان برسانند معلوم نبود چه اتفاقی برای این بدبخت بیچاره‌ها می افتاد
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    1 0
    به دادملکت برسید، بخدا زیربارگرونی کمرمون شکستتتتت
  • مرادعلی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام محسن رهامی بیخود حرف میزند امریکا وکشورهای اروپایی واسراییل چهل سال یا بیشتر با ما بطور علنی وواضح واشکارا دشمنی می کند وسالانه برای خرابکاری در ایران وخارج از کشور ومرزهایمان بودجه در مجلسشان تصویب می کنند وانجام میدهند حالا اخوند امریکایی محسن رهامی کارشناس شده وعلت را پیدا کرده است حیف این لباس روحانیت در بدن همچنین افرادی باشه انشاالله اگراین افراد قابل هدایت هستند هدایت کند واگر نیستند نابود کند چون ضربه ای که ما از این افراد میخوریم به مراتب بیشتر از امریکا ونوچه هایش است
  • خاک بر سر IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    دوست و دشمن رو نمی شناسی امریکا ذاتا دشمن اسلام است نه به خاطر نوشتن فلان جمله روی موشک
  • ع.کریم زاده. IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    اینها که با این بهانه های من درآوردی وبی پایه مخواهند بارخودشون رو درانظار سبک کنند دقیقا قوم ضالمینند وازخو یشاوندان نزدیک شیطان ..‌‌نه ..‌اصلا خود خود شیطان هستند ...اما هرچه سبک و سنگین می کنم به این نتیجه می رسم که اینان ازشیطان رجیم هم رمالترند ...مردم لحظه شماری می کنند که قرن این افسادطلبان مجوس پایان یابد وخیانتشان را قوه قضائیه اعلام کند تا خیانتکاران به اسلام ومردم وکشور رو منقرص کنند.انشاالله.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    عذرخواهی چه فایده ارزوی یه پرایداااتودل جوانهامانده خداازتون نگذره
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    فکر ایشون راست میگن هوا بده
  • موسی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    میدانید..!معناومفهوم...خجالت بکشید یعنی چی...حالابه موشک وسپاه حتماّ فردا جانبازان وفردایی دیگر شهیدان وبعدخانواده هایشان ووووواقایان..... ن...خجالت ب ...لوس نشیدبمیرید پس شماها شرف ندارید...اگرداشتید چی میشدچون نداریدنمیدانیدخیلیها چطوری شب راصبح وصبح راشب میکنند ای کاش ماهم تریبون داشتیم...!!!!!
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    اف بر هرچی اصلاح طلب و خائنه
  • علی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    5 0
    به یارو گفتند برقص! رقصیدن بلد نبود گفت اتاق کج است. مسئول اجرایی کشور و سیاست گذاری اقتصادی و ... بر عهده رییس جمهور است باید پاسخگو باشد. یه عده ای حرف نزنند سنگینترند گرانی اجناس مثل تخم مرغ و مرغ چه ربطی به تحریم داره! اداره کشور به عمل است نه حرف؟
  • سهند DE ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    بسیار جای تاسف است این انسانهای بی سواد ایران را ۲۰۰سال به عقب بردند
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    به نظر میرسد دولت خودشان را زده اند به کوچه علی چپ ، اگر کرونا نبود معلوم نبود ایشان مردم را چگونه سر کار می گذاشتند.ابن نتیجه احساسی رای دادند مردم شریف ایران است .
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    یارانه ۴۵ هزار تومان برای یکماه جریمه ماسک نزدن ۵۰ هزار تومان برای ۱ بار کلا سوال نابجایی پرسیدید که چرا گرانفروشها جریمه نمیشوند چون دلیل روشن است ایجاد نارضایتی و گرفتار کردن ملت ایران در مشکلات
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    اصلاح طلب مردمو نابود کردن خدالعنت کند یزیدیان زمان و غرب زدگانو
  • روح الله کمیلی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    ای کاش خیانت های حجاریان و تاجرزاده رو ارگانهای امنیتی میگفتن تا مردم بدونن بزرگان اصلاح طلب چه کسانی هستند. ای کاش تصمیمی برای این اراذل و اوباش میگرفتن تا اینقدر رو خون شهدا قدم رو نرن. البته که دوره امام و بنی صدر دوباره تکرار شد.واین رای دهندگان به این جماعت چوب حماقت خود را خوردند. ولی تروخشک با هم سوخت. این قانون یک کشتیه که اگه سوراخ بشه همه دچار عذاب میشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس