تاجزاده حجاریان تاج زاده

مصطفی تاجزاده و سعید حجاریان مدتیست که بر سازماندهی خیابانی بانوان در راستای اهداف خود تأکید می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق _ مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ که در دهه ۶۰ از حامیان ممنوعیت ویدئو و فیلم ویدئویی نیز بوده است به تازگی در یک توییت نوشت:

"انقلابی که زنان را به‌شکلی میلیونی از خانه به عرصهٔ اجتماع کشاند، با گذشت زمان انواع محرومیت‌ها و تبعیض‌ها را به آنان تحمیل کرد. این روند متناقض (سیاسی-اجتماعی‌شدن توام با سختگیری‌های طالبانی) زنان ایرانی را ناراضی و معترض و به نیرویی رهایی‌بخش تبدیل کرده است. "

*خوانش اظهارات این فرد در بحث اشاره به "نیروی رهایی‌بخش" بودن زنان به شدت محل تأمل است.

کدام رجل سیاسی را در کدام کشور دنیا می‌شناسیم که اینچنین به زعم خود در مقابل حاکمیت قد علم کند و ضمن جلوه‌دادن تلویحی خودش بعنوان فرمانده مخالفین نظام از چیزی تحت عنوان نیروی رهایی‌بخش سخن بگوید!؟

رهایی بخش بر مبنای کدام عقلانیت، نسبت به چه چیزی و با کدامین ابزار!؟ آیا این چیزی شبیه به همان "ارتش آزاد" در سوریه نیست!؟

پاسخ را می‌توان در اظهارات دیگر تاجزاده در همین رابطه یافت.

تاجزاده‌ای که پیش از این گفته بود اغتشاشات آبان خشن‌تر تکرار می‌شود، ‌ این جامعه لجن است، نظام جمهوری اسلامی مثل نظام سلاطین جائر غزنوی است و خیلی از حرف‌های ما و براندازان یکی است! [۱]

بدیهیست که به مصداق "چون که صد آمد نود هم پیش ماست" می‌توان با خواندن این اظهارات به این نتیجه رسید که تاجزاده و دوستان او در ستاد هسته سخت اصلاحات به دنبال فراهم کردن یک سپاه علیه نظام اسلامی هستند.

یک سپاه ناراضی از مشکلاتی که البته شخص آقای تاجزاده و دوستان ایشان که می‌گفتند: "ما تضمین روحانی هستیم" ایجاد کرده‌اند نه کس دیگر!

و اکنون هم در ادامه فرایند پیش‌گفته می‌بینیم که یک روز ساختار نظام از سوی آقایان مورد ریشخند قرار می‌گیرد تا بی‌حیثیت شود [۲] و روز دیگر هم زنان هستند که بایستی در خدمت بدمستی فرماندهان فتنه اقتصادی گیرند.

*تقلای تاجزاده و حجاریان برای سازماندهی نظامی "دختران خیابان انقلاب"

در بحث حمایت تاجزاده از به خیابان کشیدن زنان در قالب یک میلیشیا و بخشی از سپاه فتنه اقتصادی البته باید به این سابقه توجه کرد که پیش از او یکی دیگر از فرماندهان فتنه آینده یعنی سعید حجاریان نیز بر لزوم سازمان یافتن زنان معترض تأکید کرده بود.

سازمان‌یافتگی که تأکید حجاریان و تاجزاده بر لزوم آن جز در چارچوب پازل تحلیلی مربوط به "فتنه اقتصادی" قابل فهم نیست.

حجاریان زمانی در اشاره به اقدامات غیر متمدنانه "دختران خیابان انقلاب" گفته بود: دختران خیابان انقلاب نافرمانی مدنی می‌کنند اما چون سازمان ندارند و سراسری نیستند، به نتیجه‌ای نمی‌رسند! [۳]

و البته جالب است که تنها چند روز بعد، یکی از همین دختران خیابان انقلاب! که به کانادا رفته بود خواستار تحریم بیشتر مردم ایران شد...

تصویر مربوط به تشییع پیکر پاک شهید محمد محمدی، از شهدای امر به معروف و نهی از منکر

* مدافع حقوق زنان ایرانی کیست!؟

مردم ایران عملا با یک طراحی ناامن کننده مواجه‌اند که قضایایی مثل دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ نشان داد به هیچ وجه یک بدبینی تحلیلی نیست و بایستی بصورت جدی با آن مقابله کرد.

راه برخورد و مقابله نیز در وهله اول "روشنگری" و فهم عمومی نسبت به شبهاتی است که فرماندهان فتنه اقتصادی ایجاد می‌کنند تا به مقصود خود نائل آیند.

در اشاره به اظهارات اخیر تاجزاده همچنین اگر به یک سؤال اساسی پاسخ داده شود؛ سره از ناسره بهتر مشخص می‌شود و آن اینکه "مدافع حقوق زنان ایرانی کیست!؟ "

افرادی مثل شهید محمد محمدی و شهید علی خلیلی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر که در دفاع از کرامت بانوان و حقوق حقه آنها به شهادت رسیدند یا امثال تاجزاده و حجاریان که از زنی که خواستار تحریم ایران است دفاع می‌کنند، دوستانشان در دهه شصت پونز در پیشانی بدحجاب‌ها فرو می‌کردند و هرجا سخن از ناامنی است نام آنها می‌درخشد!؟

مردم و بانوان ایران اسلامی اگر با این حقایق آشنا شوند؛ قطعا امثال تاجزاده و حجاریان به هدفشان برای استفاده ابزاری از زنان نائل نخواهند شد؛ اما اگر این قضیه در پرتو سکوت خواص، مورد روشنگری قرار نگیرد بسا که زنان معترضی که دوست را از دشمن نمی‌شناسند؛ صبح فردا و در فرایندی که فرجامش را نمی‌دانند؛ تیشه به ریشه‌های خود بزنند.

گفتنیست برخی از رجال اصلاح‌طلب مثل عباس آخوندی و محسن رنانی از حوادث احتمالی آینده با صفت خونبار یاد کرده‌اند...

***

۱_mshrgh.ir/۹۰۵۰۷۸

۲_mshrgh.ir/۱۱۱۵۶۸۵

۳_mshrgh.ir/۹۱۸۷۵۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • ن IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    اکثر قوانین در ایران به نفع زنان است و به قاطعیت می توان گفت ایران فمنیست ترین کشور جهان است اما با کمال تعجب این اصلاح طلبان فاسد که فساد مالی و اخلاقی آنها کشور را به گند کشیده همچنان از ظلم و بی عدالتی نسبت به زنان می گویند
    • کسری IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      5 56
      خیلی هم مزخرفه. باید قوانین در این مورد عوض بشه
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      5 37
      چند نمونه از قانونهایی که به نفع زنان هست میشه نام ببرید نکنه منظورتون مرخصی بعد از زایمان و این موارد هست درضمن در مورد فمنیستم یکم توضیح بدید
    • TR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      39 1
      نفقه برای زنان، مهریه برای زنان، معاف بودن از اشتفال و سربازی برای زنان، امکان فرصت شرکت بیشتر در کنکور در غیات مردانی که در سربازی هستند برای زنان، معافیت از فعالیتهای سنگین و پر استرس و خشن مثل قضاوت برای زنان، انواع کمک به مرخصی با زایمان و حق ولادت و.. برای زنان. دیه دوبرابری که زن در صورت مرگ شوهرش می گیرد در مقایسه با دیه ای که مردی اگر زنش فوت می شود می گیرد. فقط یک قانون ارث دو برابر یه پسر سهم می داد که آن را هم با حق وصیت لوله کرده اید رفته. فیلمها و سریال ها هم که زنها قهرمانشان هستند و مردها یک مشت دیوانه نادان که اصلا وجودشان مایه ننگ است! کلا کشور را بدهید زنها و رییس جمهور را هم زن کنید و مردها را بریزید بیرون.
    • SE ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      4 1
      مسئولیت نگهداری و تامین هزینه های والدین هم که با پسران است و دختران اوردهای ناشتا در باره چگونگی آن میدهند
  • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    113 2
    ننگ بر باجزاده و همفکرانش
    • وطن پرست DE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      16 5
      شما هم هر روز دارید از این تاریخ گذشته های سیاسی تیتر می زنید. اگه این قدری که برای اینها تریبون ایجاد می کنند، دنبال شهید چند روز پیش بودند الان وضع فرهنگی این نبود.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    50 3
    از دست این جماعت قلم به مزد، وطن فروش و...صفت
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    61 4
    چرا تاجزاده و حجاریان را بازداشت نمی کنند؟!
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      32 0
      چون دوره ای هست که جهان اراها باید تعطیل بشن!
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      18 1
      برای چندتا پشه ضدهوائی نمی آورند!!! یه فیس حشره کش بسه شونه !!!!!!!
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      7 1
      ۱۵:۴۲ جان موافقم و صد البته بی بو باشه؛)
  • یوسف ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    28 1
    خب حالا نهادهای قضایی و امنیتی نباید این مزدور فتنه گر رو سرجاش بنشونن!؟ همینجوری بی دردسر باید جولان بده و یارگیری کنه!!؟؟ باید حتماً هزینه بذاره رو دوش نظام تا خفتش کنن!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ براندازی علنی!!؟؟؟
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    30 1
    جالبه طرف معاند علنی نظام است راست راست می چرخد و ارتش تشکیل می دهد و انگار نه انگار ...اگر یه جوانک مغفول اینکارها را انجام داده بود تمام زندگیش تحت نظارت و گزینش و ....قرار می گرفت و سرانجام ؟؟؟؟ نمی دانم این از ما بهتران تا کی می خواهند مردم را به خاک و خون بکشند و کسی بهشان نگوید چرا ؟؟؟ آیا بالای چشم شما ابروست؟؟؟
  • FR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    43 4
    این کرکس های سیاسی هم عاقبت شان آسایشگاه روانی ست
  • حسين DE ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    34 0
    يك نكته بسيار مهم اين است كه ملت ايران اين روزها مشاهده ميكند كه هرچه به روزهاى انتخابات رياست جمهورى نزديكتر ميشويم نوع ادبيات كاربردى افراد و جريانات خائن و مزدور و وطنفروش اصلاح طلبان خشن تر ميشود و يك هماهنگى در اين زمينه بين كله گنده ها و كله پوك هاى آنها مشاهده ميكنيم،واين مسئله تصادفى نيست
  • محمدایوب IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    19 7
    ایران یک اردوغان میخواد که مخالفان رو یه جا جمع کنه
  • مریم IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    34 0
    فکر می کنید اینها بهره هوش شان اینقدر بالاست که این موضوع را درک کنند خیابانها شده جنگل دختر و پسرها با لباس های فوق العاده خارج از عرف در خیابانها جولان میدهند بر باعث و بانی اش لعنت
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    25 0
    اینقد بازداشت نکنید اینقد لی لی ب لالای اینا بزارید که دیگ نتونید جمش کنید.امکان نداره بتوان همه رو راضی کرد مدارا با اینا خیانت به مردمه
  • BE ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    21 0
    به مردم آگاهی بدید که کل سیستم غرب فاسد است -- امید بستن به آنها باطل است. باید با فرهنگ و همت خود به جلو برویم ...
  • مجید CA ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    23 0
    چرا دستگاه های امنیتی برای اینگونه افرادی که علنا پرچم آشوب و بلوا را برافراشته و جوانان بی گناه و غافل مردم را با تحریک احساسات و هیجانات تشویق به مقابله با نظام و انقلاب میکنند ، برخورد نمیکند؟ آزادی برای این قبیل اشخاص یعنی پرروتر شدنشان و جفتک پرانی.
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      11 2
      بخاطر اینکه این دولت امینی ترین دولت طی این 41 هست
  • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    26 0
    چرادستگاههای امنیتی و قضایی با این خائنین وطن ونفوذیها برخورد نمی کند آیا دعوت به آشوب واغتشاش در کشور وایجاد هرج ومرج ونا امنی کم گناهی است که دستگاههای ذیربط مماشات می کنند.
  • DE ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    30 0
    آخرای اصلاحاته .....
    • موسوی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      20 0
      بزودی ان شاالله
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    32 0
    تاجزاده. اینجور زنان این سرزمین رو دیدی بی همه چیز؟ جمهوری اسلامی کجا مانع کرامت و پیشرفت و ترقی زنان ایران بوده؟
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    21 1
    این اشغالهای ... راباید اعدام کرد
  • مرصاد IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    24 1
    غریق ؛ بر هر خاشاکی چنگ می اندازد !!
  • مرصاد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    22 0
    این فتنه طلبان متحجر ؛ از رافت اسلامی بی حد نظام ، اینگونه گستاخ شده اند !!
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      3 7
      همون اصلاح طلبان 80 درصد رای ملت رو داشتن . خوب به اکثریت مردم یزره احترام گذاشتن بد نیس
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    11 0
    اینها با شبکه های مجازی یک مدت یک عده ساده لوح را می فریفتند اون ابزار دیگه همگانی شده مردم یا همان خرد جمعی آنهارا رسوا کرده آن طور که شاه و دارو دسته رزل اورا رسوا شدند
  • کسری IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 2
    ببین این دوتا ازگل کارشون به کجا رسیده که برای براندازی از یه مشت ضعیفه میخوان کمک بگیرن
  • علی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    14 0
    چرا نظام این دو مفسد را اعدام نمی کند تا همه از لجن پراکنی هایشان راحت شوند؟ چرا یک برخورد درست وحسابی با این اراذل واوباش سیاسی ندارد؟ اعدامشان کنیدتا امنیت سیاسی مملکت تامین بشه.
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      3 0
      این مدعیان اصلاح طلبی فاقد شهید به معنای واقعی میباشند برای همین در صدد عوض کردن جای جلاد و شهید میباشند تا مثلا برای خودشان شهید دست و پا کنند،، حمایت همه جانبه این اشخاص را از قاتلین و جلادان ببینید مثلا در ماجرای نوید افکاری قاتل که از طرف خانواده مقتول ترکمان به قصاص محکوم شده بود اینها و هوچی های دیگر چه کردند تا از قاتل شهید بسازند وبه افکار عمومی جامعه قالب کنند اما خون شهید امر بمعروف یقه شان را در ماجرای دفاع از ناموس ایرانی میگیرد
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    22 0
    این افراد خائن هر چه زودتر باید بازداشت و محاکمه شوند چند دفعه باید جوانان این وطن شهید شوند و اینها پشت هم فتنه درست کنند. عبدی، آخوندی و همه فتنه گران اصلاح طلب باید اعدام شوند
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    23 1
    تاجزاده وحجاریان و.... فرارمیکنند!بایدهوشیاربودتابعدا منتظراینترپل و...نمانیم!
  • mahdi IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    13 1
    خطاب به حجاریان و تاجزاده این وضع اقتصاد و امنیت مرهون تلاش های شما و دوستان شما مسبب این وضع هستید حالا مردم و زنان رو دعوت به امدن به خیابان می کنید و اغتشاش و اشوب میکنید شما چقدر بی صفت هستید یهودی هایی امثال شما نمی توانند مانع از نابودی اسرائیل شوند این وعده خداست حضرت علی هیچوقت دروغ نگفته و بزودی حجاریان و تاجزاده هم مانند اسرائیل نابود خواهند شد
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    15 0
    یعنی واقعا تو این مملکت کسی نیست جلو تاجزاده ها رو بگیره؟!!!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    18 0
    میگم ما که هیچ کاره ایم ولی این مملکت مگه صاحب نداره که هر کسی هر کاری دلش خواست میکنه؟!!!
  • دیده بان IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    16 0
    عمروعاص ملعون درجنگ برای فراراز ضربت ذوالفقارمولا، مثل همیشه خدعه کرده و برهنه شد،تاچشمان مطهر ومقدس امیرالمومنین علی علیه السلام بسته شده وبگریزد وچنین شد!جریان نفاق برای زدن نیروهای انقلابی ومومن از زنان برای چنین مقاصدی استفاده خواهدکرد وبا سواستفاده ازشرم وحیای حزب اللهی ها خدعه خواهندکردواین خباثتها از زنان کثیف منافق ومیلیشیای شپش،مسبوق به سابقه است!بایدهوشیاربود!
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    13 0
    کسی که پیج های ناجور رو دنبال میکنه نظرش در مورد زن و ارزش زن مشخصه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    13 0
    تاجزاده و حجاریان و دیگر وطن فروشان را زندانی کنید و به شدتت مجازات کنید به اینها مهلت ندهید فتنه کنند
  • هموطن IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 0
    کسی نمیخواد این دوتا رو با جارو وخاک انداز جمع کنه بریزه سطل زباله ...نمیخواهیم بابا شما رو
  • بهمن پیری IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    12 0
    مرگ بر کفتارصفتان...مرگ بر خائنین ب خون شهدا...لجن زارنداصلاح طلبان بیشرف
  • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    11 0
    بدبخت و بیچاره هایی که فقط می خوان خودشون رو با سریش به اپوزسیون خارج کشور بچسبانند اما این تو بمیری از اون تو بمیری نیست اونا در صبح ازاديشون !!!! تو وامثال تو رو آدم حساب نمی کنند خدا به داد این ملت با این خواص جاهل برسد
  • تاجیک زاده IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 0
    حالا سرکرده خائن فرقه مزدور منافقین (رجوی) چه تاجی بر سرزنان ارتش رهایی بخشش گذاشت که نوبت به جناب تاج زاده رسیده است ؟!!! مگر اینکه از بقایای همان ارتش شکست خورده زنان پیروخرفت منافقین عضو گیری کند‌. الغریق یتشبث بکل حشیش. ای.......عرض خود می بری و زحمت ما می داری!
  • رهگذر IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 0
    از پول های آلوده افکار آلوده و ژن های آلوده متولد میشوند
  • ناشناس IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    9 0
    آقایان امنیتی تاکی سکوت تاکی مراعات ؟چرااین مزدوران ومنافقان نوظهور را تحت پیگرد قانونی قرار نمی دهید ؟بخدا اینان وجودنکبت بارشان جزمضرت هیچی نیست
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    9 0
    مرگ بر فمنیست فمنیست به دنبال برابری نیست
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 0
    دستگاههای امنیتی نسبت به حرفهای تشنج آفرین این افراد حساس باشند
  • علی حیدری IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    12 1
    این همان بود که گفت اصلاحات خون می خواهد ، وخون خودش نثار شد. این غلط های اضافه حاصل را در دامن پاره خودشان خواهد ریخت.‌
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    9 0
    وزارت مسؤل امنيت چرا در برابر مديران فتنه هاي جديد ساكت وبي طرف است!!!
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 0
    چرا مسؤلان امنيتي فته گران ميداني را مهار نمي كنند ،اينها ممكن است صدها جوان بيگناه وفريب خورده را به مسلخ بدرند!
  • حسن IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    9 0
    وای بر آنان و هم پیاله هاشون.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 11
    چرا شماها با اصلاح طلبان مشکل دارین؟
    • بنده خدا IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      2 0
      تمام پیامبران و ائمه اصلاح طلب بودن. امام حسین علیه السلام برای طلب اصلاح در امت جدش قیام کرد. اما این به اصطلاح اصلاح طلبهای ما(منظورم لیدرهایی مثل تاجزاده و حجاریانه نه مردم عادی) جز خیانت به اسلام و تمسخر احکام اسلام و غربزدگی و باج دادن به آمریکا و اروپا چه کاری انجام دادن؟؟؟ شعار مردم سالاری و احترام به رای مردم و خواست اکثریت رو هم که میدن سال 88 عیارش معلوم شد. دیکتاتور تر از خودشون وجود نداره
  • مرصاد IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    12 0
    خدایا ! این قوم چقدر احمق و چقدر منفورن !!
  • منتقم GB ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    11 0
    ایشان خیلی (عذر می خواهم) غلط میکند
  • mohsen ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    7 0
    احسنت اینکه ابتدا این لاشخورها و یا همان کفتارهای خون آشام به مردم عزیز روشنگری گردد که این ها چه موجودات وطن فروشی هستند و بعد از این روشنگری، آنها را به زباله دان تاریخ بریزند.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    6 0
    این افساد طلبان را باید موهایشان را تراشید و به جرم اغتشاش و ناامن کردن جامعه در سطح شهر گرداند و بعد هم اعدام
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    9 0
    لعنت خدا و رسول و ملائکه و همه مردم بر افلیج ورشکسته منافق و خائن وبرانداز و بیشعور ومفلوک وفاسد یعنی حجاریان.واقعا این عنصر خائن بارانداز را ترویج میکند باسم حقوق زنان.مرگ براین خائن گردن شکسته
  • آرمیتا IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    11 0
    این فاسدان که دستاویز زنان این سرزمین شده اند را باید چون سوسک بی ارزشی زیرپاله کرد ، اینها نمک نشناسند نمک این نظام راخوردند ونمکدان راشکستند ، ننگتان باد،مرگتان باد،
  • ناشناس IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 0
    افکاراین متفکران فتنه دقیقا شبیه مجاهدین خلق(منافقین) هستش
  • DE ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    8 0
    فراخوان تاجرزاده برای ارتش رهایی‌بخش از زنان ! / سازماندهی نظامی "دختران خیابان انقلاب" برای جنگ شهری .مصطفی تاجزاده و سعید حجاریان مدتیست که بر سازماندهی خیابانی بانوان در راستای اهداف خود تأکید می‌کنند. // عجیبه دقیقا دارند ثم جای ثم منافقین میگذارن. حالا مثلا حجاریان میخواد بعد ارتقاع ایدئولو ژیک بکنه یا این وظیفه مهم !!! و حیاتی را به تاجرزاده خواهد سپرد؟؟ موندم مریم قجرشون شکل کیه اونهم حجابش و روسریش کامله؟؟ خخخخ
  • باربد IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    7 0
    در وطن فروشی همه چی تمامند
  • ناصر IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    4 0
    ننگ بر تاجزاده و تاجزاده ها
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    7 0
    بهترایت این اقایان از خانواده خود شروع کنند مردم نیاز به قیم ندارند
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    3 0
    تا حالا هر چی ادعای اعتصاب غذا تو زندان از طرف مجرمان اصلاح طلب مطرح شده همه دروغ بوده و اونا نه اراده لازم رو دارن و نه به تفکرات به اصطلاح اصلاح طلبی ایمان دارن ! و خودشونم نمیدونن چی میخوان ! پس صددرصد اگه این دو نفر از راههای قانونی نظام بازداشت بشن با اون اراده آهنین خودشون !! حتما اعترافات جالبی خواهند کرد ! اصلا نباید تو این راه درنگی بشه.
  • محمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    3 0
    این یعنی که اینهمه نیروهای امنیتی وقضایی چه نقشی دارندکه هراز چندگاه آقای فلان بیانیه میده!!!!
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 0
    اگر به خدا و آخرت اعتقاد دارید،لطفا ،گذشته که هیچ .حال را هم درک نمی کنید،به آخرت خود فکر کنید.
  • DE ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    من نمیدانم چرا این آدمهای خود فروخته و مخل آسایش وآرامش مردم در این مملکت آزادانه خیانت میکنند وکسی باآنهابرخورد نمیکند!!؟؟
  • علی بشرویه IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    تاج زاده مثل بسیاری از اصلاح طلبان یک ضد انقلاب تمام عیار است. مگر ما مرده باشیم تا وطن فروشها جولان بدهند .
  • سجاد گچساران IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    کاش میشد ۱سال امثال حجاریان و تاج زاده رو میدادن دستم که به جای تراکتور سرزمین کشاورزی ازشون استفاده میکردم
  • حسن زبیدی DE ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    4 1
    افرادی همچون تاجزاده، و حجاریان و اساسا طیف غرب گرا، اینها حق ایرانی بودن خود را از دست داده اند و هرچه سریع نظام باید با آنان همانند دشمن خارجی برخورد قضایی شود، این عناصر نامطلوب و ناامن ساز خائن هستند و ریشه اینها را باید ازبین برد
  • سجاد گچساران IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    کاش میشد اینارو بکار بگیرم سرزمین کشاورزی
  • مرگ بر منافق IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    این بمیری آن بمیری نیست کلاهی که درفتنه 88 سرما رفت این بار نخواهد رفت اگر فتنه ای برپا شود بجای درگیری با پیاده نظام این منافقان کانونهای نفاق را سرشان خراب میکنیم و به مصلحت اندیشی های بی فایده توجه نمی کنیم
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    بر تاجزاده
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    چند تا ارتش ازادیبخش داریم ؟! ارتش آزادیبخش رجوی ! معصی نجس نژاد ! حالا هم سبزهای بوقلمون نژاد !
  • بصیر IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    4 0
    زمان دستگیری سران فتنه ٨٨ حجاریان وعطریانفر وخیلی عظیمی از هم قطارانشان که بعد از اعتراف به خطاهای که مرتکب شدن بدون اخذ تعهد ویا ممنوع التصریح کردن و به عدم بازگشت به فتنه گری وتحریک مردم وایجاد اشوب براحتی باسم رأفت اسلامی انهارا ازاد کردن این اجحاف در حق ملت در صورتی که انها محرک آشوب وفتنه وسازمادهی اغتشاشات بهده داشتند.
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    این مدعیان به اصطلاح ، اصلاح طلبی فاقد شهید به معنای واقعی میباشند برای همین در صدد عوض کردن جای جلاد و شهید میباشند تا مثلا برای خودشان شهید دست و پا کنند،، حمایت همه جانبه این اشخاص را از قاتلین و جلادان ببینید مثلا در ماجرای نوید افکاری قاتل که از طرف خانواده مقتول ترکمان به قصاص محکوم شده بود اینها و هوچی های دیگر چه کردند تا از قاتل شهید درست کنند وبه افکار عمومی جامعه قالب کنندو برای کلاه خود نمدی بسازند اما خون شهید محمد محمدی و علی خلیلی شهدای امر بمعروف یقه شان را در ماجرای دفاع از ناموس ایرانی میگیرد بالاخره اینها باید نان خوش خدمتی به اجانب و بیگانگان برایشان مثلا حلال باشد همه این تحریف ها و بدعت های ناصحیح در تاریخ بوسیله تاریخ نویسان مستقل وصالح ثبت خواهد شد بقولی زمستان خواهد رفت روسیاهی برای ذغال باقی خواهد ماند
  • شهلا US ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    این دکان جدید ه اما دیگه گذشت آن زمان که خاتمی مردم را گول زد دیگه مردم مخصوصا زنان گول نمی خورند آقای تاجزاده دکان جدیدتان مشتری نداره
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    4 0
    بهتر است بر دهان دو فتنه گر وطن فروش لجامی گذاشته شود تا از یاوه گویی دست بردارند اینها لیاقت زندگی شرافتمندانه ندارند بایستی در یکی از روستاهای دور دست سیستان و بلوچستان یا کرمان یا جنوب سمنان تبعید شوند و تا آخر عمرشان در همانجا بمانند تا از غصه دق کنند و بمیرند اگر خدای ناکرده اینها قدرت می داشتند روی ساواک و رژیم پهلوی را سفید می کردند ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
  • . IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    خیلی جالبه .چند سال پیش رییس جمهور یه استخدام عمومی رو کنسل کرد،بخاطر اینکه جڌب خانمها توش کم بود و از نو آزمون برگزار کرد.همین دخترها وقتی میرن سر کار یه پست آقایان رو اشغال میکنن وبعد فقط به خواستگاران کارمند جواب بله میدن.در حالی که اگه یه آقا بره سر کار احتمال اینکه خانم خانه دار بگیره خیلی بالاس.
  • س DE ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    واقعا عجیبه طرف وطن فروشه صاف صاف داره می چرخه جای بسی سواله
  • علی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 2
    متاسفانه سیمای جمهوری اسلامی در خصوص آمرین معروف که در حمایت از زنان جانشان را فدامیکنند از زنان بدحجاب یا کم حجاب مصاحبه ای نمی کند که با پخش آن در سیما اثرات اجتماعی آن بیشتر نمایان شود و امثال تاجزاده و حجاریان نتوانند زنان و دختران جوان را بازیچه امیال سیاسی خود قرار بدهند
  • سید مجید میر تاج الدینی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    اقای تاج زاده خیابان وایجاد بلوا واشوب در شرائط فعلی برایتان سودمند نیست....بهتر انست با دوست صمیمی خود اقا ( حجاریان) به بیابان بزنید...شما به مثابه شهرداران طبیعت میمانید.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    صورت حجاریان رو گرفته بهش میگه ببین داش تو میتونی، تو میتونی ترک کنی، بذار کنار این منقل و وافورو.بیا ارتش رهایی بخش رو راه بندازیم.
  • کاوه IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    در این زمان که به اصطلاح اصلاح طلبان و سرکردگانشان امیدی به پیروزی در انتخابات آینده و چپاول سرمایه های کشور ندارند بفکر فتنه ای جدید افتاده اند ، (گوسفند های مردم را معاویه میدزدید و گناهش را گردن علی (ع) میانداختند)
  • ت IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    حالم از این جماعت اصلاح طلب به میخوره چقد مزخرف و چندشن یه عده که ادعای روشن فکری میکنن
  • حامی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    اخیرا فایزه هم گفته بود فروپاشی نزدیکه من خوشحالم چون هر چی مواضع این ضدانقلاب اصلاح‌طلب تندتر میشه یعنی کارای قبلیشون در تضعیف انقلاب به جایی نرسیده و دارن حرص میخورن و رادیکال‌تر میشن ان شاالله نابودیشون نزدیکه
  • DE ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    از تاجزاده ایران ستیز تر فتنه گر کسی رو سراغ دارید؟ دوره این فریبکاری ها بسر رسیده !
  • DE ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 0
    بین معصیت پول نژاد و تاجزاده هیج فرقی وجود نداره هردو یک فتنه گر خائن ایران ستیز هستند! یکی در داخل و یکی در بیرون مرزها! هردو یک خط رو دارند میرن!
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    این تاجزاده دختر وخواهر ومادرش رو بفرسته بیان خیابون منم هستم
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    خخخخخ تاجزاده تو و امثال تو چقذه نادان و غافل و ......
  • حجت اله IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    خدایش بیامرزد
  • علیزاده IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    یکی به تاجزاده احمق بگه کع داداش جنستو ازموتوری نگیر که این همه توهم بزنی
  • DE ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    چرا تکلیف این دو ... رو روشن نمیکنند ؟
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    چرا باید این دو افساد طلب همیشه با عکس و جزییات تو رسانه ها مطرح شوند با وجود اینکه سالها فتنه گری و منافق بودنشان محرز می باشد؟
  • علی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 0
    راه بجایی نمیبرند خاینین توسط خودشون نابود میشوند
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    اصلاً اینها مگر کی هستند که اینقدر نظرات و تراوشات شأن را منعکس میکنید ؟؟؟ و همین انعکاس به آنها قدرت پوشالی می‌دهد و موجب ضربه به حق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس