فاصله دو رقمی بایدن از ترامپ در اغلب نظرسنجی های ایالت متحده

نظرسنجی های انجام شده از سوی اغلب رسانه ها و مراکز افکار سنجی ایالات متحده درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از فاصله دو رقمی «بایدن» از «ترامپ» حکایت دارند.

به گزارش مشرق به نقل از ریل کلییر پالیتیکز، بر اساس نتایج جدیدترین نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا، اختلاف کلی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات از «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه به ۹.۷ درصد رسیده اما این عدد در نظرسنجی های رسانه های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.  

بر همین اساس در نظرسنجی فاکس نیوز فاصله بایدن از ترامپ ۱۰ درصد است.  در نظرسنجی اکونومیست و موسسه یوگاو این فاصله ۹ درصد است.  

نظرسنجی مشترک رویتر و موسسه Ipsos فاصله بایدن از ترامپ را ۱۲ درصد نشان می دهد.  در نظرسنجی سی ان بی سی و موسسه «چنج ریسرچ» فاصله بایدن از ترامپ ۱۰ درصد است.  

فاصله بایدن از ترامپ در نظرسنجی موسسه راسموسن ۱۲ درصد است.  در نظرسنجی موسسه RMG فاصله بایدن از ترامپ به ۸ درصد رسیده است.  

در نظرسنجی موسسه SurveyUSA نیز بایدن با احتساب ۱۰ امتیاز مثبت جلوتر از ترامپ است.  

در نظرسنجی سی ان ان فاصله بایدن از ترامپ ۱۶ درصد است.  در نظرسنجی مشترک موسسه های IBD و TIPP فاصله بایدن از ترامپ فقط ۳ درصد است.  

نظرسنجی هیل و موسسه هریس ایکس نیز نشان می دهد فاصله بایدن از ترامپ ۷ درصد است و در نهایت نظرسنجی ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال نیز فاصله بایدن از ترامپ را ۱۴ درصد نشان می دهد.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس