کد خبر 1127248
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
آخرین وضعیت بایدن و ترامپ بعد از خروج «پرزیدنت» از بیمارستان

۲۷ روز مانده به موعد اصلی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نتیجه نظرسنجی شبکه «سی‌ان‌ان» نشان داد که جو بایدن ۱۶ درصد از دونالد ترامپ جلو افتاده است.

به گزارش مشرق، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) آمریکا بر اساس تازه‌ترین نتیجه نظرسنجی‌ها در این کشور از رقیب خود ۱۶ درصد پیش است.

بیشتر بخوانید:

آخرین نتایج نظرسنجی‌ها بعد از خروج ترامپ از بیمارستان

به نوشته پایگاه پولیتیکو، نتیجه نظرسنجی شبکه «سی‌ان‌ان» حاکی از آن است که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توانسته اختلاف با رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه را بیشتر کند.

بیشتر بخوانید:

بایدن: از ابتلای ترامپ به کرونا تعجب نکردم

بنا بر نتیجه این نظرسنجی، ۵۷ درصد از شرکت‌دهندگان آمریکایی اعلام کردند که آنها از جو بایدن حمایت می‌کنند و ۴۱ درصد گفتند که از دونالد ترامپ حمایت می‌کنند.

طبق نتیجه تازه‌ترین نظرسنجی در آمریکا، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری توانسته اختلاف و پیشتازی خود در برابر رئیس‌جمهور و نامزد جمهوری‌خواه این انتخابات را به ۱۶ درصد برساند.

در نظرسنجی سابق همین شبکه که اواخر آگوست و اوایل سپتامبر گرفته شده بود، بایدن با اختلاف ۸ درصد پیش بود و او ۵۱ درصد را کسب کرد و سهم ترامپ ۴۳ درصد بود.

بیشتر بخوانید:

پیروزی بایدن در انتخابات اوضاع را برای ایران تغییر نمی دهد

نظرسنجی جدید سی‌ان‌ان، پنجشنبه هفته گذشته بعد از اولین مناظره ترامپ و بایدن آغاز شد و تا یکشنبه که ابتلای ترامپ به کرونا هم اعلام شد، ادامه پیدا کرده بود.

این نظرسنجی از بین ۱۰۰۱ نفر از رای‌دهندگان آمریکایی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

 اعتراف آمریکا به نقش مهم ایران در انتخابات این کشور

کاخ سفید و ترامپ جمعه هفته گذشته رسما ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا را اعلام کردند و بعد از آن او برای درمان به بیمارستان نظامی «والتر رید» در حومه پایتخت رفت.

هر چند رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ۴ روز بستری بودن در این بیمارستان به کاخ سفید برگشت اما گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت بیماری او ادامه دارد.

ترامپ در بازگشت از بیمارستان نظامی به کاخ سفید، در پیامی توییتری به نظرسنجی‌ها درباره پیشتازی بایدن واکنش نشان داد و مدعی شد که رسانه‌های «اخبار جعلی» در حال تبلیغات درباره نظرسنجی‌های ساختگی هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    اونطرف اب طور دیگه ای میگن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس