بایدن

بر اساس یک نظرسنجی ملی، اکثر مردم در آمریکا معتقدند که مقامات دولت بایدن، نه خود جو بایدن، دستورکار و سیاست‌های کشور را مدیریت می‌کنند.

به گزارش مشرق،   پایگاه اینترنتی یاهونیوز نوشت: ۵۷ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، گفتند رئیس جمهور به طور کامل وظایف خود را انجام نمی‌دهد. ۳۶ درصد هم گفتند که مطمئن هستند رئیس جمهور شخصا همه سیاست‌ها و امور کشور را اداره می‌کند. بین دیدگاه‌های سیاسی اختلاف وجود داشت، زیرا تقریباً ۵۹ درصد از رای دهندگان دموکرات گفتند که فکر می‌کنند بایدن مسئول دولت است. ۲۲ درصد هم گفتند که او مسئول دولت نیست.

۳۸ درصد از رای دهندگان جمهوری خواه گفتند که معتقد نیستند بایدن به طور کامل وظایف خود را انجام می‌دهد. فقط ۱۱ درصد از رای دهندگان جمهوری خواه گفتند که معتقدند او همه سیاست‌ها و امور کشور را کنترل و رهبری می‌کند.

۵۸ درصد از رای دهندگان مستقل گفتند که معتقد نیستند بایدن همه وظایف خود را انجام می‌دهد و فقط ۳۶ درصد از آن‌ها معتقد بودند بایدن همه وظایف خود را در سمت رئیس جمهور انجام می‌دهد.

نزدیک به ۱۰ درصد از دموکرات‌ها و ۵ درصد از جمهوری خواهان و رای دهندگان مستقل پاسخ دادند که درباره این مسئله مطمئن نیستند که آیا بایدن دولت را اداره می‌کند یا نه.

مارک مکلر رئیس پروژه کنوانسیون اقدام ایالت‌ها (the Convention of States Action) گفت، نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد که مردم حق دارند از سلامت روانی و جسمانی بایدن اطلاع داشته باشند.

این نظرسنجی بین ۲۳ تا ۲۵ ژوئن و در میان ۱۰۸۶ پاسخ دهنده انجام شد و ظریب خطای آن ۲.۹۷ درصد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    0 0
    میخواد ادای روحانی را در بیاره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس