رئیس سنگاپوری مسئول رسیدگی به پرونده شکایت النصر از پرسپولیس

یک روزنامه عربستانی با تشریح روند رسیدگی به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس ایران، از مسئولیت رئیس سنگاپوری و نایب رئیس چینی برای رسیدگی به این شکایت به صورت اینترنتی خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان امروز در گزارش کاملی روند رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران را تشریح کرد. این روزنامه نوشت:

«پیش بینی می شود کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا در مورد شکایت النصر در روزهای آینده تصمیم بگیرد به ویژه با توجه به زمان طولانی تا شروع فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۱۹ دسامبر.

مدیریت باشگاه النصر بلافاصله بعد از پایان بازی با پرسپولیس اعتراض خود را اعلام کرد. روز گذشته هم باشگاه النصر شکایت خود را با جزئیات به AFC ارسال کرد که این شکایت ابتدا به دبیرخانه کمیته انضباطی می‌رود؛ جایی که سه عضو از این کمیته آن را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ادامه کشمکش برای حضور سرمربی جدید استقلال

یاسر المسهل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و عضو کمیته انضباطی AFC نمی‌تواند در این جلسه حضور داشته باشد، چرا که او خودش یک سعودی است.

 انتظار می‌رود سرپرستی جلسه رسیدگی به این شکایت برعهده «لیم کیا تانگ» رئیس سنگاپوری کمیته انضباطی AFC باشد که همزمان عضو کمیته انضباطی فیفا هم هست؛ همچنین خانم «شین روی» چینی که نایب رئیس این کمیته است. انتظار می‌رود عضو سوم دیگری هم برای رسیدگی به این پرونده انتخاب شود.

انتظار می‌رود رسیدگی به شکایت از طریق تلفن یا به صورت اینترنتی از راه دور انجام شود و کلیه اسناد شکایت در اختیار اعضای کمیته انضباطی AFC قرار بگیرد.

مسیر برای پیروزی یا باخت در این پرونده طولانی است. نخست کمیته انضباطی، سپس کمیته استیناف AFC و بعد از آن شکایت به دادگاه عالی ورزش.»

روزنامه الشرق الاوسط همچنین اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس در رسانه های ایران را بازتاب داده اند و بخشی از گفتگوی دارو بوشیچ وکیل برانکو را هم با رسانه‌های ایران منعکس کرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    چه معنی داره به برانکو پول بدیم !؟؟؟ما تاج رو داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس