کد خبر 1141502
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
جریمه النصری‌ها به دلیل اتفاقات بازی با پرسپولیس

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه النصر عربستان برای تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه النصر عربستان در ادامه شکایت خود علیه باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف AFC، طی لایحه‌ای از این کمیته درخواست صدور دستور موقت برای تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت که این درخواست از سوی کمیته استیناف AFC رد شد.

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با درخواست باشگاه النصر برای تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرده است.

در همین زمینه نیز باشگاه النصر لایحه خود در شکایت از باشگاه پرسپولیس را با کمک وکلای بین‌المللی به کمیته استیناف AFC ارسال کرده است و باشگاه پرسپولیس نیز تا روز چهارشنبه زمان دارد تا لایحه دفاعی خود در این پرونده را به کمیته استیناف ارسال کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • من IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    37 2
    چی میگن اینا؟!!!!!بااینکارا وحرکات یعنی میخوان نشون بدن که حقشونوخوردن؟!اخه یکی نیست به اینا بگه خجالت بکشید؟وقتی توزمینی که داورشوخریدیدوبازورپول ونفوذ چندساعت قبل بازی یه بازیکن تاثیرگذارحریف روهم محروم میکنیدوبازم باتمام این اوصاف میبازیدوحرفی برای گفتن نداریدودبه درمیاریدوبازم شکایت میکنیدوچیزی گیرتون نمیاددیگه دنبال چی میگردید؟!میخوایدهمینجوری جام قهرمانی اسیاروبهتون بدن!!!!!البته به عنوان بی ظرفیت ترین تیم اسیا وجهان؟!واقعا خاک برسرتون واونایی که ازداخل ایران به شمابدبختاگرامیدادن.
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      0 3
      حق اینا رو فقط نه بلکه حق تمام فوتبال ایرانم لنگیا خوردن دیگه این موضوع جهانی شده
  • شاهین IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 0
    به حال این عربستان والنصر باید گریست. واقعاً خجالت آور هستش که فکر می کنم پول دارن تمام دنیا را میشه خرید. فوتبال خریدنی نیست جنگیدینی هست پس زر نزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس