بررسی شکایت باشگاه النصر بدون درخواست مدرک از پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا مدرکی بابت بررسی شکایت النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس نخواسته است.

به گزارش مشرق، النصر عربستان پس از قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بابت استفاده نماینده ایران از خریدهای تابستانی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

النصر جذب هفت بازیکن توسط پرسپولیس در نقل و انتقالات و استفاده از آنها در لیگ قهرمانان را مغایر با حکم فیفا در خصوص محرومیت سرخپوشان به دلیل عدم پرداخت طلب برانکو دانسته.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برای بررسی این موضوع از فیفا استعلام گرفته است تا در جریان جزئیات حکم محکومیت پرسپولیس در پرونده برانکو قرار بگیرد.

AFC در حالی پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس را بررسی می‌کند که تا روز دوشنبه هیچ درخواست رسمی از نماینده فوتبال ایران برای ارائه مدارک نداده است.

رفتار عجیب کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی است که این نهاد ورزشی قصد دارد تا امروز درباره این پرونده تصمیم گیری کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    21 5
    مدارک رو از سعودی های مقیم ایران گرفتن
  • محمد IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    17 3
    کیسه وطن فروش عروس آل سعود
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      6 11
      یجوری میگن وطن فروش انگار کار درست انجام دادن !!! برادر تقلب کردین پای لرزش هم بشینین اگه به تقلب و شیره مالیدن باشه که خیلی تیمها میتونستن این کارو انجام بدن .استقلال اینهمه بازیکن گرفت ولی حتی یکیشو نتونست بازی بده . شجاعیان که 1 ساله با تیمه نتونست بازی کنه بخاطر بابا مسعود شما . حاله که گند کارتون رو شده شدیم وطن فروش ؟؟؟ اگر سر قضیه طارمی درست و حسابی گوشتون رو پیچونده بودن الان جرات این کثافت کاری ها رو نداشتین که طلبکارم بخواین بشین .
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 0
      شجاعیان یک ساله که مصدوم شده بعد شما پنجره نقل و انتقالاتتون بسته بود و بازیکن گرفتید ولی پرسپولیس مشکل نقل و اکتقالات نداشت. عادت دارید شکست‌هاتون رو به وزارت ربط بدید. اب رو بریز همونجا که میسوزه
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 1
      شجاعیان یک ساله که مصدوم شده بعد شما پنجره نقل و انتقالاتتون بسته بود و بازیکن گرفتید ولی پرسپولیس مشکل نقل و اکتقالات نداشت. عادت دارید شکست‌هاتون رو به وزارت ربط بدید. اب رو بریز همونجا که میسوزه
  • محمد IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    پرسپولیس به لطف خداوند دربازیرفینال بازی خواهدکرد و پیروز هم میشود..قول شرف میدم به تمام هوادارا....این کامنت بنده رو ازش عکس بگیرید اگه حرفم نشد هرچی دوست دارید بگید ...استقلال العربستان..سعودیه الکثیف...
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    حرف مفت نزن سعودی ..آتیش گرفتین که ده ساله الاف تو لیگ میچرخین و هیچ کاری نتونستین بکنین.
  • reza19923 IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    اگه اینجوریه بایدکل بازیهای پرسپولیس مقابل بقیه تیم هاروهم 3برصفربزنند.السدوپاختاکوروشارجه اختمالا"جام دوباره بایدتکراربشه بااین کرونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس