کد خبر 1126663
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
اعتراض کتبی استقلال به داوری در لیگ کشتی

احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال در نامه ای به رییس فدراسیون کشتی اعتراض خود را به عملکرد داوری در ۳ مبارزه این تیم مقابل دانشگاه آزاد اعلام و خواستار بررسی مجدد آن ها شد.

به گزارش مشرق، تیم کشتی آزاد استقلال در جریان دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، با ۳ پیروزی مقابل تیم های دانشگاه آزاد، شهدای زنجان و شرکت سهامی فرش در صدر گروه الف جای گرفت.

کشتی حساس این تیم مقابل دانشگاه آزاد دیگر مدعی گروه الف با نتیجه ۷ بر ۳ به سود استقلال به پایان رسید اما کادر فنی و مدیریتی استقلال نسبت به عملکرد داوران در ۳ مبارزه ای که به شکست کشتی گیران این تیم منجر شد، شدیدا معترض شدند.

بیشتر بخوانید:

تصمیم جدید استانداری، لیگ کشتی را تعطیل نمی‌کند

مسعود نصیری، سرپرست تیم کشتی آزاد استقلال با اشاره به ارسال نامه اعتراضی باشگاه استقلال به رییس فدراسیون کشتی در باره عملکرد داوران در ۳ مبارزه این تیم مقابل دانشگاه آزاد، گفت: در ۳ مبارزه جمال عبادی، امیر محمدی و عباس فروتن در اوزان ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم شاهد قضاوت ضعیف داوران بودیم و یکسری از امتیازها به کشتی گیران ما تعلق نگرفت. با توجه به حساسیت بالای مسابقات فدراسیون باید از داورانی استفاده کند که از تجربه بالایی برخوردارند تا حقی از تیم هایی مثل استقلال ضایع نشود.

سرپرست تیم کشتی استقلال افزود: بر همین اساس در نامه ای به رییس فدراسیون کشتی خواستار بررسی عملکرد داوران در این ۳ مبارزه شدیم تا اگر این امکان فراهم شد نتایج این ۳ مبارزه اصلاح شود، در غیر این صورت در ادامه لیگ حساسیت بیشتری بر نحوه انتخاب و قضاوت داوران صورت گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    1 1
    همه در حال ناله هستین بس کنید دیگه اههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس