کد خبر 1127505
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
واکنش سایت روسی به بازگشت حسن یزدانی به میادین

یک سایت روسی با انتشار گزارشی در خصوص آغاز لیگ برتر کشتی در ایران به بازگشت حسن یزدانی به میدان و پایان دوران مصدومیت او پرداخت.

به گزارش مشرق، یک سایت روسی ضمن تحلیل لیگ برتر کشتی آزاد به پیکارهای دور رفت این رقابتها اشاره و اعلام کرد: «روز نخست رقابت‌های دور رفت گروه ب لیگ کشتی آزاد ایران در حالی برگزار شد که تیم بازار بزرگ ایران در دو دیدار خود به برتری رسید.»

در بخش دیگری از این گزارش به آخرین وضعیت حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک اشاره شده که آخرین بار در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان روی تشک حاضر شد و به عنوان قهرمان رسید.

بیشتر بخوانید:

یک بام و دو هوا برای گوش‌شکسته‌ها

در ادامه این گزارش آمده است: «حسن یزدانی پس از عمل جراحی روی زانو خود با گذشت حدود یکسال دوری از میادین بار دیگر مبارزاتش را روی تشک مسابقه آغاز کرد و توانست علیرضا کریمی نماینده تیم هیات کشتی قائمشهر را با نتیجه ۱۳ بر صفر شکست دهد. در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمد حسین محمدیان که در تورنمنت ایتالیا کایل اسنایدر آمریکایی قهرمان جهان و  المپیک را شکست داده بود در رقابتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۳ علی شعبانی را از پیش رو برداشت.

همچنین در دیدار سنگین وزن  امیر حسین زارع قهرمان سال گذشته زیر ۲۳ سال جهان که موفق  به شکست بیلال ماخوف قهرمان نامدار روس هم شده، عملکرد عالی داشت و موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر دیگر شرکت کننده رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ یعنی یدالله محبی را شکست دهد.

در این فصل از رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد ایران تیم ها به ۲ گروه تقسیم شدند و هم اکنون بازار بزرگ ایران و استقلال تهران که هدایت آن را رضا یزدانی قهرمان جهان بر عهده دارد صدرنشین گروه های خود هستند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس