پاشازاده: گزینه‌های هدایت استقلال شایستگی‌ دارند/ امیدوارم هرکدام انتخاب شد به نفع تیم باشد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: امیدوارم هر کسی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد به نفع تیم باشد و بتواند دل هواداران را شاد کند.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا گزینه سرمربی‌گری باشگاه استقلال هستید یا خیر؟ اظهار کرد: همه می دانند چه کسانی گزینه هدایت استقلال هستند. امیدوارم هر کسی که انتخاب شد به نفع استقلال باشد و بتواند دل هواداران را شاد کند.

او ادامه داد: هر کدام از این عزیزان شایستگی هایش را دارند و همه برای این تیم زحمت کشیده اند. امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم مشخص شود و استقلال از این وضعیت بیرون بیاید.  

پاشازاده اضافه کرد: باعث افتخار هر کسی است که استقلال به او پیشنهاد سرمربی گری دهد. امیدوارم که بتوانیم به استقلال کمک کنیم و هر کدام از ما که انتخاب شویم ان‌شاالله بتوانیم که در این سمت موفق عمل کنیم.

تاکنون از پاشازاده، فکری، نکونام و الکس نوری به عنوان گزینه‌های هدایت استقلال در فصل جدید نام برده شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    اول هیت مدیر باید مشخص شوند اونم باید امثالی مثل هادی طباطبائی و استقلالیها باشند بعد مدیر عامل مشخص شود که فتح الله زاده مناسبترین فرد است بعد کمیته فنی قوی شکل بگیرد تا سرمربی رو انتخاب کند شما اصل کار و ول کردید رفتید مربی انتخاب میکنید جای سوال دارد بازم هیچی نمیشه استقلال امسال با این وضعیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس