کد خبر 1128950
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
پاشازاده: تیم ملی فوتبال هنوز کار دارد/ فکری می‌تواند در استقلال موفق باشد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و استقلال گفت: عدم هماهنگی تیمم ملی در بازی با ازبکستان مشخص بود و این تیم هنوز کار دارد تا به آنچه کادرفنی می‌خواهد، برسد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره برتری 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در اولین سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، اظهار داشت: نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه خوب بازی نکردیم. هنوز کار داریم تا شکل اصلی تیم ملی به آن چیزی که کادر فنی می‌خواهد، برسد. عدم هماهنگی در نیمه دوم مشهود بود. این مسئله طبیعی است، چون بازیکنان زیادی در این نیمه تغییر کردند.

وی افزود: برخی از بازیکنان اولین حضورشان در تیم ملی بود و هنوز کار دارند. روی گلی که خوردیم ناهماهنگ عمل کردیم. باید بازی‌های دوستانه زیادی انجام دهیم تا به آن چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

بیشتر بخوانید:

تحلیل تیم ملی با اسکوچیچ در گام نخست

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال با اشاره به بازیکنان دعوت شده به اردو تصریح کرد: علت دعوت نشدن مهدی ترابی و رامین رضاییان را نمی‌دانم، چون می‌توانستند در لیست قرار بگیرند. همیشه این مسئله وجود داشته که در لیست تیم ملی دو، سه نفر می‌توانستند حضور داشته باشند، اما باید به تصمیم کادر فنی احترام گذاشت و ببینیم آینده چه می‌شود. هر کسی می‌تواند بگویید این بازیکن باشد یا آن بازیکن نباشد.

پاشازاده در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر سرمربی انتخاب شد و تیم از بلاتکلیفی در آمد. امیدوارم فکری در استقلال موفق باشد. استقلال بازیکنان خوبی دارد و مسئولان باید حمایت کنند تا به دوران اوج خود برگردد. این تیم همه چیز دارد. فکری خودش استاد است و یقین دارم که می‌تواند موفق باشد.

وی در خصوص اینکه پیشکسوتان خواهان اتحاد هواداران برای حمایت از فکری شده‌اند، تأکید کرد: صد در صد باید اینطور باشد. ما با شخص کار نداریم و اگر استقلالی هستیم، باید با تمام وجودمان حمایت کنیم، حمایت هم باید منطقی و درست باشد. ما می‌آییم و می‌رویم و این استقلال است که می‌ماند و حماسه‌سازی می‌کند. امیدوارم امسال سال خوبی برای استقلال باشد و خنده به لبان هواداران بازگردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس