کد خبر 1125603
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
پیغام واسعی به استقلال: تکلیفم را روشن کنید

هافبک تیم پیکان که از او به عنوان گزینه خرید استقلال یاد می‌شود، با گلایه از شرایط کنونی به مسئولان باشگاه پیغام داده که تکلیفش را روشن کنند.

به گزارش مشرق، سعید واسعی یکی از بازیکنانی بود که استقلالی‌ها در بحبوحه خریدهای خود در نقل و انتقالات؛ روی او هم دست گذاشتند و مذاکراتی جدی با وی انجام داده و حتی توافق هم حاصل شد. اما از آنجایی که این بازیکن تحت قرارداد پیکان بود، این نقل و انتقالات به رضایت باشگاه پیکان منوط گردید.

بعد از آن هر دو باشگاه استقلال و پیکان دستخوش تغییرات مدیریتی شدند تا توافقات قبلی از سوی هر دو باشگاه نادیده گرفته شود و این انتقال در ابهام قرار گیرد.

سعید واسعی که از این شرایط رضایت ندارد و گفته می‌شود حداقل از دو تیم لیگ برتری دیگر هم پیشنهاد دارد، به مسئولان باشگاه استقلال پیغام داده که تکلیفش را مشخص کنند. این بازیکن در نظر دارد چنانچه انتقالش به استقلال منتفی شود، تا زمانی که فرصت باقی است به پیشنهادات دیگرش به صورت جدی فکر کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهراب SE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    3 6
    التماس میکنی بیان بگیرنت...عزت خودتو نابود نکن برو جایکه دنبالتن..پس فردا میگن خودت دست وپا میزدی بیای،یکم احساسات رو کم کنید ،بعنوان یک ورزشیه سوخته میگم،اونایکه منطقی عمل کردن موفق شدن
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      6 0
      لنگی میدونم از این بابا سوزش داری درکت میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس