کد خبر 1117473
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
واسعی: در زمان گرشاسبی کار انتقالم قطعی شده بود/ دلم با استقلال است و امیدوارم رضایتنامه‌ام را صادر کنند

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: پروژه انتقال من به استقلال در زمان مدیریت آقای گرشاسبی کلید خورد اما به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفتند و حالا من مانده‌ام و حوضم!

به گزارش مشرق، سعید واسعی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف انتقالش به باشگاه استقلال چه شد، عنوان کرد: من هنوز رضایت نامه‌ام را نگرفته‌ام اما با وجود آنکه کارهای انتقالم نهایی شده بود، یک سری مخالفت‌ها صورت گرفت اما به نظر می‌رسد قضیه هنوز به صورت کامل باز نشده است.

وی افزود: آقای گرشاسبی همین هفته گذشته با استقلال در ازای مبلغی نزدیک به 2 میلیارد تومان به توافق رسید تا رضایت نامه من را صادر کند اما خواسته پیکان دریافت چک روز بود. بعد از این اتفاق، تغییراتی در مدیریت باشگاه ایجاد شد و البته شایعه‌ای در فضای مجازی دست به دست شد که تغییر مدیرعامل به خاطر انتقال من به استقلال بوده است.

بیشتر بخوانید:

گرشاسبی قانونا نمی توانست در مسند مدیریت بماند/ واسعی رضایت نامه ندارد

هافبک پیکان تصریح کرد: پروژه انتقال در زمان مدیریت آقای گرشاسبی کلید خورد اما به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفتند و حالا من مانده‌ام و حوضم!

هافبک مدنظر استقلال خاطرنشان کرد: خوشحالم که اکبر محمدی به عنوان فرد فوتبالی وارد پیکان شده و درک می‌کند که یک فوتبالیست همیشه به فکر پیشرفت است. امیدوارم او با انتقال من با استقلال موافقت کند؛ هر چند قربانی فضاسازی در فضای مجازی و شایعات شدم، وگرنه انتقالم قطعی شده بود.

وی یادآور شد: تأکید می‌کنم 90 درصد کار انتقال من به استقلال با پیگیری آقای گرشاسبی انجام شد. پیکان تیم ریشه‌داری است و خودم را مدیون این باشگاه می‌دانم، ‌اما دلم جای دیگر است. شاید کم پیش بیاید چنین فرصتی نصیب یک بازیکن شود. امیدوارم انتقال من به استقلال انجام شود تا بتوانم در این تیم پیشرفت کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس