کد خبر 1128429
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
واسعی: تا پس فردا منتظر استقلالی ها می مانم

بازیکن فصل گذشته پیکان معتقد است که به صورت قانونی با این تیم قراردادش را فسخ کرده است.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که صحبت های زیادی پیرامون حضورش در استقلال مطرح بوده است، سعید واسعی وینگر فصل گذشته پیکان است که در چندین مرحله با مدیران استقلال وارد مذاکره شده بود.

واسعی در گفتگو با رادیو جوان درخصوص ماجرای فسخ قراردادش با تیم پیکان توضیح داد: من یک سال دیگر با پیکان قرارداد دارم، اما پس از مشورت با وکیلم و طبق بندهایی که در قراردادم وجود دارد، به صورت یک طرفه با پیکان فسخ کردم که این فسخ قانونی است. مسئولان پیکان می گویند که کار من درست نبوده است ولی اینچنین نیست.

وی ادامه داد: من طبق بند ۱۴ فیفا دو ماه حقوقم را از باشگاه نگرفتم و قراردادم را فسخ کردم. من دو نامه طی ۱۰ روز به باشگاه ارسال کردم که حقوقم را پرداخت کنند و با وجود اینکه تا ۱۵ روز صبر کردم، اما این اتفاق رخ نداد و من پس از مشورت با وکیلم، به فدراسیون فوتبال مراجعه کردم و قراردادم را فسخ کردم.

واسعی درباره اینکه گفته می شود او ۷ درصد بیشتر از مبلغ قراردادش دریافت کرده است، گفت: این مسئله کلا از ریشه اشتباه است. چرا که تیم در صورت سقوط می توانست ۳۰ درصد جریمه شود. من برای پیکان خیلی زحمت کشیدم. قرارداد من با تیم پیکان ۵۰۰ میلیون تومان بود ولی مدیران پیکان برای رضایت نامه من ۴ میلیارد تومان ارزش گذاری کرده بودند که مبلغ زیادی است و به همین دلیل من پس از مشورت با وکیلم توانستم قراردادم را فسخ کنم.

او ادامه داد: مبلغ قرارداد من کم بود و برای موفقیت این تیم زحمت کشیده بودم و حتی باشگاه استقلال راضی شده بود نصف این مبلغ را پرداخت کند که در زمان آقای گرشاسبی این کار عملی نشد و با آمدن آقای محمدی ایشان مبلغ بیشتری را برای صادر کردن رضایت نامه درخواست کردند. از مسئولان تراکتور و فولاد تشکر می‌کنم که پیگیر جذبم بودند ولی من به احترام تک تک هواداران استقلال سعی دارم به این تیم بروم و بتوانم لطف طرفداران این تیم را جبران کنم.

وی درباره مذاکراتش با استقلالی ها توضیح داد: من با مدیران استقلال صحبت هایی را داشته ام و تصمیم گرفته ام تا ۲ روز به این تیم فرصت بدهم اما اگر غیر از این باشد، من هم موظف هستم برای آینده ام تصمیم گیری کنم و با توجه به در پیش بودن شروع فصل جدید، باید تمریناتم را شروع کنم.

واسعی در پایان در مورد ذهنیتش از محمود فکری و اینکه می تواند در این تیم خودش را نشان دهد، گفت: هر مربی ای عقاید خودش را دارد. آقای فکری بازیکن و کاپیتان سابق استقلال بودند و احساس می کنم بتوانم خودم را به ایشان ثابت کنم و اگر به استقلال رفتم برای موفقیت در این تیم تمام تلاشم را می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس