کد خبر 1124389
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
نیروی دریایی | ندسا | نیروی دریایی سپاه , پهپادهای ایران , اخبار نظامی | اخبار دفاعی , تجهیزات نظامی ایران ,

یک نشریه صهیونیستی نوشت، ایران با عرضه دستاوردهای نظامی خود نشان می‌دهد که یک قدرت جهانی در تولید سلاح و بسیار فراتر ازمهندسی معکوس ادوات روسی ، چینی یا کره شمالی است.

به گزارش مشرق، یک نشریه صهیونیستی روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از سوی ایران و نمایش انوع تجهیزات جنگی از جمله موشک و پهپاد نوشت، ایران اینک ابرقدرت پهپادی و یکی از کشورهایی است که شمار زیادی پهپاهای کوچک ، بزرگ و انتحاری را می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

«عماد ایرانی» هم به کلکسیون شکارچیان ناوهای هواپیمابر اضافه شد

روزنامه «جروزالم پست» در مطلبی به قلم «سث فرانتسمن» در این باره نوشت، ایران با برپایی نمایشگاهی از موشک‌ها و پهپادهای خود در روزهای اخیر موفقیتش در سال‌های گذشته را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه بیانگرموفقیت سپاه پاسداران ایران به عنوان یک قدرت هوایی است. این نمایشگاه که از سوی مقامات ارشد ایران افتتاح شد بیانگر سربلندی و موقیت در ساخت تسلیحات قبل از خاتمه تحریم تسلیحاتی است. ایران اساسا می‌گوید، با وجود تحریمها، این تجهیزات را ساختیم.

بیشتر بخوانید:

موسسه آلمانی: ایران هشتمین قدرت نظامی جهان است

نویسنده این گزارش با اشاره به نمایش انوع موشک‌ها و پرتابگرهای آن نوشت، ایران با رونمایی این تسلیحات  نشان می‌دهد که چگونه قادر است موشکها را در اقصی نقاط جابجا کرده و آنها را شلیک کند.

ببینید:

فیلم/ گزارش المیادین از وضعیت نظامی ایران

نویسنده در بخش دیگر این گزارش نوشت، ایران یک قدرت پهپادی و یکی از کشورهایی است که شمار زیادی پهپاد کوچک و بزگ تاکتیکی و انتحاری را می‌سازد. ایران یگان ‌های راداری جدید برد بلند را نیز  در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. رادارها برای دفاع هوایی و موشکی ایران با اهمیت هستند. نقطه برجسته این بخش نمایش پهپاد «آر کیو-۱۷۰» گرفته شده از آمریکا بود. این پهپاد سری ازسوی آمریکا برای جاسوسی علیه ایران مورد استفاده قرار می گرفت. ایران در سال ۲۰۱۱ توانست این پهپاد را به زمین بنشاند.

نویسنده درخاتمه نوشت، این نشان می‌دهد که ایران بر این باور است که می‌تواند  پیشرفته ترین هواپیمای بدون سرنشین را با پشتیبانی پدافند هوایی سوم خرداد و انواع موشک های کروز در نیروهای مسلح خود مستقر کند. این کشور به وضوح در تلاش است تا نشان دهد یکی از قدرتهای جهانی در تولید سلاح و بسیار فراتر از مهندسی معکوس ادوات روسی ، چینی یا کره شمالی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    33 0
    هنوز پهپاد قاره پیما مونده
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      14 0
      افرین نیروهای مسلح ایران عزیز و مرگ بر صهیون منطقه خاورمیانه.....
  • US ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    12 0
    الان جنگ جنگ بهپاد هاست مثل غرب آسیا
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    12 0
    افرین نیروهای مسلح ایران عزیز و مرگ بر صهیون منطقه خاورمیانه.....
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    12 1
    تاچشم امریکا صهیونیست والسعود ازحدقه دراید پاینده باد ایران ورهبرم سید علی
  • سید علی اکبر هاشمی IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    جایی که من شیشه بر تحصیلات دانشگاهی ندارم پهباد می سازم آنوقت جوانان ما پهباد که چیزی نیست خیلی کارهای بزرگتر میتونن انجام بدن فقط پشتیبان لازم دارن که بتونه هزینه اونا را تامین کنه دلم میخواد یک سمپاش کوچک پهبادی بسازم که نرن چهارصد ملیون از خارج وارد کنن
  • سعید خلیلی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    پهپاد قاره پیما از بمب هیدروژنی بدتره می تواند مواد رادیواکتیو را در نیویورک پخش کند و چرنویل دیگری بسازد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس