کد خبر 1123462
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در خصوص یکی از تیترهای روزنامه اعتماد که درباره استعفای روحانی بود در کانال تلگرامی خود نوشت: روزنامه اعتماد، ذیل تیتر "پیشنهاد استعفای روحانی" نوشت:

وضعیت روحانی برای منتقدان اصولگرا مثل استخوانی شده که نه می‌توانند قورت دهند و نه می‌توانند بالا بیاورند. این تحمل از روی ناچاری است... دود این وضعیت به چشم مردم می‌رود. طی ده ماه گذشته هیچ مشکلی حل نشده که بر مشکلات اضافه هم شده.

...اخباری از گفتگوها میان نمایندگان ایران و کاخ سفید مطرح می‌شود. اگر چه به این اخبار اطمینانی ندارم ولی در هر صورت این مسیری است که دیر یا زود باید برگزید... حالا که اصول‌گرایان، قدرت استیضاح را ندارند، روحانی شخصا دست به کار شود. کناره گیری نه به معنای اعتراض، بلکه به معنای گشودن راه‌ برای حل ماجرا...

اگر برای حل مشکلات و گرانی، آدرس کاخ سفید داده می‌شود، در این صورت کسی که قادر به گفتگو با آن نیست باید کنار برود و راه را باز کند تا دیگران اقدام کنند. حداقل بخاطر کشور و مردم چنین کنید".

همزمان رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات،  توییت زده "پیشنهاد عبدی درباره استعفای روحانی، پیشنهاد خوبی است برای رهایی از سر درگمی و مشخص شدن مسئولیت ها!".

بله برای نیروهای انقلابی هم مثل مردم، تحمل بی کفایتی های دولت روحانی سخت است. اما این بی کفایتی، نانی است که اصلاح طلبان سر سفره مردم گذاشته اند. آنها با دادن آدرس اعتماد به آمریکا، در حق مردم خیانت کردند و نمی توانند دوباره نسخه تجویز کنند.

خدعه و خیانت دوم شان، این است که با وجود عهدشکنی آمریکا، خواستار مذاکره مجدد شدند و نوشتند حتی اگر لازم باشد مثل رئیس جمهور صربستان تحقیر شویم و مثل برّه و برده مقابل ترامپ بنشینیم، عقلانی است (!) چرا به دروغ، آدرس گشایش اقتصادی را در واشنگتن می دهند؟ مگر با همین آدرس، معیشت مردم را تنگ نکردند؟

خدعه و خیانت سوم این است که دروغ "مذاکره پنهانی" را که جعل یک نشریه کذاب کویتی (مثل خودشان وابسته به آمریکایی) است، راست جا بزنند و القا کنند نظام دنبال مذاکره است.

خدعه و خیانت چهارم، القای اختیار نداشتن دولت است و حال آن که دولت، توافق کج و معوج برجام را بر خلاف چهارچوب های نظام و هشدار ها و نصیحت های رهبری فراهم کرد و به شکلی غلط تر به اجرا گذاشت.

آیا باید توانمندی نظامی را هم واگذار، و کشور را مقابل دشمن خلع سلاح می کردند؟ آیا با ندانم کاری بنزینی چهار ساله، کشور را به کام آشوب نبردند؟ دیگر اختیار کدام کار را باید می داشتند؟ مگر سعید لیلاز عضو مرکزیت کارگزاران نگفت با اختیارات داده شده به دولت، چوب خشک هم، اقتصاد را بهتر اداره می کرد؟!

دو دهه قبل هم وقتی دولت و مجلس مدعی اصاحات در اثر بی کفایتی شدید و انحراف از خدمتگزاری، مردم را ناراضی کرد، همین طیف دم از خروج از حاکمیت زدند و مدعی شدند دولت اختیارات ندارد.

بیست سال بعد، چرا مجددا در انتخابات با وعده های عوام فریبانه، کشور را به لبه پرتگاه بردند و چرا چهار سال بعد مجددا ادعا کردند "ما اصلاح طلبان تضمین وعده های روحانی هستیم"؟!  آنها با فشار برای کناره گیری کسی که او را نامزد اجاره ای خواندند و حالا  تاریخ مصرف گذشته می دانند، پنجمین خدعه و خیانت را مرتکب می شوند تا ضمن مظلوم نمایی، از مواخذه مردم و نظام بگریزند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    2 61
    جان ناقابلم فدای اصلاحات
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      34 1
      ایشالله هر روز فدای یه تار موی من بشی بدبخت
    • عبدالله مومن IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      20 1
      جانت ناقابلت. فدای باد افساد طلبان. باد
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      15 1
      حقا که ناقابله
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      14 1
      واقعا و حقیقتا امثال شما جانشون پشیزی نمی ارزه..........
    • محمد IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      16 1
      خاک عالم بر سرت اوباش منافق اصلاح طلب.
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      21 1
      دقیقا، جونت کاملا بی ارزش و ناقابله و فقط به درد فدا کردن برای افسادات میخوره.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    16 1
    مرگ بر کسی که خائن به وطن باشد وخود فروخته
  • بصیر IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 1
    بابا شما اصلاحیون اول خودتان را اصلاح کنید بعد بیایید نسخه برای ملت ببیچید اصلا شماها این کاره نیستید واز مدیریت وحکومت داری بیگانه هستید چون هدفتان خدمت نیست چپاول وغرب زدگی وسرسپردگی به دشمن لطفا دست از سر ملت بردارید تا بازور ملت شمارا ننداخته توی آشغالدونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس