کد خبر 1126804
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
محمد ایمانی

قیمت سکه یک میلیون تومن شده و پراید داره میشه پنج میلیون تومن! مردم اون چنان رونقی به زندگیشون افتاده که نمی دونن با حسابای بانکی انباشته از پول چیکار کنن!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در واکنش به خبر نگرانی اصولگرایان از نامزد شدن ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ در کانال تلگرامی خود نوشت: طرف عضو تیم عملیات روانی دولته و به اسم ما اصولگراها توییت زده که اصولگراها نگران نامزد شدن ظریفن. آره واقعا ! نیست که هم چرخ سانتریفیوژها می چرخه و هم چرخ اقتصاد! دلار هم که از 3700 تومن رسیده به هزار تومن و شایعه شده که میره زیر پانصد تومن(!)

 قیمت سکه یک میلیون تومن شده و پراید داره میشه پنج میلیون تومن! مردم اون چنان رونقی به زندگیشون افتاده که نمی دونن با حسابای بانکی انباشته از پول چیکار کنن! یه عده هم از دولت شکایت کردن که چرا مدام پول یارانه میریزه تو حسابشون و حساب کتاب شون رو به هم میزنه! خلاصه یه وضعی، یه گشایشی شده که بیا و ببین!

تازه اینا محصول بازار مشترک روحانی- ظریفه، ببینین اگه ظریف بیاد، چه غوغایی میشه! فقط نمی دونم کدوم شیر پاک خورده ای تو مراکز دولتی نظرسنجی میکنه و به خاتمی  میگه محبوبیت دولت، زیر ده درصد شده. نمک نشناسا! آدم، نون دولتو بخوره و نظرسنجی بده که دولت هیچ محبوبیتی نداره؟ نظرسنجی زدنو از این آقا یاد بگیرین.

لابد یادتونه. کروبی تو انتخابات  84 به مشارکتیا تیکه مینداخت و میگفت میرن سر کوچه خودشون نظرسنجی میکنن و میگن نامزد ما از همه محبوب تره، کروبی انصراف بده! راست میگفتن؛ نامزد مشارکت اون سال بین هشت نفر، پنجم شد! یعنی اول، اون پنجم شد، بعدا بقیه اول تا چهارم شدن!

حالام این آقا که با برچسب "ما اصولگراها" نون سر سفره خونواده میبره، نظرسجنی کرده و فهمیده مردم برا اومدن ظریف سر و دست میشکنن. ایشالا که دوره احمدی نژاد زود تموم بشه و ظریف بیاد، بلکه از آمریکاییا یه امضا بگیره و... خلاصه شب بخوابیم و صبح پاشیم، ببینیم کن فیکون شده؛ دلار 27 هزار تومن، مثلا شده 25 هزار تومن! آخ که چه جشنی میشه گرفت!

مردمو چی فرض کردن؟ درسته گرفتارن و سرشون شلوغه، اما دیگه این قدرام حواس پرت نیستن که یادشون بره، همه چِکای ظریف و روحانی و بزکچی ها شون برگشت خورده.

عیب نداره. شما برو همین توییتا رو فاکتور کن و پولشو بگیر که مثلا حواس مردمو پرت کردم! مام میگیم باریکلّا خوب سینه خیز رفتی و فرار به جلو جا زدی! اصلا هم نمی پرسیم برجام دونتون درد می کرد، خوب شد؟! آخه جای برجامی که به مردم زدین، هنوز حسابی درد می کنه.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    42 3
    هفت ساله انتخاب غلط اندر غلط قاطبه مردم گریبان خودشون و الباقی مردم رو گرفته ! تو را بخدا سوگند درست انتخاب کنید
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      24 1
      بخدا قسم اگه از روحانی بگذرم از اون جماعت کفتارصفت متوهمی که براش تبلیغ کردند و اون رو تو پاچه ملت فرو کردند نمیگذرم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    33 1
    همه این آقایان بایستی در دادگاه محاکمه شوند .
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    30 3
    برجام=خریت جام
  • نیکتا IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    22 1
    آقای ایمانی همیشه قشنگ می نویسن، اما این بار عالی نوشتن. دست مریزاد
  • حسين DE ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    17 1
    جناب ايمانى بسيار خوب بود پايدار باشيد.
  • احمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    دو مشکل در کشور ما وجود دارد که باعث مشکلات عدیده ای می شود: 1ـ ریاست جمهور می تواند دو دوره انتخاب شود بهمین دلیل معمولاً دور دوم چون نمی تواند برای دوره بعد انتخاب شود و نیاز به رای مردم ندارد لذا هر کاری بخواهند انجام می دهند. بهتر است ریاست جمهوری یک دوره 5 یا 6 ساله شود. 2ـ چون بانک مرکزی زیر مجموعه دولت است لذا هر سیاست پولی و مالی که دولت بخواهد انجام می دهند لذا بایستی برای پرهیز از خودکامگی دولت، بانک مرکزی را از زیر مجموعه دولت منفک کنند.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود خدا خیرت بده برادر
  • وطن پرست IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    با ظریف تا ابد ... زبان دنیا بلد... ظریفی ...ظریفی ... موگرینی رو حریفی تازه اینا محصول بازار مشترک روحانی- ظریفه، ببینین اگه ظریف بیاد، چه غوغایی میشه! غوغای روحانی نگر ... عالی بود جناب ایمانی
  • مهدی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    روحانی و ظریف که انشا الله به موزه عبرت تاریخ خواهند رفت. با اون جماعت ساده لوح که دوباره گول هوچی گری های اصلاح طلبان قلم به مزد مزدور و بی بی سی و VOA رو می خورن و به یک کلاش متقلب دیگه رای می دهند چه کنیم؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس