کد خبر 1122962
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
محمدی: پرونده کالدرون به پرونده ویلموتس شبیه است/ ذوب‌آهن به هیچ بازیکنی هفت میلیارد نمی‌دهد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مبالغی که عنوان می‌کنند کاملا کذب و چنین ارقامی از طرف ذوب‌آهن به هیچ بازیکنی پرداخت نشده است.

به گزارش مشرق، جواد محمدی در خصوص وضعیت باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: اوضاع و احوال باشگاه خوب است. کارها را پیش می‌بریم و امیدواریم به لطف خدا توفیق و پیشرفت حاصل شود.

به دلیل کسالت فاصله داشتم

محمدی در مورد بازگشت به کار پس از مدتی کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی باشگاه، عنوان کرد: به دلیل کسالتی که پیش آمد، مدتی را فاصله داشتم. با تصمیم هیات مدیره محترم، احمد جمشیدی زحمت کشید و در این مدت امور جاری را راهبری و اداره کرد تا این فرصت فراهم شود که سلامتی را به دست بیاورم و بتوانم ادامه خدمت گزاری را انجام بدهم.

وی در مورد فراز و نشیب‌های مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن در این مدت تصریح کرد: خیلی از مسائل، اتفاقات، تصمیمات و نکات پیش آمده و قاعدتا کسی که فاصله داشته، شاید در جریان خیلی از موارد نباشد. بعضا در برخی مسائل هم در جریان بودم.

رضایی از بین گزینه‌های متعدد انتخاب شد

محمدی در خصوص انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن با وجود مطرح شدن اسامی دیگری برای هدایت این تیم، گفت: قاعدتا زمانی که قرار است سرمربی انتخاب شود، با گزینه‌های مختلفی مذاکره می‌شود، برنامه ارائه می‌کنند و این برنامه‌ها بررسی می‌شود و نهایتا منجر به انتخاب یک نفر و حاصل شدن یک نتیجه می‌شود.

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: این نیست که باشگاه فقط با یک نفر مذاکره کرده باشد و حتما آن یک نفر انتخاب شده یا نشده باشد. هیات مدیره وقت گزینه‌های متعددی را بررسی کرد و نهایتا با توجه به شرایطی که در باشگاه هست و چارچوب و سیاست کلی که وجود دارد، جمع بندی شده، تصمیم گیری کردند و رحمان رضایی را به عنوان سرمربی معرفی شد. الان انتخاب انجام و با رضایی قرارداد بسته شده و او کارش را شروع کرده است.

موفقیت رحمان موفقیت ذوب‌آهن است

وی با اشاره به حمایت از سرمربی تیم ادامه داد: طی جلسات و موضع گیری‌های مختلف، هم خود من و هم هیات مدیره اعلام کردیم قاطعانه از او حمایت می‌کنیم. سعی مان بر این است که تمام امکانات و ابزارهای لازم را با توجه به چارچوب و سیاست‌های کلی باشگاه برای او فراهم کنیم. موفقیت رضایی یعنی موفقیت ذوب آهن، فرقی نمی‌کند و قطع به یقین تلاش و برنامه‌ریزی حداکثری را در این زمینه انجام می‌دهیم. پیگیر هستیم و این کار ادامه دارد تا ان شاالله فصل خیلی خوب و موفقی را شروع کنیم و پشت سر بگذاریم.

محمدی در مورد جذب حسین ابراهیمی که در نهایت منجر به رفتن این بازیکن شد، اظهار داشت: بعد از اینکه برگشتم، صحبت‌هایی شده بود و اتفاقاتی افتاده بود. در نهایت او فسخ کرد و جزو بازیکنان جذب شده ما نیست. او رفته و من هم صحبتی با او نداشتم.

قیاس رادولوویچ و ویلموتس، قیاس مع الفارق است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد صحبت‌هایی که توسط عضو سابق هیات مدیره این باشگاه علیه او مطرح و از قرارداد رادولوویچ (سرمربی مونته‌نگرویی و اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن) به عنوان پرونده ویلموتس کوچک نام برده شده، گفت: اینکه یک نفر تعبیری را برای خودش داشته باشد، واژه‌ای را درست کند و ما هم همان واژه را تکرار کنیم، باید با دلیل و برهان باشد. بحث و صحبت روی یک نکته، خبررسانی و نشر آن باید با منطق باشد. چنین مقایسه‌ای قیاس مع‌الفارق است.

محمدی ادامه داد: اگر بخواهیم از پرونده ویلموتس شبیه سازی کنیم و این صحبت‌ها را مطرح کنیم، بهتر است دوستان سری به آرشیو ذهنی خودشان بزنند که اسناد و مدارک آن هم موجود است. پرونده‌های خیلی بزرگتر مانند آمدن کالدرون‌ها به ایران که دوستان خودشان پشت این پرونده‌ها بودند و قضایا را می‌دانند، وجود دارد.

در پرونده رادولوویچ، ذوب‌آهن طرف مدعی است

وی با اشاره به پرونده کالدرون و پرسپولیس افزود: پرونده بیش از 750 هزار دلاری کالدرون و دستیارانش که دوستان برای پرسپولیس به وجود آوردند و هنوز هم گریبانگیر این باشگاه و یکی از مشکلات حقوقی مطرح شده بر علیه فوتبال ما است، خیلی شبیه‌تر به پرونده ویلموتس است تا اینکه بخواهیم فرار رو به جلو کنیم و چنین حرف‌هایی را در مورد باشگاه ذوب‌آهن یا شخص جوادمحمدی بزنیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: در مورد موضوع پرونده و قرارداد رادولوویچ و شرایطی که بر آن حاکم بوده و عنوان کردم به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، چند نکته حائز اهمیت و مهم وجود دارد که گوشه‌ای از آن را تشریح می‌کنم. در این پرونده اصلا مدعی و شاکی، باشگاه ذوب‌آهن است. قراردادی که با او بسته شد برای مدت یک فصل و نیم بود. رزومه او هم مشخص است. او پنج سال پیاپی سرمربی تیم ملی لبنان بوده، پاختاکور را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت کرده، در اروپا در تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی کار کرده است.

به تمام تعهداتمان در قبال رادولوویچ عمل کردیم

محمدی در مورد پایبندی ذوب‌آهن به قرارداد با رادولوویچ عنوان کرد: ذوب‌آهن در قرارداد با او به صورت تمام و کمال تعهدات را بر اساس تقویمی که در قرارداد مشخص شده، رعایت کرده است. هیچگونه کوتاهی در خصوص او نداشته که بخواهد نسبت به باشگاه ما مدعی باشد. در سایر پرونده‌هایی که علیه فوتبال کشورمان وجود دارد، طرف‌های مقابل فسخ کردند و شاکی هستند اما امروز ذوب‌آهن نسبت به رادولوویچ شاکی است.

وی ادامه داد: نکته بعدی بحث تعهد نامه‌ها، مکاتبات و مستنداتی است که در پرونده رادولوویچ وجود دارد و نشان دهنده رعایت حقوق بین المللی و حرفه‌ای قرارداد توسط باشگاه و عدول اوست. از طرفی عملکرد فنی او کاملا مشخص است. تاثیر گذاری مثبت او در تیم، هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی و نتیجه‌گیری را همه احساس کردند اما به دلیل شرایط کرونایی از کشور خارج شد.

او به خاطر کرونا رفت اما تعهدنامه کتبی داد

محمدی درمورد پیش بینی برای خروج رادولوویچ از ایران گفت: یکی از نکات خیلی مهمی که در قرارداد او دیده شده بود، این بود که هر موقع قصد خروج از ایران را داشته باشد، باید با هماهنگی باشگاه این کار را انجام بدهد. قاعدتا وقتی می‌خواست به دلیل تعطیلی لیگ که شروع آن حدود چهار ماه طول کشید، از ایران خارج شود، بازهم علیرغم مواردی که در قرارداد لحاظ شده بود، یک تعهد نامه کتبی محکم و واضح از او گرفته شد و بعد اجازه خروج دادیم. رادولوویچ در این تعهدنامه اختیار را به صورت تمام و کمال به باشگاه واگذار کرد که اگر به هردلیلی برنگشت این حق برای باشگاه وجود دارد که قرارداد را یک طرفه فسخ و حقوق خودش را مطالبه کند.

دقیق و موشکافانه قرارداد رادولوویچ را فسخ کردیم

وی در مورد اینکه با این حساب هنگام عقد قرارداد با بوناچیچ، ذوب‌آهن قراردادی با رادولوولچ نداشته، گفت: قطع به یقین بدانید که فسخ قرارداد با رادولوویچ از طرف باشگاه ذوب‌آهن انجام شده است. با در نظر گرفتن تمامی دستورالعمل‌ها و برنامه‌های قانونی که از طرف فیفا ابلاغ می شود این اتفاق صورت گرفت.

محمدی افزود: این نبوده که بر اساس علایق شخصی یا از سر احساسات فسخ کنیم. خیلی زمانبندی شده، مشخص، با بررسی و پیگیری و موشکافانه تیم حقوقی باشگاه که ریز به ریز این مساله را پیگیری کردند این اتفاق رقم خورد. کما اینکه در مورد ثبت قرارداد و همچنین اخذ تعهد نامه از او نیز همین اتفاق افتاد. در کل یک کار کارشناسی و تیمی صورت گرفت. تمام مدارک و مستنداتی که بعضا به نکاتی از آن‌ها اشاره کردم به صورت مکتوب آماده است.

بیشتر بخوانید:

قوه قضائیه بعد از گزارش کمیته اخلاق به پرونده ویلموتس ورود کرد/ جاسوس‌ها و نفوذی‌ها زود ذوق‌زده شدند

رادولوویچ گفت بخشی از پولم را بر می‌گردانم

مدیرعامل ذوب‌آهن در خصوص طرح شکایت از رادولوویچ اظهار داشت: مستند سازی و اقدامات لازم برای طرح شکایت بر علیه رادولوویچ انجام شده و به امیدخدا بعد از ثبت شکایت در فیفا اطلاع رسانی می‌شود. کار این پرونده را آنقدر موشکافانه پیش بردیم که حتی خود او درخواست داد؛ حاضرم مبلغی از پولی که دریافت کردم را برگردانم و به صورت مسالمت آمیز فسخ کنیم.

وی با اشاره به تصمیم گیری جمعی در ذوب‌آهن گفت: همین نکته هم در هیات مدیره باشگاه مطرح شد چون اعتقادمان این است که خرد جمعی بهتر از تصمیم گیری یک نفر است. خیلی از موارد را در هیات مدیره طرح موضوع می‌کنیم. تبادل نظر و بررسی می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. در مورد این پرونده هم مرحله به مرحله، چه از شروع مذاکره و قرارداد تا حضور او و همه مسائلی که پیش آمد را با مدیران باشگاه مو به مو بررسی کردیم تا تصمیم عاقلانه و موثری بگیریم.

با خرد جمعی پرونده کی‌روش را بستیم

محمدی در مورد اینکه پنجره برخی از باشگاه‌های لیگ برتری به خاطر شکایات توسط فیفا بسته شده و آیا ذوب‌آهن نگرانی ازاین بابت ندارد، عنوان کرد: ما شاکی خاصی نداریم. زمانیکه من به باشگاه آمدم کی‌روش استنلی شکایت کرده بود و باشگاه هم برای پرداخت مبلغی به او محکوم شده بود. خوشبختانه با همکاری و خرد جمعی که داشتیم پرونده او را بستیم و خطر محرومیت یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی یا هر محکومیت دیگری را در مورد این پرونده از باشگاه دور کردیم.

در لیست سیاه فیبا بودیم

وی افزود: حتی ادی گابریل هرناندز هم طرح شکایت کرده بود که با توجه به مستندات و دفاعیاتی که انجام دادیم در آن پرونده هم فیفا به نفع ما رای داد و ختم به خیر شد. خوشبختانه تا این لحظه تهدید خاصی که علیه باشگاه ذوب‌آهن توسط افراد در مراجع بین‌المللی مانند فیفا مطرح باشد، وجود ندارد. حتی در بسکتبال هم پرونده‌ لورن وودز را داشتیم که چندسال از آن گذشته بود و فیبا هم باشگاه را در لیست سیاه قرارداده بود.

محمدی تصریح کرد: با کار کارشناسی و پیگیری که انجام دادیم، با شرایط خیلی خوب و پرداخت مبلغی ناچیز نسبت به جرائمی که علیه باشگاه صادر شده بود آن را هم بعد از چندسال حل کردیم و از لیست سیاه فیبا خارج شدیم تا بسکتبال ما از نظر حرفه‌ای و جایگاه بین المللی و داخلی با بیش از 5دهه فعالیت آسیب نبیند.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان خارجی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ایوان مارکوویچ یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. برای جذب دارکو بیدوف هم رحمان رضایی درخواست داده است. مذاکراتمان را با او انجام دادیم. بنابر تشخیص سرمربی و شرایط حاکم بر باشگاه تلاش می‌کنیم او در خدمت تیم باشد ولی از نظر بدهی و حساب و کتاب، با آن‌ها تسویه کامل انجام شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

رسانه‌ها از فرد مطلع سوال کنند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص ماجرای پرونده رضا شکاری که گفته می‌شود او به همین خاطر برای سفر به سوئیس درخواست ویزا داده با وجود اینکه جلسه دادگاه CAS باید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود، گفت: خواهشم این است که رسانه‌ها از منبع اصلی سوال کنند و جویای موضوع شوند. باید سوال را از فرد مطلع پرسید. تعجب می‌کنم که برخی رسانه‌ها بدون بررسی مدارک آن را منتشر می‌کنند.

در مورد شکاری ده‌ها بار با فیفا و CAS مکاتبه کردیم

وی ادامه داد: در خصوص پرونده رضا شکاری، نحوه برگزاری جلسه دادگاه و رسیدگی به آن؛ شاید بیش از ده‌ها مورد مکاتبه با نهاد مربوطه، در زمان خودش با فیفا و بعد از آن با دادگاه حکمیت ورزش(CAS) بین وکلای ما در ایتالیا و سوئیس انجام شده است. این نیست که یک بار نامه‌ای داده باشیم و جوابی گرفته باشیم یا اینکه آن‌ها یک بار سوالی پرسیده باشند و ما هم یک بار جوابی داده باشیم.

با درخواست CAS به سفارت سوئیس رفتم

محمدی با اشاره به مراجعه به سفارت سوئیس تصریح کرد: نامه‌ای منتشر که شده من روز 9سپتامبر به سفارت سوئیس رفته‌ام. مدارک و مستندات این موضوع موجود است و قابلیت رسیدگی قانونی را هم دارد. مطمئن باشید ما پیگیری قانونی و قضایی را در زمان خودش انجام می‌دهیم اما مراجعه من به سفارت سوئیس بنابر مکاتبه CAS با سفارت سوئیس بوده است.

وی افزود: این نیست که شما بنابر اختیار خودتان درخواستی را به سفارت کشور سومی بدهید و آن‌ها شما را برای مصاحبه دعوت کنند. خیر، حضور من یا هرکدام از مدیران وقت باشگاه در سفارت سوئیس با توجه به مکاتبهCAS اتفاق افتاده نه شخص من یا باشگاه ذوب‌آهن.

CAS برای برگزاری جلسه از ما نظرخواهی کرد

مدیرعامل ذوب‌آهن در خصوص زمان مراجعه به سفارت سوئیس گفت: CAS روز هفتم سپتامبر نامه داد که تا روز 9سپتامبر فرصت دارید اعلام کنید با توجه به شرایط کرونایی، نظرتان این است که دادگاه مجازی برگزار شود یا اینکه به صورت حضوری باشد. این موضوع در نامه‌ای که منتشر شده مشخص است و من نمی‌دانم چرا در مورد انتشار آن دقت لازم نشده است. روزی که من در سفارت سوئیس حاضر شدم هفتم سپتامبر بود نه روز نهم.

وی ادامه داد: اما عنوان شده که من روز نهم در این سفارت بودم. مدارک موجود و مشخص است که من چه روزی و چرا در سفارت سوئیس حضور پیدا کردم.ضمن اینکه من برگزاری جلسه دادگاه در اختیار من نیست که بخواهم تاکید یا پافشاری داشته باشم جلسه به صورت حضوری انجام شود. نهاد برگزار کننده دادگاه، CAS است که از ما و طرف مقابل نظرخواهی کرد. بنابر شرایط حاکم اوست که تصمیم گیری می‌کند جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود یا به صورت حضوری.  این نیست که به میل شخصی من باشد.

نباید زحمات مدیران قبلی را کمرنگ کنیم

محمدی در مورد سرانجام پرونده رضا شکاری گفت: این پرونده دو موضوع مختلف داشته، یکی بحث حق آموزش بود. از همه عزیزانی که از ابتدا زحمت کشیدند و این بخش انجام شد و ما حق آموزش را دریافت کردیم، تشکر می‌کنم. پرونده فعلی که در CAS به آن رسیدگی می‌شود، در خصوص فسخ غیرقانونی او بوده که انجام شده است. یکبار هم در فدراسیون فوتبال ما به این موضوع رسیدگی و  فسخ او غیرقانونی و غیرموجه تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: پرونده او به فیفا رفت. آنجا اعلام کردند در این موضوع اظهار نظر نمی‌کنیم چون یکبار به آن رسیدگی شده است. نهایتا باید در مرجع بالاتر یعنی دادگاه CAS به آن رسیدگی شود. الان تمام مستندات و مدارک لازم را آماده و ارائه کردیم. چه در زمان مدیریت قبلی و چه در زمان مدیریت ما، هرکس به نوبه خودش زحمت کشیده و نباید تاثیر دیگران را کمرنگ کنیم. من اخلاقا این را درست نمی‌دانم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

برای جلسه دادگاه شاهد داریم و این پرونده مربوط به اعتبار ایران است

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه طرف روسی اعلام کرده در جلسه مجازی شرکت نمی‌کند، گفت: اینکه طرف روسی بخواهد شرکت کند یا نه، به میل و علاقه خودشان مربوط است. باید صبر کنیم تا ببینیم روز جلسه چه اتفاقی می‌افتد. اما تمهیدات لازم را پیش بینی کردیم تا دوستانی که باید به عنوان شاهد دراین جلسه حاضر شوند در روز جلسه و در زمان خودش حاضر باشند.

وی در خصوص نحوه برگزاری جلسه تصریح کرد: با نامه CAS این جلسه قطعا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود. امیدواریم بتوانیم روز جلسه با دفاع موثر وکلا و شهادت خیلی خوب شاهدان و حقایقی که آنجا عنوان می‌شود اتفاق خیلی خوبی را رقم بزنیم. چون موفقیت در این پرونده اعتبار فوتبال کشورمان است. مربوط به شخص یا نهاد خاصی نیست. باشگاه ذوب‌آهن ایران است و ان‌شاالله موفقیت در این پرونده برگ دیگری به آبرو و اعتبار ورزش و فوتبال کشورمان اضافه کند.

محمدی در مورد زمان برگزای جلسه اظهار داشت: جلسه در ماه اکتبر برگزار می‌شود. قبل از آن باید یک پیش جلسه برگزار شود. چون جلسه به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود، قبل از آن یک جلسه آزمایشی خواهیم داشت تا مشکلی بابت شرایط برقرای ارتباط مجازی نداشته باشیم. باید یک هماهنگی با تیم وکلایمان در خارج از کشور و CAS انجام بدهیم و سپس 10تا7روز قبل از برگزای جلسه اطلاع رسانی عمومی را انجام می‌دهیم.

اگر کسی در کار هیات مدیره دخالت کند خودم اعلام می‌کنم

مدیرعامل ذوب‌آهن در خصوص اینکه گفته می‌شود کارخانه در کار هیات مدیره دخالت می‌کند، گفت: کارخانه ذوب‌آهن سهامدار عمده باشگاه است. سهامدار عمده تصمیمات راهبردی و اساسی شرکت‌های زیر مجموعه را می‌گیرد و این کار هم براساس قانون است. در مدتی که من مسئول اجرایی بودم به غیر از اینکه برنامه‌های هماهگی بیشتر و حمایت بهتر صورت گرفته باشد چیزی احساس نکردم.

وی با رد ادعای دخالت در امور جاری و مسائل داخلی باشگاه تصریح کرد:  اگر روزی ببینم دخالتی می‌شود و در امور اجرایی کسی ورود پیدا می‌کند مطمئن باشید اعلام می‌کنم چنین مساله‌ای هست. به هیچ عنوان دخالتی در اجرا نبوده، تصمیمات وسیاست‌های اصلی و عمده باشگاه از طرف سهامدار عمده ابلاغ می‌شود که کاملا قانونی و طبیعی است. برنامه ریزی ما هم بر اساس چارچوب‌هایی است که مشخص کرده‌اند.

به هیچ بازیکنی 7میلیارد نمی‌دهیم

محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود ذوب‌آهن برای جذب بازیکنان جدید حتی تا 7میلیاردتومان هم هزینه کرده است، گفت: این مبالغی که عنوان می‌کنند کاملا کذب و چنین ارقامی از طرف ذوب‌آهن به هیچ بازیکنی پرداخت نشده است. جذب بازیکن و عقد قرارداد با توجه به شرایط مالی که برای ما تعریف شده و بودجه‌ای که به صورت سالانه در مجمع ذوب‌آهن برای باشگاه تصویب می‌شود تصمیم گیری و حرکت می‌کنیم. اینطور نیست که بر اساس اراده شخصی یا شرایطی که متاسفانه در بازار فعلی نقل و انتقالات می‌بینیم نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم. اصلا با ارقام گزاف در ذوب‌آهن با کسی قرارداد نمی‌بندیم یا رضایت‌نامه‌ای داده نمی‌شود.

وی افزود: خوشبختانه قراردادهایی که امسال منعقد شد بر اساس چارچوب کلی و بودجه مصوبی که داریم حرکت کنیم. خرج و دخلمان را کاملا کنترل کنیم که به مشکل و معضلی در ادامه کار برخورد نکنیم. ضمن اینکه فقط تیم فوتبال نیست. ما در رشته‌های متعدد تیم‌های مختلفی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان داریم. آکادمی‌های کاملی داریم که برای همه این‌ها باید پیش بینی منابع لازم برای ادامه کارشان صورت بگیرد.

قانون منع خارجی‌ها کارشناسی شده بود اما نیاز به مکمل دارد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص قانون منع حضور بازیکن و مربی خارجی در فصل جدیدی فوتبال ایران عنوان کرد: تصمیم‌گیرندگان در کنار منع حضور بازیکنان و مربیان خارجی می‌توانستند کف و سقف و چارچوبی را  برای قراردادها مشخص کنند. در این صورت، امروز وضعیت نقل و انتقالات حالت سردرگمی نداشت. خیلی از باشگاه‌ها از جمله خود ما از این وضعیت ناراضی هستند. اعداد و ارقام نجومی وجود دارد که واقعا باعث تعجب است.

وی افزود: منع حضور خارجی‌ها کار کارشناس خوبی است که انجام شده و من با آن تا حد زیادی موافقم. چون در وهله اول فرصت را برای شکوفایی استعدادهای داخلی فراهم می‌کند. ضمن اینکه با توجه به وضعیت و نوسان ارزی که داریم هرچقدر بتوانیم منابع ارزی را حفظ کنیم قطعا در این برهه زمانی خاص به کشور کمک کرده‌ایم. قطعا در مورد این تصمیم، بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفته ولی می‌توانست مکمل‌هایی هم در کنار خودش برای قراردادهای داخلی داشته باشد که این وضعیت فعلی بر بازار نقل و انتقالات حاکم نشود.

در دو سه پست بازیکن جدید جذب می‌کنیم

محمدی در خصوص شرایط تیم ذوب‌آهن برای شروع فصل جدید گفت: ما و کادر فنی با تمام قوا پای کار ایستادیم. با تلاش‌هایی که می‌شود سعی می‌کنیم بهترین تیم را با توجه به چارچوب‌هایی که داریم روانه مسابقات کنیم. تا به حال در همین بازار نقل و انتقالات فعلی با شرایط که دارد، میزان جذب ما از نظر کمی و کیفی خوب بوده است.

وی در خصوص جذب بیشتر بازیکن برای تقویت تیم اظهار داشت: برای چند پست کلیدی دیگر با نظر سرمربی تیم در حال مذاکره هستیم و ان‌شاالله طی روزهای آینده این دو سه پست هم تقویت می‌شوند. امیدواریم جذب خوبی داشته باشیم تا تیم بدون دغدغه کارش را ادامه بدهد و حضوری پرقدرت در در لیگ داشته باشد. کادرفنی تعدادی برنامه پیشنهادی به باشگاه داده، پیش بینی و تمهیدات لازم را انجام می‌دهیم که به امیدخدا بتوانیم اردوی آماده سازی خوبی را هم برگزار کنیم. دو سه نقطه داخلی را مد نظر قراردادیم. وقتی نهایی بشود تاریخ و محل آن را اعلام می‌کنیم.

ذوب‌آهن بیدی نیست که با این بادها بلرزد

مدیرعامل ذوب‌آهن تصریح کرد: این باشگاه بیش از 50 سال قدمت دارد و بزرگ است. مثل محمدی‌ها زیاد آمدند و رفتند و مسئولیت داشتند. مرور زمان نشان داده چه کسی، چه کارهایی کرده است. این درخت تنومند هر رزو با صلابت‌تر شده؛ هرچند خیلی‌ها قصد داشتند در برهه زمانی کوتاهی که آمدند و رفتند، ضربه ای وارد کنند.

وی افزود: ذوب آهن در این تمام این سال‌ها با ریشه و موفق بوده و بیدی نیست که بخواهد با این بادها بلرزد. امیدوارم همه ما اهالی جامعه فوتبال از مدیران و بازیکنان و مربیان تا رسانه‌ها و هواداران با برقراری تعامل خوب و دوستانه، باعث رشد هرچه بهتر فوتبال ایران شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس