کد خبر 1118014
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
علی اکبر صالحی نمایه

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بنابر گام چهارم سیاست‌های کاهش تعهدات برجام، یک هزار و ۴۴ سانتریفیوژ در فردو غنی سازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، علی اکبر صالحی در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مبنی بر اجرانشدن گام چهارم کاهش تعهدات برجام در سایت هسته‌ای فردو، تصریح کرد: سیاست‌های گام چهارم کاهش تعهدات برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران کاملاً اجرا شده و بر همین اساس ما یک بال را در فردو فعال و ما به عنوان مجری این سیاست‌ها کاملاً به وظیفه خود عمل کردیم.

بیشتر بخوانید:

صالحی: سازمان انرژی اتمی دو پروژه بیمارستانی راه‌اندازی می‌کند/ این مرکز در غرب آسیا بی‌نظیر است

وی یادآور شد: ما در برجام تعهد داده بودیم که این یک هزار و ۴۴ ماشین، غنی‌سازی نکنند، اما طبق کاهش تعهدات برجام غنی‌سازی به اندازه نیاز انجام می‌شود و مواد غنی شده را هم ذخیره خواهیم کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی فزود: ما در چالش سیاسی با استکبار جهانی هستیم و این واقعیت است. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب در این چالش بوده و رفته رفته بهانه این چالش به مساله هسته‌ای تبدیل شد، اما در نهایت ما توانستیم آمریکا را در این چالش منزوی کنیم و این دستاورد بسیار ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    10 0
    اگر با قسم جلاله بزجام را به ملت تحمیل نمکردید الان 144 هزار سانتریفیوژ میچرخید و نفت بشکه ای 200 دلار بود
    • احمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      0 0
      همون بهتر که پول نفت دست این دولت گرین کارتی نباشه و افتخار توسعه زیرساختهای هسته ای هم بمونه برای دولت بعد.
  • علی خدایی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    2 0
    ایران نباید در برنامه هسته ای اش باج دهد این را خاطر تان باشد اگر رو بدید سو استفاده میکنند با قدرت زیاد و اراده و عزم بیشتر برنامه هسته ای مون را ادامه بدهیم و سرعت عمل مون را زیاد بکنیم اون جاسوسان غربی خارجی ها هم که هستن با پوشش بازرسان آزانس مطمعن باشید اونها جاسوسان کارکشته و حرفه ای غربی عبری و خارجی ها هستند ایران که بچه نیست این مسایل ها را به خوبی میدانیم غربی ها به تعهدات شان عمل نکرده اند همش گول های تو خالی داده اند و ایران هم متاسفانه کم کاری کرده و اونپنج تا کاهش تعهدات برجامی که دولت آقای روحانی کرد به مدت زمان دو ما دو ماه یک سال مون را هدر داد حالا بعد کاهش کامل تعهداتمان باز هم کم کاری های صورت میگیرد باید خودمان را تصحیح کنیم و به خودمان بیاییم چه مددی میجویند از غربی و خارجی ها اونها هیچ وقت خیر ایران را نمیخواهند تاا کی میفهمیم
  • رحمن IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    صالحی شنیدن اسمت با کارهات در برجام وای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس