کد خبر 1116565
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
تیراندازی نمایه - کراپ‌شده

پسر نوجوان مبتلا به اوتیسم ساکن ایالت یوتا بعد از آن که چندین بار هدف تیراندازی پلیس آمریکا قرار گرفت، در شرایط بحرانی به سر می‌برد و در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش مشرق، پسر ۱۳ ساله مبتلا به اوتیسم در شهر «گلندیل» ایالت یوتا چندین بار هدف اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و اکنون به گفته مادر وی در بیمارستان در شرایط بحرانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

تعطیلات خونین در شیکاگو با ۱۰ کشته

یک پلیس در تیراندازی کلیولند آمریکا کشته شد

به گزارش «بی‌بی‌سی»، مادر «لیندن کامرون» که مبتلا به سندرم «آسپرگر» (نوعی اوتیسم) است، در خصوص این اتفاق گفت: با ۹۱۱ (تلفن اضطراری) تماس گرفتم و به دلیل وضعیت پسرم درخواست کمک کردم و گفتم لیندن باید برای درمان به بیمارستان برده شود.

وی افزود، پسرش به این دلیل دچار بحران شده بود که او بعد از حدود یک سال به سر کار برگشته بود.

او در ادامه گفت: (به پلیس) گفتم که پسرم غیرمسلح است و چیزی ندارد، فقط گاهی عصبانی می‌شود و شروع به داد و فریاد می‌کند. او بچه است و می‌خواهد جلب توجه کند.

بیشتر بخوانید:

خشونت با سلاح، همه‌گیری که در آمریکا پایان ندارد

«کیت هوروکس» گروهبان پلیس «سالت لیک سیتی»، مرکز ایالت یوتا در کنفرانسی مطبوعاتی درباره این حادثه گفت این پسر برخی از افراد را با سلاح تهدید کرده بود. اما در تایید کرد که هیچ نشانه‌ای از مسلح بودن او دیده نشد.

وی افزود: «یک افسر پلیس هنگامی که این پسر نوجوان قصد داشت فرار کند به او تیراندازی کرد.» گفته شده که وی از ناحیه شانه، هر دو مچ پا، روده و مثانه دچار جراحت شده است.

طبق داده‌های «واشنگتن پست» که مرتباً به روزرسانی می‌شود، از ابتدای سال ۲۰۱۵، ۱۲۵۴ فرد مبتلا به بیماری روانی بر اثر تیراندازی پلیس آمریکا کشته شده‌اند. این آمار، ۲۲ درصد همه کسانی است که در تیراندازی پلیس در سراسر آمریکا در همین دوره جان باخته‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • minoo IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    5 0
    وای اگر این اتفاق در ایران افتاده بود! انقدر این خبر را بزرگ میکردند که به بالاترین رده مسئولین کشور هم میکشید!! وبهد تازه نوبت دشمنان خارجی میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس