کد خبر 1115723
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ درعملیات مشترک پلیس هرمزگان و کرمان در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مجید کریمی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند مواد مخدر، قصد دارند محموله بزرگ مواد افیونی را به صورت مسلحانه از محورهای مواصلاتی شهرستان رودان به استان‌های همجوار منتقل کنند بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

رئیس قوه قضاییه: یک جوان معتاد شود همه ما مسئولیم/ کمر قاچاقچی مواد مخدر باید شکسته شود

وی افزود: مأموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان حین گشت زنی و کنترل محور ماشنگی شهرستان رودان به سمت محور مازگرد شهرستان حاجی آباد خودرو وانت سایپا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

سردار کریمی اذعان داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کرده و پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با توجه به برتری حجم آتش مأموران، خودرو متوقف و ۲ تن از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به توقیف وانت سایپا و کشف ۵۸۰ کیلو تریاک و ۱۹۳ کیلو حشیش در این عملیات منسجم و مشترک پلیسی، بیان کرد: در بازرسی از خودرو، یک قبضه اسلحه جنگی، ۴ عدد خشاب حاوی ۹۸ فشنگ جنگی و تعداد زیادی پوکه فشنگ و سه جفت پلاک کشف شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    12 1
    هرقاچاق چی که به چنگ قانون افتاد سزایش مرگه..به قاچاق چی نباید نه فرصت زندگی ونه دلسوزی..همینا هستن که جوونا را به بدبختی وخانواده هاشون می پاشد..گرگ درنده اند،که بره ها را می درند ورحم ندارند..
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    6 0
    سربا زان امام زمان خداقوت شیرمادرتان حلال که شماهاراتربییت کردنندوسالم تحویل جامعه دادنند سپاس جان برکفان علی یارتان قهرمانان بیادعا
  • جمالی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    9 0
    قاچاق مواد مخدر واقعا بی شرفی بی حد و حصری میخواد اکثرامون تو مشکلیم ولی دلیل نمیشه (مواد مخدر )قاچاق کنیم،یه ذره وجدانم خوب چیزیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس