کد خبر 1070134
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
هندوانه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان یزد و در محموله بار هندوانه خبر داد و گفت: از خودروی متهم ۹۲ تریاک کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شیوه جدید قاچاق مواد مخدر در بحران کرونا

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی مشخص شد که متهم با سفر به استان جنوبی کشور، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است قصد دارد با یک دستگاه کامیون تحت پوشش محموله هندوانه بعد از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران عملیات ویژه به استان یزد اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خودرو متهم صبح پانزدهم اردیبهشت ماه در ایستگاه مدنی یزد مشاهده و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از مراقبت‌های ویژه خودروی متهم را متوقف و راننده آنها را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این کامیون ۹۲ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جوجه تیغی بدنساز DE ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    7 6
    خو حالا که به پایتخت نرسیدند، برسونیدش به پاتختی که یه کم بریم تو فضا. جوجه تیغی ها رسم دارن برای آقایون پاتختی میگیرن ^_^
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      2 0
      ببند باو
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    7 0
    جلل الخالق:دیگه این قاچاق چیان حیله ای نمانده به کارنگیرند!واقعا که آفرین به پلیس عزیزمان به این قاچاق چیان اصلا نباید رحم کرد،آدمای فاسدی که آگاهانه انسان ها را به باتلاق میکشانند فقط بخاطر پول،لعنت خدا برشماباد که رحم ندارید-
  • DE ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    2 0
    92 تریاک چیه دیگه .یعنی 92 کیلو یاتن.تریاک دانه ایم داریم مگه
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 1
    اینا مخبر گزارش میده یه ادم شخصی که تریاک به به بیچاره میفروشه بعدش خودش اون لو میده ما خودمون چند سال تو نیرو انتظامی عمرمون تلف شد
    • عباس م IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      1 1
      عجب نان کثیفی میخوره این مخبر . تریاک میفروشه بعد گزارش میکنه یعنی همکاری با نیروی انتظامی . یک خانواده را بیچاره میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس