کد خبر 1114092
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
انتخابات نمایه

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران از برگزاری چهار انتخابات در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش مشرق، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در جمع خبرنگاران درباره انتخابات سال آینده اظهار داشت: همانطور که سال گذشته در دوم اسفند ماه با وجود مسائل و مشکلات مربوط به کرونا توانستیم انتخاباتی قانونمند داشته باشیم، امید داریم انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز سالم و هدفمند برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

امتناع احتمالی ترامپ از پذیرش شکست در انتخابات

وی در ادامه افزود: در انتخابات سال گذشته برای اولین بار در سطح استان تهران هیچ صندوقی باطل نشده و در شهرستان‌ها هیچ گونه مشکل سیاسی و امنیتی نداشته و حتی کاندید هایی که رای نیاوردند با حضور در فرمانداری ها از برگزاری انتخاباتی سالم تقدیر و تشکر کردند.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به برنامه ریزی و آمادگی برای چهار انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: برای داشتن انتخاباتی قانونمند و سالم از همین حالا باید برنامه ریزی ها شروع شده تا در تاریخ مقرر از سوی شورای نگهبان، بتوانیم در زمینه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون به درستی پیش برویم.

حسن بیگی در همین رابطه ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق روال قانونی باید برگزار شده و همزمان دو انتخابات دیگر که میان دوره ای خبرگان استان تهران و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، برای حوزه انتخابی تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس برگزار خواهد شد.

وی درباره احتمال جابجایی زمان انتخابات با توجه به موضوع کرونا خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان امکان جابجایی برای انتخابات ریاست جمهوری وجود نداشته، از این رو دیگر انتخابات هم در زمان مقرر برگزار شده و مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ شهریور در ۹ استان به جز استان تهران برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 0
    نگران جایگاهی هستم که بعد از این قسمت روحانی میشه یعنی قراره به کجا گند بزنه
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    زمان کرونا اینقدر نمیشه انگشتها را نزدیک کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس