کد خبر 1113653
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
روشن: اتفاقات رخ‌داده در باشگاه استقلال خنده‌دار است/ خود کرده را تدبیر نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مثل همین که بارها بحث جدایی و استعفا سرمربیان به میان می‌آید همه کارها در استقلال خنده دار است.

به گزارش مشرق، حسن روشن درباره حواشی باشگاه استقلال و اختلاف پیش آمده بین فرهاد مجیدی و سعادتمند گفت: اتفاقاتی که در استقلال رخ می‌دهد خنده‌دار است، مثل همین که بارها بحث جدایی و استعفای سرمربیان به میان می‌آید.

وی با اشاره به خبر مذاکره سعادتمند با استراماچونی برای بازگشت این مربی افزود: اینکه قبل از بازی با پرسپولیس مدیرعامل باشگاه به دنبال مربی جدید باشد کار درستی نیست. سال گذشته هم این بلا را سر فرهاد آوردند، تیم را به او دادند و خوب نتیجه گرفت وقتی برای فصل بعد لیست و برنامه داده شد به یکباره استراماچونی را آوردند. الان هم همین اتفاق در حال رخ دادن است. با این وضعیت باید بگوییم انسان دائم‌الخطاست! این گونه جابه‌جایی به مربی و باشگاه لطمه می‌زند و با این شرایط باید گفت که خود کرده را تدبیر نیست.
 
پیشکسوت استقلال عنوان کرد: باشگاهی که کمیته فنی ندارد و قائم به شخص است و تصمیماتش انفرادی گرفته می‌شود باید همین مشکلات را داشته باشد. فرهاد در این حالت فرصت مناسبی پیدا کرده برای اینکه آبروی خود را حفظ کند در این شرایط از تیم جدا شود. 

بیشتر بخوانید:

خداحافظی نیمی از مجموعه استقلال پس از فینال

روشن با اشاره به اینکه سعادتمند اعلام کرده بود اگر در جام حذفی و آسیا استقلال موفق نشود گزینه‌های بعدی سرمربیگری بررسی خواهند شد، یادآور شد: استقلال در لیگ سهمیه گرفته و دیگر جام حذفی نباید آنقدر اهمیت داشته باشد. اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود در دو لیگ آسیا به میدان می‌رود؟ از طرفی عنوان قهرمانی حذفی به اندازه لیگ اهمیت ندارد. الان باید به مجیدی دلگرمی بدهند. فرهاد تنهاست و فکر می‌کنم در این وضعیت نیمکت استقلال باید قوی‌تر شود. اگر کمیته فنی تشکیل شود کادر فنی پشتوانه خوبی خواهد داشت. مربیان فکر می‌کنند کمیته فنی موی دماغ است در صورتی که پشتیبان کادر فنی است.

وی با بیان اینکه فینال جام حذفی و قهرمانی برای تراکتور به مراتب مهمتر است، اظهار داشت: در این مدت نبودن هواداران در ورزشگاه‌ها به نفع استقلال و فرهاد مجیدی تمام شده است. با این وضعیت اگر تماشاگر بود و مشکلات داخلی همینطور پیش می‌آمد ممکن بود برای فرهاد و باشگاه خوب تمام نشود.

روشن درباره اینکه چه پیشنهادی برای برون رفت استقلال از این بحران دارد، گفت: باید قبل از اینکه تصمیمی گرفته شود کمیته‌های اصلی باشگاه تعیین شوند و آن وقت کمیته‌ها تصمیم بگیرند و قرارداد امضا شود. باید به دنبال تاسیس کمیته‌های مختلف باشگاه باشند تا دیگر پنهان کاری وجود نداشته باشد. با این وضعیت باشگاه کار خودش را می‌کند و مربی هم کارش خودش را. الان فرهاد مجیدی کار استراماچونی را تکرار می‌کند و بعد از نتیجه‌گیری می‌خواهد تیم ترک کند و از آن طرف باشگاه‌هم کار خودش را می‌کند و به دنبال مربی است ولی اگر یک کمیته فنی تشکیل شود به این راحتی این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    2 2
    استارت این آش رو فرهاد زد..... وای بحالش خدای نکرده استقلال فردا ببازه........ وای بحالش
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 1
      ای لنگی بیچاره!
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      1 0
      خیلی تابلویی لنگی! خود بیل بردی! اتفاقا فرهاد خوب کاری کرد. جلوی مدیران لنگی باید ایستاد. باید بساط مدیران لنگی از استقلال جمع بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس