کد خبر 1113727
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
سهرابی: برخی به دنبال تقدیم جام به دیگر تیم تهرانی هستند/نگران قضاوت بازی فینال هستیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: امیدوارم روزی برسد که فوتبال فارغ از سیاست باشد.

به گزارش مشرق، میرمعصوم سهرابی در خصوص دیدار تیمش در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل استقلال عنوان کرد: تیم تراکتور با آمادگی کامل راهی مشهد می‌شود تا با تمام توان در فینال جام حذفی حضور پیدا کند و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی این مسابقات را برای هواداران پرشور این تیم به ارمغان بیاوریم و دل مردم شریف آذربایجان را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: البته در خصوص این مسابقه حرف و حدیث زیادی وجود دارد و برخی‌ها به دنبال این هستند که جام حذفی را نیز به دیگر تیم تهرانی تقدیم کنند تا امسال هر دو تیم وزارت ورزش، از کسب جام قهرمانی بی‌نصیب نمانند که امیدوارم با تدبیر درست و درایت متولیان امر خلاف این امر ثبت شود و شاهد فوتبالی پاک و شرفتمندانه باشم.

بیشتر بخوانید:

محرومان فینال جام حذفی فوتبال

اعتراض داوران به انتخاب بنیادی‌فر: می‌خواهید استقلال قهرمان شود؟

سهرابی خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که فوتبال ما مستقل شود و سیاسیون در امور ‌فوتبال دخالت نکنند؛ چرا که متاسفانه اخباری به گوش می‌رسد که برخی‌ سیاسیون جهت انتقال بازیکن به تیم محبوبشان، پیغام می‌فرستند و در چنین مسائلی دخالت می‌کنند که مایه تاسف است.

وی در خصوص انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان قاضی دیدار فینال جام حذفی گفت: حتی برخی داوران نیز به انتخاب ایشان به عنوان داور بازی فینال معترض شده‌اند و در چنین شرایطی، نگران قضاوت این مسابقه هستیم. درحالی که یک تیم تمام تلاش خود را برای انجام بازی فوتبال به کار می‌گیرد، انصاف نیست که تمام زحمات یک ساله‌ مجموعه‌ای، به خاطر اشتباهات داوری به هدر برود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: با تمام احترامی که به آقای بنیادی‌فر قائل هستیم، اما با دو کارشناس خوب داوری هماهنگ شده‌ایم که قضاوت این بازی را زیر نظر داشته باشند تا اگر موردی بود، با مستندات پیگیر حقوق خود باشیم.

میر معصوم سهرابی در پایان اظهاراتش در گفت و گو با روابط عمومی تراکتور عنوان کرد: تراکتور باشگاهی خصوصی است با هزینه شخصی اداره می‌شود و هرگونه اجحاف در حقوف این باشگاه علاوه بر خیانت به هواداران میلیونی، حق‌الناس نیز بر گردن خاطیان دارد و امیدوارم فینال جام حذفی به گونه به پایان برسد که فوتبال ایران سربلند باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    3 0
    فوتبال پاک از اون وزارت خونه معلومه!!!!!!!
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    4 2
    مشرق ، تمام هم و غم و توش و توانی که داری رو گذاشتی رو قهرمان نشدن استقلال ، مگه نه ؟ از حاشیه سازی و به هم ریختن باشگاه استقلال تا ترساندن داور و ایجاد چنان جوی که داور برای تبرئه خودش استقلال را ذبح کند ... واقعا اگر مطالب سیاسی و اقتصادی و اجتماعی شما هم اینطور مغرضانه و جانبدارانه و بی حقیقت باشد که هست چون مشت نمونه خروار است پس وای بر شما و خوانندگان ساده‌ای که شما را باور دارند ...
  • پیگیرفوتبال US ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    3 2
    این همه حاشیه برای تیم استقلال در استانه فینال درست کردن ولی ادعای شما خیلی مضحکه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    4 0
    زنوزی هم خودش یه پا هدایتی س برای تراکتور. بعدا اونم میره پیش هدایتیها
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    تو دیگه چی میگی این وسط.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    حالا هنوز بازی شروع نشده این تراکتوری ها دارن مصاحبه میکنن -اخه چیکار برای استقلال کردند که میخان جام رو بهشون بدن؟؟؟ استقلال رو میزبان کردند ؟بازیکن محرومشون رو بخشیدن ؟ دقیقا چیکار کردند که شما از قبل بازی ترس وجودتون رو گرفته
  • hadi IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 1
    سلام وقتی برای تیم خاص چند پنالتی می گیرند تا نایب قهرمان شود و بعد آقای داور با یک پنالتی اشتباه و نگرفتن پنالتی حریف یک تنه این تیم را به نیمه نهایی می رساند و به جای محرومیت فینال را بهش هدیه می دهند تا به اهداف پلید خود برسند تیم ها حق دارند نگران باشند
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      هادی خفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس