آشتیانی: یک پناهنده به هلند و نفوذی‌ها لیدر مجازی شده‌اند/ تضادهای سعادتمند را چه کسی جواب می‌دهد؟

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: فردی که چند سال پیش به بهانه یادگیری زبان، راهی مالزی شد و سپس به هلند رفت تا پناهندگی بگیرد اما نتوانست؛ امروز لیدر فضای مجازی یکی از باشگاه‌های مهم شده است.

به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص بحران‌هایی که در فوتبال کشور به وجود آمده است، اظهار داشت: ظاهرا یک مسیری را گروهی انتخاب کرده‌ و کار خودشان را انجام می‌دهند؛ فارغ از اینکه منصفانه باشد یا نباشد. متاسفانه شاهد یک به هم ریختگی در ورزش و فوتبال هستیم.

وی افزود: واژه‌هایی مثل درایت، حلقه مفقوده ورزش کشور است. تدبیر، سلامت نفس، مدیریت و ... واژگانی گمشده هستند. متاسفانه برخی منافع شخصی‌خود را به منافع ملی کشور ترجیح می‌دهند. افرادی که ساکت هستند همه جا حضور دارند ولی کسانی که حرف می‌زنند، هیچ‌جایی حضور ندارند.

آشتیانی عنوان کرد: فدراسیون ما تکلیفش مشخص است. مردم هم چیز را می‌بییند و عملکرد باشگاه‌ها را هم می‌بینند. جالب است بدانید فضا از سمت لیدری حضوری، به لیدری فضای مجازی منتقل شده است.

مدیرعامل اسبق استقلال یادآور شد: لیدرهای قلدر کنار رفته و لیدرهای مجازی ایجاد شده‌اند. اینها کسانی هستند که در این مملکت عامل نفوذ هستند. به صراحت می‌گویم فردی که چند سال پیش به بهانه یادگیری زبان، راهی مالزی شد و سپس به ایران برگشت و چند وقتی قدم زد؛ سپس به هلند رفت تا پناهندگی بگیرد اما نتوانست؛ امروز لیدر فضای مجازی یکی از باشگاه‌های مهم شده است.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، اظهار داشت: این اتفاقات جای تاسف دارد. همین افراد به خبرنگاران توهین می‌کنند، با یک خط تلفن چند صفحه در اینستاگرام باز می‌کنند و هر کسی که انتقادی از مدیر، مربی یا بازیکنی کند، به او حمله کرده و علیه وی هجمه وارد می‌کنند. اینها عامل نفوذ، به هم ریختگی هستند. برخی مدیران هم دیر از خواب بیدار شدند و نمی‌دانند دوره رفتارهای پوپولیستی تمام شده است.

بیشتر بخوانید:

هواداران استقلال سعادتمند و مجیدی را نمی‌بخشند

آشتیانی تاکید کرد: فدراسیون اعلام کرده ورود بازیکن یا مربی خارجی ممنوع است. این تصمیم کارشناسی است یا خیر، کاری ندارم اما جای تعجب ندارد که مدیرعامل استقلال می‌گوید اگر مجیدی نباشد، استراماچونی گزینه بعدی ما است؟ این پارادوکس و تضادها را چه کسی جواب می‌دهد؟

وی ادامه داد: آیا وزارت ورزش در حال اشتباه است یا مدیرعامل استقلال اشتباه می‌کند یا اینکه جزایر مختلف وجود دارد؟ استراماچونی مربی خوبی بود ولی مجیدی باید چه کاری می‌کرد که استراماچونی انجام داد؟ مجیدی تیم پنجم جدول را تحویل گرفت و دوم تحویل داد و به فینال حذفی هم رسید. اینکه یک مدیرعامل بگوید سرمربی تیم به من تبریک نگفته یا برادرم فوت کرده ولی سرمربی تسلیت نگفته، درست است؟

آشتیانی افزود: فرض که سرمربی تسلیت نگفته باشد، زشت است این حرف‌ها را بزنید! اینها خودش حاشیه‌سازی است. بعد می‌گویند رسانه‌ها مقصر هستند. پس وزارت ورزش چه کاره است؟ وقتی وزارتخانه فرق دخالت و نظارت را نمی‌داند، باید چه گفت؟

مدیرعامل اسبق استقلال خاطر نشان ساخت: بارها اشاره کردم در مجمع فدراسیون فوتبال اعضایی حضور دارند که نمایندگان سازمان‌های مهم هستند. تعجب می‌کنم چرا بقیه سکوت کرده‌اند؟ آیا همه با هم به این نتیجه رسیده‌اند که نباید پاسخگو باشند؟ در آخر هم بگویم دولت همین الان تیم‌های فوتبال را تعلیق کند.

وی افزود: مطمئن باشید اگر این کار را انجام بدهند، قیمت بازیکنان و مریبان ما به 500 میلیون تومان می‌رسد. باشگاه‌های فولادی ما زیر نظر سعدمحمدی هستند. او چه کار می‌کند؟ آیا او چیدمان انجام می‌دهد یا کسانی دیگر این کار را می‌کنند؟ در مورد تیم‌های نفتی هم شرایط همین است. تا زمانی که مقابل این اتفاقات ایستادگی صورت نگیرد، شرایط همین می‌شود که اکنون وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس