کد خبر 1113715
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
۲ خرید جدید و حفظ ۳ بازیکن چالش پیش‌روی مدیران پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود به دنبال جذب دو بازیکن جدید و تمدید قرارداد سه بازیکن این تیم هستند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس روز گذشته، روز پُرکاری را پشت سر گذاشت و توانست با سه بازیکن (سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل‌کثیر) قرارداد ببندد تا کمی از اعتراض هواداران خود نسبت به عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات را کاهش دهد.

پرسپولیسی‌ها در حالی با این سه بازیکن قرارداد بستند که به گفته گل‌محمدی و رسول‌پناه قرار است امروز نیز روند عقد قرارداد با بازیکنان جدید ادامه داشته باشد. در این زمینه شنیده می‌شود میلاد سرلک و احسان پهلوان دو بازیکن دیگری هستند که امروز با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکره خواهند کرد و احتمالاً به زودی به جمع سرخپوشان اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش AFC به خریدهای جدید پرسپولیس

گل‌محمدی در همین راستا به مدیران باشگاه پرسپولیس تأکید کرده تا هر چه زودتر مراحل عقد قرارداد با بازیکنان جدید طی شود و این بازیکنان در تمرین تیمش حاضر شوند. اتفاقی که روز گذشته برای بازیکنان جدید پرسپولیس رخ داد و آقایی، لک و آل‌کثیر پس از عقد قرارداد با نظر یحیی گل‌محمدی راهی محل تمرین شدند.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر جذب بازیکنان جدید، پس از فسخ قرارداد مهدی ترابی، کار سختی برای حفظ علی علیپور، وحید امیری و بشار رسن دارد. بازیکنان تأثیرگذاری که گل‌محمدی بر تمدید قرارداد و حفظ آنها تأکید دارد اما گفته می‌شود علیپور و وحید امیری با پیشنهادات خارجی مواجه هستند و برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیشنهاد مالی سنگینی را به باشگاه ارائه داده‌اند. وحید امیری با باشگاه پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد دارد، اما بندی در قراردادش هست که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت مبلغی رضایت‌نامه خود را دریافت کند.

بشار رسن نیز در روزهای گذشته مذاکراتی را از طریق مدیر برنامه‌های خود با رسول‌پناه داشته و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار هافبک عراقی سرخپوشان خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس