کد خبر 1111696
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
فلسطین نمایه

منبعی در بین گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن اعلام شکست تلاش‌ها برای بازگشت آرامش به مرز غزه با فلسطین اشغالی، زیاده خواهی و لجاجت رژیم صهیونیستی را علت این شکست دانست.

به گزارش مشرق، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه می‌گویند رژیم صهیونیستی با اقدامات خود، هرگونه تلاش برای آرام کردن اوضاع در مرز این منطقه با فلسطین اشغالی را به شکست کشانده‌است.

بیشتر بخوانید:

هنیه: توافق امارات، خنجری از پشت به ملت فلسطین است

منبعی در بین گروه‌های مقاومت امروز پنجشنبه به شبکه المیادین لبنان گفت که دلیل شکست این تلاش‌های انجام شده از سوی میانجی‌ها، به لجاجت اشغالگران صهیونیست برمی‌گردد.

این منبع در این ارتباط گفت: «رژیم اشغالگر با اصرار بر معادله «آرامش در مقابل آرامش» و نه معادله «آرامش در مقابل لغو محاصره غزه» مانع تحقق آرامش در مرزها شده است».

منبع مذکور همچنین گفت که در پاسخ به این اقدام رژیم صهیونیستی، جوانان در غزه طی ساعات آینده از میدان نبرد، پیام‌هایی را به اشغالگران صهیونیست خواهند فرستاد.

او گفت که اشغالگران باید قبل از آنکه کنترل امور از دست خارج شود، این پیام‌ها را به دقت بخوانند؛ چرا که به گفته وی، جوانان غزه در میدان همه گزینه‌های و ابزارهای لازم برای تشدید تنش با آن‌ها را در اختیار دارند و می‌توانند با آن‌ها به مقابله برخیزند.

منبع مذکور المیادین گفت که اگر رژیم صهیونیستی اقدام به تشدید درگیری کند، گروه‌های مقاومت در بیانیه واضحی از طریق اتاق عملیات مشترک خود منتشر کرده‌اند و آن‌ها باید آن را به‌خوبی بخواند.

طی درگیری اخیر و اقدام تل آویو در حمله هوایی به مواضع گروه‌های مقاومت در مرز غزه، گروه‌های مقاومت از جمله حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره عواقب اقداماتتش هشدار دادند و بر اتحاد در برابر زیاده‌خواهی آن تأکید کردند.

اخیرا گروه‌های مقاومت و فلسطینیان ساکن غزه برای پایان دادن به محاصره چهارده ساله خود، اقدام به ساخت بادبادک و بالن‌های آتش‌زا دست‌ساز کرده و با ارسال آن‌ها به اراضی اشغالی و ایجاد حریق، چالش جدیدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده‌اند. رژیم صهیونیستی برای اطفای ده‌ها آتش‌سوزی روزانه از ارتش خود کمک گرفته است.

اوضاع اقتصادی و معیشتی در غزه به دلیل این محاصره نابسامان بوده و صهیونیست‌ها با ایجاد ممنوعیت و یا اخلال در ورود کالا و سوخت و برق به این منطقه، آن‌ها را در شرایط بسیار بغرنجی قرار داده‌اند که تحت این شرایط، از غزه به عنوان بزرگترین «زندان سرباز» دنیا یاد می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس